99 Reacties

4 jaar geleden

Zara heeft nu ook een mum collectie, super leuk!

4 jaar geleden

Zalando heeft ook leuke zwangerschapskleding

4 jaar geleden

ASOS heeft super leuke kleding voor zwangere vrouwen.

4 jaar geleden

Babyplanet heeft ook super hippe kleding.

4 jaar geleden

Ik heb een broek van Mamalicious en zit heerlijk. Tot nu toe pas ik mijn jurken en shirts nog die normaal wat losser vallen.

4 jaar geleden

ASOS heeft super leuke kleding voor zwangere vrouwen.
Juist even gaan piepen op de website van ASOS. Ziet er inderdaad leuk uit!

4 jaar geleden

Asos! Mijn absolute fovoriet!

4 jaar geleden

Nog een tip van mij die ik nog niet voorbij heb zien komen: Vinted! Dat is een tweedehands kleding app, werkt heel makkelijk en kun je alle merken vinden die iedereen hieronder voorstelt. Je kunt dan gewoon filteren op zwangerschapskleding en jouw maat en zoeken op een merk dat je leuk vindt :) meestal draag je zwangerschapskleding natuurlijk niet zo lang, dus ik vind het fijn dat het wat minder kost. Plus goed voor het milieu!

4 jaar geleden

Reactie op kmvandertoorn

Nog een tip van mij die ik nog niet voorbij heb zien komen: Vinted! Dat is ...
Helaas wordt je altijd voor de gek gehouden daar iedereen die ik ken in mijn omgeving heeft problemen met die oplichters app

4 jaar geleden

Reactie op Nyn97

Helaas wordt je altijd voor de gek gehouden daar iedereen die ik ken in mij ...
Oh dat is jammer! Ik heb juist hele mooie positiekleding en babykleding besteld en was er heel blij mee! Bij twee verschillende mensen, ging allebei perfect. Ik denk dat je naar de beoordelingen van mensen moet kijken voor je iets bij ze bestelt

4 jaar geleden

Reactie op baby2021xx

www.boohoo.com is er met 3 daagjes
Hier had ik besteld en ga het nooit meer doen. Ik moest betalen voor verzendkosten. Het materiaal was zooo bagger echt van dat goedkope stof waar je je in rot kan zweten Ofzo. Vele dingen schenen ook bij mij door. Retourneren heeft mij meer dan 20 euro gekost. Nooit meer ga ik bij boohoo bestellen.

4 jaar geleden

Asos! Dan vooral bij de sale kijken en Otrium (merk zoals mamalicious, noppies).

4 jaar geleden

Ik heb mijn jurkjes bij de H&M en Zalando vandaan. Zitten als gegoten en nog genoeg ruimte voor de buik om te groeien. Sommigen zien er met platte buik er niet eens gek uit. Ik draag geen broeken, dus daar heb ik geen ervaring mee.

4 jaar geleden

Heb op 9 april bij Bonprix besteld. Maar wacht nog steeds op mijn pakketje.... 🤔Ondertussen pas ik niet meer in mijn eigen broeken 🤷🏻‍♀️en heb ik gelukkig een snelle levering van Zalando tussendoor gehad, zodat ik niet elke dag in mijn joggingbroek hoef te lopen! 👌🏼 Net ook maar besteld bij H&M benieuwd wat er nu eerder aankomt: H&M of Bonprix? 🤭

4 jaar geleden

Asos!!! Toen ik deze site nog niet ontdekt had heb ik mijzelf meerdere malen afgevraagd of je er per definitie lelijk uit moet zien als je zwanger bent ofzo ☺️🤷🏼‍♀️ wat een oubollige kleding is er te koop zeg voor zwangere dames.

4 jaar geleden

Zalando en Asos en Mango heeft online ook een zwangerschapslijn. Ze hebben de meest lekkere flared legging.

4 jaar geleden

Mamalicious!!

4 jaar geleden

Esprit heeft ook zwangerschapskleding. Misschien zit daar wat voor jou tussen?

4 jaar geleden

Kent iemand Clifton? Echt leuke kleding maar ken het niet...

3 jaar geleden

Noppies mijn favoriete winkel/ site