99 Reacties

4 jaar geleden

Bonprix 3 weken geleden iets besteld en vandaag pas binnen gekregen
Ik wacht al 25 dagen 🤭 Maar we wachten gewoon af hoor. Gelukkig van andere shops een snellere levering gehad!

4 jaar geleden

Weet er iemand toevallig ook fijne sport zwangerschapskleding? Dan met name sport legging?

4 jaar geleden

Reactie op BL X

Weet er iemand toevallig ook fijne sport zwangerschapskleding? Dan met name ...
Ik had er vorige week 1 via zalando besteld, is van mamalicious, echt super fijn! Zit heerlijk en heeft een bijpassend topje.

4 jaar geleden

Op een paar spijkerbroeken na, draag ik bijna geen positiekleding, maar ‘gewone’ jurken en rokken die je als zwangere ook aan kunt. Dus met veel stretch en niet met knopen. De rokken draag je over je buik heen en bij de jurken kun je bijv een leuk riempje net onder je borst doen. Ik ben o.a. geslaagd op www.mitch.nl, maar er zijn natuurlijk veel meer leuke winkels en webshops :)

4 jaar geleden

Reactie op Lvh22010

Op een paar spijkerbroeken na, draag ik bijna geen positiekleding, maar ‘ge ...
Hier idem dito. Heb 4 zwangerschapsbroeken en that's it. Draag nu met dit mooie weer gewoon m'n leuke jurkjes en die accentueren juist m'n groeiende buikje en heb ook nog een aantal loszittende broeken met elastiek band en die kan ik ook nog gemakkelijk aan. Ook draag ik nog m'n eigen shirtjes. Heb toch al een aardige buik voor 17 wkn maar het past allemaal nog. Vind voornamelijk de zwangerschapsshirtjes ed zo oudbollig. Zoek er ook niet echt na maar laatst bij de prenatal en HM dacht ik nee dat ga ik niet dragen. Er zullen vast wel leukere websites zijn maar heb het nu nog niet nodig dus zoek er ook niet echt specifiek naar😉

4 jaar geleden

ASOS en myjewelery

4 jaar geleden

Asos! Je hebt maternity / zwangerschapskleding super leuk

4 jaar geleden

Heb laatst een hele leuke tuinbroek van de Lidl shop gehaald en een jurkje. Is betaalbaar en leuk!:)😄

4 jaar geleden

Reactie op Sassiej89

Ik wacht al 25 dagen 🤭 Maar we wachten gewoon af hoor. Gelukkig van andere ...
Duurt indd erg lang! Ik heb ook lang moeten wachten tot het binnen kwam

4 jaar geleden

Reactie op Lien_xx

Duurt indd erg lang! Ik heb ook lang moeten wachten tot het binnen kwam
Ondertussen een maand verder, nog niks...

4 jaar geleden

Reactie op BL X

Weet er iemand toevallig ook fijne sport zwangerschapskleding? Dan met name ...
Ik heb een hele fijne van de hm 25 euro zit top!

4 jaar geleden

Mamalicious heeft leuke dingen en boohoo

4 jaar geleden

Ik heb ook al verschillende leuke shirts en jurkjes van mamalicious en supermom. Broeken van de Lidl en h&m.

4 jaar geleden

AliExpress cuz I need to save my money for the baby😂😂 ze hebben best leuke dingen thoo

4 jaar geleden

Ik heb gister (nadat ik heel depri werd van alle vreselijke kleding die ik online bestelde) eindelijk een hele fijne winkel gevonden mét goed advies en hippe kleren voor normale prijs: PureMama in Zeist. Ik heb de halve winkel leeg geshopt, haha, en ben enorm blij met mijn aankopen. Ik ben nogal curvy nu (lees grote cupmaat die maar blijft groeien... Zit nu op cup I/J.... En forse bilpartij), draag kleding van maat L/XL of 42/44. De eigenaresse is heel aardig en heeft goede tips, maar is zeker niet opdringerig. Zegt ook gewoon als iets niet mooi staat. Veel verschillende merken in de winkel zoals Supermom, Noppies, Mamalicious en merken die ik nog niet kende. Bhs (ook dus in de grote maten) koopt ze bijvoorbeeld speciaal in in Frankrijk en kosten 46 euro. Vond ik heel goede prijs. Kortom: echt een tip die ik jullie niet wil onthouden!

4 jaar geleden

Reactie op Sassiej89

Ondertussen een maand verder, nog niks...
Jaja... Vandaag: 1 maand+2 dagen na bestelling is mijn pakketje van Bonprix geleverd! 😅 Helaas was de broek niet meer leverbaar (bij bestellen nog wel...) dus die wordt nageleverd over 3 weken. We wachten maar weer af 🙈

4 jaar geleden

Feetje baby & noppies vind ik momenteel echt helemaal geweldig! 🥰😍

4 jaar geleden

Asos!!

4 jaar geleden

Iemand ervaring met kleding van Shein? Zie dit op facebook voorbij komen, ziet er nl ook leuk uit...

4 jaar geleden

Reactie op MiloWBroWn

Iemand ervaring met kleding van Shein? Zie dit op facebook voorbij komen, z ...
Ja maten kloppen niet altijd. Schoenen wel! Het beste is om bij opmerkingen goed te kijken wat andere mensen hebben ingevuld 😬