10 Reacties

5 jaar geleden

Je hebt in inmiddels wat extra aangekleed?

5 jaar geleden

*hem

5 jaar geleden

Ja en we hadden een kruikje in zn bed gelegd vannacht.

5 jaar geleden

Onze baby van 6 maanden heeft altijd die lichaamstemp. Dus ik zie geen reden voor bezorgdheid. Maar ik ben verder geen dokter dus. Kijk het gewoon aan en bij twijfel de dokter bellen.

5 jaar geleden

Mijn normale lichaamstemperatuur is ook 36,5 Kan dus zijn dat het zijn normale temperatuur is. Gewoon even bijhouden maar zolang hij goed drinkt, plast en vrolijk is zou ik me niet te veel zorgen maken. Let wel op dat 37.5 dan koorts is mocht het zijn normale temperatuur blijken te zijn.

5 jaar geleden

Wat is de normale temp van jouw zoontje? Iedere baby heeft een eigen temperatuurgrens, als het nu fors is gedaald ten opzichte van normaal zou ik kijken of je een extra laagje aan kan doen en lekker knuffelen 😃 Onze dochter heeft altijd een lage temperatuur, net als haar papa en mama 😅. Ze schommelt tussen de 36.3 en 37.3 Ik zou mij geen zorgen maken hoor. Hij is vrolijk, drinkt goed en heeft een volle plasluier, dan gaat het goed met hem. De huisarts hier zij eens elke temperatuurmeter wijkt iets af, dus bij 0.1 verschil t.o.v. het ideale geen zorgen. Ga lekker knuffelen, dan is hij zo weer warmer en je kan vanochtend nog eens meten.

5 jaar geleden

Bedankt allemaal :) hij is meestal rond de 36.9 graden. Een halve graag lager nu dus, dus misschien valt het dan inderdaad wel mee als het een beetje mag schommelen.

5 jaar geleden

Ik heb zelf altijd een temperatuur van 36.4...niets raars aan. Je moet opletten onder de 36 graden dat had mijn meisje na haar vaccinatie snel uitgekleed en huid op huid gegeven en deken over ons heen. Ze was even later weer opgewarmd...nig wat later zat ze aan de koorts xD

5 jaar geleden

Ik zit zelf ook zo laag qua temperatuur. Tussen 36.5 en 37.5 is normaal. 36.4 is dan maar 1 tiende verschil.

4 jaar geleden

Onze huisarts zei dat het pas huisarts waardig wordt als ze/hij bij de 35 komt. Daarboven volstaat opwarmen. Baby’s zijn hartstikke veerkrachtig. Kunnen best wat hebben