10 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben even ver zwanger en had dit 2 dagen lang. Te druk geweest denk ik. Heb nu meer rust genomen en het is weer rustig

3 jaar geleden

Reactie op Hortence

Ik ben even ver zwanger en had dit 2 dagen lang. Te druk geweest denk ik. H ...
Jaa indd als ik mij te druk maak heb ik er ook last van

3 jaar geleden

Ik zou toch even de Vk bellen.

3 jaar geleden

Ik ben morgen 30 weken en ik had ook krampen maar de verloskundige zei dat de baby dan harder groeide als normaal en dat je daar krampen van kan krijgen

3 jaar geleden

Reactie op NaomiMT

Ik zou toch even de Vk bellen.
‘S avonds laat?

3 jaar geleden

Als het vaker achter elkaar is, zou ik zeker even bellen!

3 jaar geleden

Reactie op Dame

Als het vaker achter elkaar is, zou ik zeker even bellen!
Ja ‘s avonds laat zou je bellen?

3 jaar geleden

Reactie op marieke19978

Ja ‘s avonds laat zou je bellen?
Jazeker. Ik werk ook in de zorg, krijgen ze gewoon voor betaald hoor😆😆

3 jaar geleden

Hoi hoi. Ik ben nu 27 weken zwanger en afgelopen donderdag, mijn vrije dag, had ik dit ook. Ik herkende het van de eerste zwangerschap als weeen. Zo’n opkomende zeurende pijn en trok ook door naar m’n rug. Duurde misschien een halve minuut en ebde dan weer weg om vervolgens de ene x 3 minuten later en de andere x een kwartier later terug te komen. Was wel alleen aan de linkerkant. Heb vandaag na 3 maanden eindelijk weer controle bij de vk dus ik ga even vragen wat het geweest zal zijn. Ga er zelf van uit dat ik rustiger aan moet doen. Werk nog steeds volledig en die donderdag had ik m’n kleine van 15 maanden die nog niet loopt en dus veel getild moet worden, denk dat het daarmee te maken had.

3 jaar geleden

Ik heb gisteravond de vk gebeld en ze dacht dat het kwam doordat ik zaterdag te druk ben geweest. Dan krijg je daar vaak een dag later last van als je lekker in je bed ligt of rustig op de bank. Nou ja, weer wat wijzer geworden 😃. Twee paracetamolletjes ingenomen daarna, korte nacht gehad maar nu is het weg. 🥳