38 Reacties

4 jaar geleden

Ooh wat leuk, ik heb op 3 maart de eerste echo (kan niet wachten) en ook rond 11 oktober uitgerekend😁 super spannend vooral omdat het voor mij de eerste keer is!

4 jaar geleden

Reactie op LinceyNora

Ooh wat leuk, ik heb op 3 maart de eerste echo (kan niet wachten) en ook ro ...
Het is ook altijd super spannend. Ik vind het nu ook onwijs spannend, ben namelijk super zenuwachtig of nu wel alles goed blijft gaan!

4 jaar geleden

Ook ik kom uit Limburg :), ben rond 9 okt uitgerekend. Maar door verlengde cyclus weten ze het pas echt na 2e echo. 1ste heb ik overigens 26 februari. Ben zenuwachtig als ik eraan denk. Rond die periode had ik vorig jaar een miskraam. Gefeliciteerd ladies.

4 jaar geleden

Ook van Limburg en uitgerekend op 02/10/2020! 🥰🥰

4 jaar geleden

Ik woon ook in Limburg en ik ben als het goed is 25 oktober uitgereken

4 jaar geleden

Yes ook uit Limburg! Eind sept of begin okt uitgerekend. Volgende week dinsdag 1e echo..spannend

4 jaar geleden

Ook uit Limburg. 14-10 uitgeteld. 5-3 Eerste echo 😍

4 jaar geleden

Ook limburgse, volgens de berekening 12 okt uitgerekend maar kan natuurlijk nog veranderen. Overigens van het tweede kindje, derde zwangerschap. 19 feb eerste echo!

4 jaar geleden

Reactie op SunnyAr

Ook ik kom uit Limburg :), ben rond 9 okt uitgerekend. Maar door verlengde ...
Ja in zit in dat zelfde schuitje. Tot 2x toe miskraam gehad. Verschrikkelijk gun je niemand!

4 jaar geleden

Wel super nieuws allemaal. Laat vooral wat weten hoe het is gegaan bij de verloskundige. Iedereen veel su6 😘

4 jaar geleden

🙋‍♀️Ik woon ook in Limburg, 1e zwangerschap. 19 mrt 1e echo. Erg spannend allemaal. Waarschijnlijk rond 18 oktober uitgerekend

4 jaar geleden

Ik kol uit Sittard, volgens de berekening 14-10 uitgerekend. Ga over 2 weken maar eens bellen voor een afspraak. Het is mijn tweede zwangerschap en wordt ons tweede kindje. Allebei meteen de eerste keer raak ook.. *fingers crossed*

4 jaar geleden

ook van Limburg! ben precies 6 weken zwanger😊. 7 oktober uitgerekend. Dit wordt ons tweede kindje🥰.

4 jaar geleden

Hoi hoi Ik ben nieuw hier. Ben morgen pas 5 wk zwanger. Ook ergens in oktober uitgerekend naar weet nog niet precies wanneer. Ik vind het allemaal vrij spannend is pas mijn eerste zwangerschap. En ben 39 jaar. Hoop niet dat jullie mij te oud vinden. Dit was een bewuste keuze 😊

4 jaar geleden

Reactie op ariellafenne

Hoi hoi Ik ben nieuw hier. Ben morgen pas 5 wk zwanger. Ook ergens in okt ...
Tuurlijk niet te oud (spreek voor mezelf) van harte welkom!

4 jaar geleden

Ik kom ook uit Limburg! Spannend is het he.. Ik ben vandaag pas 4+2 🍀 Vieren jullie ook carnaval?

4 jaar geleden

Ik kom ook uit Limburg nu bijna 5 weken en ben rond de 15e Oktober uitgerekend.. 27 Februari eerste echo, spannend na een miskraam begin December.

4 jaar geleden

Reactie op DB2018

Ik kom ook uit Limburg! Spannend is het he.. Ik ben vandaag pas 4+2 🍀 V ...
Jah, dat vier ik! Ik ben nu al naar methodes om te verbergen aant zoeken

4 jaar geleden

Ik kom ook uit limburg! Nu 5+1 weken zwanger van ons 2e kindje 🤗

4 jaar geleden

Reactie op DB2018

Ik kom ook uit Limburg! Spannend is het he.. Ik ben vandaag pas 4+2 🍀 V ...
Ja wij vieren ook carnaval. En lopen ook de optocht mee. Ben me nog aan t bedenken welke ik drink niet smoes ik kan verzinnen 🙊