38 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op ariellafenne

Hoi hoi Ik ben nieuw hier. Ben morgen pas 5 wk zwanger. Ook ergens in okt ...
Wat leuk ik ben ook 39 in mei 40 alleen heb al 2 kindjes dit word me 3de in oktober als alles goed blijf

4 jaar geleden

Reactie op ariellafenne

Ja wij vieren ook carnaval. En lopen ook de optocht mee. Ben me nog aan t b ...
Hier t zelfde, mijn enigste optie is om te zeggen dat ik ‘ziek’ ben en niet te gaan. Valt meteen op bij mijn vrienden als ik niet drink 🙄😂

4 jaar geleden

Reactie op KimRoermond

Jah, dat vier ik! Ik ben nu al naar methodes om te verbergen aant zoeken
Haha! Zo Herkenbaar! Misschien gaan wij het onze beste vrienden gewoon vertellen van te voren ☺️!

4 jaar geleden

Hier ook uit Limburg. 2e kindje, 4e zwangerschap. Kan niet wachten op de eerste echo!

4 jaar geleden

Gelukkig krijg je tegenwoordig heel veel 0.0 drankjes das opzich wel een optie

4 jaar geleden

Ik heb eigenlijk een vraagje. Ben nu dan 4 wk en een paar dagen en ik heb best veel last van afscheiding. Net zoals je op de ovulatie dag hebt zeg maar. Soms denk ik oh nee ik ben ongesteld geworden zo voelt het aan maar dan is het gelukkig alleen maar vocht. Vind het dood eng omdat ik natuurlijk al 39 Ben en lees dat de kans op miskramen dan best groot is. Omdat dit mijn eerste zwangerschap is is mijn vraag is dit normaal?

4 jaar geleden

Reactie op KimRoermond

Gelukkig krijg je tegenwoordig heel veel 0.0 drankjes das opzich wel een op ...
Hahha ja dat is fijn. Alleen in de optocht word dat wat lastig als gewoon bier word gekocht. Ik ga gewoon zeggen dat ik de hele week al ziekjes ben en daarom alleen fris drink of zelf paar radler mee neem hahaha

4 jaar geleden

Reactie op ariellafenne

Ik heb eigenlijk een vraagje. Ben nu dan 4 wk en een paar dagen en ik heb b ...
Nee hoor, maak je niet druk. Ik heb er ook nogsteeds last van..

4 jaar geleden

Iedereen de carnaval overleefd? Hoe gaat het bij jullie?

4 jaar geleden

Reactie op KimRoermond

Iedereen de carnaval overleefd? Hoe gaat het bij jullie?
haha ik kom ook uit roermond wat leuk! ik vier zelf geen carnaval😚.

4 jaar geleden

Hee wat leuk dat ik dit tegen kom. Ik kom ook uit (noord) Limburg. Ben als als het goed is 6+5 vandaag. 24-02 eerste echo gehad vanwege eerdere miskramen. Zag er allemaal goed uit met een kloppend hartje. ☺️ Nu hebben we 05-03 de tweede echo, dit is normaal gesproken de eerste. De derde echo word bij ons de termijnbepaling. Wanneer deze is horen we donderdag.

4 jaar geleden

Hoi ik kom uit Roermond en ben morgen 6.1 week zwanen heb morgen ook. Eerste echo

4 jaar geleden

Reactie op ariellafenne

Ik heb eigenlijk een vraagje. Ben nu dan 4 wk en een paar dagen en ik heb b ...
Hoi jel Ja dat is heel normaal ik ben nu 6 weken 1 dag en heb ook erg last van vanaf week 4 ik ben zelf ook 39 jaar

4 jaar geleden

Yes, uit Landgraaf.. eerste echo gehad. Nu 9 weken en uitgerekende datum voor als nog 6.10.2020

3 jaar geleden

Hoi dames, gaat alles goed met iedereen? Ik heb zojuist mijn 12 weken echo gehad. Alles helemaal goed en op 18 oktober uitgeteld.

3 jaar geleden

Hej wat leuk dit! Ik kom ook uit Limburg. Ik woon in Sevenum. (Ook wel bekend van Toverland) Ben nu 12+1, uitgerekend op 20-10-20.

3 jaar geleden

Hoe gaat het met de limburgse mama's to be? Allemaal een goede 20 weken echo gehad?