16 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben een houten poppenwagen van action. Dochter wordt morgen 2 en zal eens kijken hoe de hoogte is. Om hem te gebruiken als loopkar hebben wij de poppenwagen verzwaard met een zak rijst van 4 a 5 kilo.

2 jaar geleden

Heeft de fysio niet iets te leen om te proberen of vrienden of kennissen met kinderen waar je kunt kijken wat lukt

2 jaar geleden

Je kan ook eens bij de speel-o-theek in de buurt kijken. Daar kan je vaak lenen en zo dus uitproberen.

2 jaar geleden

De blokkenkar van de afbeelding hebben wij gehad, maar deze is zo niet geschikt als je nog moet leren lopen. Doordat ze er een beetje aan hangen/of juist overheen hangen viel mijn kleine er steeds heel hard mee. Daarna hadden we een loopwagen van Vtech en die was echt ideaal!

2 jaar geleden

Wij hebben deze. Is nieuw niet meer te krijgen maar hij is er ook van little Dutch en andere merken. Zijn erg stevig en een goede hoogte.

2 jaar geleden

Reactie op BND

Wij hebben deze. Is nieuw niet meer te krijgen maar hij is er ook van littl ...
En het voordeel aan zo’n kar is, dat je onderin nog wat zwaars kunt leggen (als aan de achterkant een plankje zit zegmaar), zodat ze zich hier ook aan kan optrekken zonder om te vallen.. onze dame heeft dit vanaf een maand of 15 gebruikt, met een kwart zak cement er in🙈🙈

2 jaar geleden

Onze zoon heeft toen hij tussen de 80 en 85 cm was kilometers afgelegd (eerst binnen maar toen ook veel buiten) met de VTech Babywalker (zonder dat muziekding erop). Dat ging prima. Die staan ook veel op marktplaats.

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! Dat geeft me een wat beter beeld van eventuele opties!

2 jaar geleden

Wij hadden de Little Likes Light 'n Go geleend van vrienden. Die was fijn, omdat er een soort rem op zit waardoor je kunt instellen hoe snel je ermee vooruit komt. En het kan vrijwel niet omkiepen.

2 jaar geleden

De blokkenkar van de afbeelding hebben wij gehad, maar deze is zo niet gesc ...
Hier precies hetzelfde! Blokkenkar kantelt achterover en v-tech loopwagen is prima! Ook handig dat je de wieltjes op meerdere standen kunt zetten

2 jaar geleden

Deze hadden wij, via marktplaats. Ze was 73cm. Ze kon nog niet los lopen, maar rende hier rondjes mee. Nooit mee gevallen. Ze liep wel heel snel los en is altijd heel evenwichtig en sterk geweest...en dus geen last van heupdysplasie of hypermobiliteit. Dus voor mijn dochter was deze heel goed, maar ik weet niet hoe dat bij jullie zal zijn, maar hij viel niet zomaar om.

2 jaar geleden

Reactie op BND

Deze hebben wij ook. Is inderdaad erg stevig en rijd niet heel snel weg zegmaar..

2 jaar geleden

Lexi loopt ook pas sinds 2 weken. Heupluxatie en heupdysplasie (zelfde heup) wij hadden de v-tech walker. Die kan bij de wielen de weerstand instellen zodat ze niet vooruit schuiven ineens. Verder kregen we de tips (misschien jullie ook al wel hoor) om bijv de eetkamer stoelen op een rij te zetten, zodat ze daar langs ging lopen. En deze daarna steeds verder uit elkaar te zetten. Ook in een rondje zetten etc. Bij haar ging het echt letterlijk van de 1 op de andere dag. Op woensdag liep ze aan de hand nog wiebelend en op donderdag kregen we een bericht van het kdv dat ze opstond en weg liep 🤷🏻‍♂️

2 jaar geleden

Reactie op mikeheins

Lexi loopt ook pas sinds 2 weken. Heupluxatie en heupdysplasie (zelfde heup ...
Wat fijn dat Lexi van de ene op de andere dag opeens zelf liep! Dat geeft me hoop 😊 bedankt ook voor de tips! Die van die stoelen kende ik nog niet. Goede oefening inderdaad!

2 jaar geleden

Reactie op BND

Ik heb deze zojuist voor €8,- op de kop getikt op marktplaats! Ik ben benieuwd.. Bedankt voor het meedenken allemaal! 😁

2 jaar geleden

Reactie op Julia-JCC

Ik heb deze zojuist voor €8,- op de kop getikt op marktplaats! Ik ben benie ...
Veel succes.