10 Reacties
4 maanden geleden
Hier nog lang niet.
Ze wilde nooit een loopfiets, dus altijd een driewieler gehad. Nu een fietsje met zijwieltjes. Remmen is al moeilijk genoeg.... Dus fietsen zonder zijwieltjes, komt wel ooit..
We gaan zelf nooit met de fiets weg (kan ik fysiek niet). Dus ze gaat hier ook alleen met de fiets als we een rondje gaan wandelen. Dat is natuurlijk ook wel anders dan een gezin die vaak met de fiets gaat.
3 maanden geleden
Onze zoon heeft tussen 2 en 3 jaar heeel veel kilometers afgelegd op zijn loopfiets. Op zijn derde verjaardag heeft hij een hele lichte fiets (Woom) gekregen en fietst sindsdien los.
Hij kan nu tot ongeveer 8 km met ons mee fietsen. Het gaat alleen niet zo snel, ongeveer 8 km/h fietst hij op 14 inch wielen.
Maar hij heeft dus altijd al veel interesse in fietsen gehad en heeft er veel plezier in.
Voor wie het nog moet leren, raad ik de Woom fietsen zeker aan: ze zijn heel licht en helemaal op kinderen afgesteld waardoor ze zo wegfietsen.
3 maanden geleden
Mijn zoontje kwam met zijwieltjes amper vooruit. Deed het super op zn loopfiets dus dan maar de zijwieltjes eraf. Sinds enkele maandjes kan die los fietsen en het gaat steeds beter en sneller. Vorige keer 8km met zn papa mee die ging hardlopen