12 Reacties

3 jaar geleden

Ik gebruik deze voor m’n zoontje en ben er wel heel tevreden over, maar het voorkomt niet dat de tut uit de mond wordt getrokken haha

3 jaar geleden

Reactie op Demi & Wolf

Ik gebruik deze voor m’n zoontje en ben er wel heel tevreden over, maar het ...
Mmm dat is jammer! Bedankt voor je reactie

3 jaar geleden

Wij hebben t geprobeerd toen we overstapten van inbakeren naar niet inbakeren. Het werkte voor ons niet. Voornamelijk omdat hij erg moest wennen aan de slaapzak en na 3 dagen proberen hadden we zoiets van: als hij toch moet wennen waarom stappen we dan niet meteen naar een gewone slaapzak over? Wij gebruiken nu de teddy van puckababy en daar kun je de mouwen over de handjes doen zodat hij niet met zijn hand bij zijn speen kan komen. Dat werkt prima. Hij is sinds een week wel heel onrustig maar dat staat verder los van de slaapzak daar sliep hij al weken goed in.

3 jaar geleden

Ik vond deze slaapzak geweldig voor mijn meisje. De speen werd er hier juist makkelijker weer ingeduwd. Nu zijn we over gegaan op een gewone slaapzak. Ze is dinsdag 5 maanden. De afritsbare mouwen hebben geholpen met afbouwen.

3 jaar geleden

Ik vond deze slaapzak geweldig voor mijn meisje. De speen werd er hier juist makkelijker weer ingeduwd. Nu zijn we over gegaan op een gewone slaapzak. Ze is dinsdag 5 maanden. De afritsbare mouwen hebben geholpen met afbouwen.

3 jaar geleden

Wij hebben hem ook gebruikt vanaf het begin. Het is een geweldige slaapzak alleen is onze meid nu met 5 maanden aan het draaien. We wilden afbouwen met 1 arm los en 1 vast maar toen draaide ze zich om in haar bed... We zijn maar gelijk overgestapt op een dikke slaapzak (vanaf vandaag), het is even doorbijten maar de kleine slaapt vanzelf. 1 speen in de mond en 1 in de hand wil al schelen en heb haar een knuffel gegeven met mijn luchtje. Dat wil ook wel helpen denk ik

3 jaar geleden

Nog steeds in gebruik, wil nu gaan afbouwen. Hele fijne!!

3 jaar geleden

Reactie op Niena

Nog steeds in gebruik, wil nu gaan afbouwen. Hele fijne!!
Helpt het goed tegen de wilde armen?

3 jaar geleden

Maar een dikke slaapzak van Hema met fedde en Kees lakentje helpt ook heel goed tegen het vele bewegen in bed. Eerder lag ze elke keer boven in bed en nu ligt ze smorgens nog op haar plek. De love to dream hielp ook tegen wilde armpjes hoor, maar was op een gegeven moment meer een slaapritueel. Dus twijfel nu op je er nu nog aan moet beginnen. Sprong 4 is even doorbijten. Liv is nu 21 week en er net uit, merk nu al verschil.

3 jaar geleden

Hier erg tevreden, ze slaat der tut eruit, maar duwt ook weer zelf terug erin 🤣. En ze vindt sabbelen op der vuistje erg fijn, en dat lukt met deze ook. Ik heb 1 uit Nederland. En de rest besteld op ali, precies hetzelfde matrial kwaliteit etc.. want ik wilde toch wel een paar hebben voor in de was etc...

3 jaar geleden

Onze dochter had vanaf geboorte wilde armen toen de stage 1 gebruikt wat goed werkte. Daarna over gegaan op stage 2 om langzaamaan de armen weer los te hebben voor een gewone slaapzak. Met 2 weken had ze beide armen los en ligt ze in een gewone slaapzak t klokje rond te slapen 😄dus zeer over te spreken. Onze dochter heeft geen speen dus daar kan ik niet over oordelen.. Ze sabbelde wel op haar handjes waar ze nog goed bij kon komen in deze slaapzakken.

2 jaar geleden

Reactie op Kleintje1991

Hier erg tevreden, ze slaat der tut eruit, maar duwt ook weer zelf terug er ...
Heb je ook een link?😇