10 Reacties
5 jaar geleden
Is gewoon normaal hoor niet iedere baby doet op exact de aantal maanden wat " volgens het boekje hoort " veel slapen hoort er ook nog wel bij.
Je kan baby's niet met elkaar vergelijken. 😅
5 jaar geleden
Onze baby is heel druk en kan rollen...alle kanten op. Maar na t een paar keer showen stopt ze ermee en verwacht ze dat we haar helpen haha. Maar dat ze t nog niet doet betekend helemaal niets. Sommige kinderen doen alles in stappen....andere kinderen kunnen met 10 maanden alleen wat rollen en opeens binnen een maand kunnen ze kruipen zitten en lopen. Opeens lopen ze gigantisch voor op de anderen. Er is geen touw aan vast te knopen. Sommige kinderen doen t met vallen en opstaan andere kinderen doen t pas als ze weten dat ze t kunnen. Heerlijk toch die verschillen. Lekker van je kindje genieten. Het komt wanneer het komt en lekker veel knuffelen. Met een beetje geluk wilt ze dat nog een paar jaar 🥰🥰🥰🥰
5 jaar geleden
Iedere baby doet de mijlpalen op zijn of haar eigen momenten! Het klinkt alsof je een ideale baby hebt die goed alleen kan spelen . Geniet daarvan! De rest komt vanzelf!
Wel kun je misschien wat trainen door haar handjes te lokken met een speeltje zodat ze daar naar toe moet draaien.. Dit hebben wij ook gedaan en werkt heel goed! Hij draait nu lekker op z'n buik.
5 jaar geleden
Mijn osteopaat zei me dat er geen luie baby’s bestaan. Als ze ‘lui’ zijn betekend dit vaak dat er iets vast zit. Volgens haar zou het ook nadelig zijn voor de ontwikkeling als ze niet veel bewegen. Of dit daarom ook echt zo is wil ik niet zeggen. Mijn zoontje is altijd heel actief, ook altijd geweest. Maar helemaal in het begin had hij een voorkeurshouding waardoor ik op aanraden van vroedvrouw naar osteopaat gegaan ben. Sinds dan slaapt hij tijdens de nacht echt geweldig goed door, en is nog actiever dan voordien 🤭🤣 hij is nu 24 weken oud, ik ben rond zijn 4 weken oud naar de osteopaat geweest, 2x en het was verholpen. Ook de krampjes waar hij toen zo’n erge last van had waren plots verdwenen. Wat mij betreft dus zeker een aanrader. Ik zou me wel geen zorgen maken als ze het verder zo goed doet. Maar adhv wat je beschrijft lijkt het me wel mogelijk dat er iets vast zit.