64 Reacties

6 jaar geleden

Ik volg mee! Heb zo leuke luierrugzakken gezien, lijkt me heel praktisch als je ook de Maxi-Cosi draagt, maar kan er voldoende materiaal in?

6 jaar geleden

Ik vind studio noos wel leuke luiertassen hebben!

6 jaar geleden

Wij hebben een luier rugzak gekocht vandaag binnen gekregen. Supper blij mee man en ik🥳

6 jaar geleden

https://jemandbea.com/product/jem-bea-x-john-lewis-odille-bag/ Ik heb deze , ben er zooooo blij mee ! En hij is nu in de sale.

6 jaar geleden

Mijn schoonzusje had op haar babyshower cadeaulijst de mommy bag gezet. Mega groot (heeft 2 kids) Past alles in. Super praktisch.

6 jaar geleden

Deze hebben wij besteld via aliexpress

6 jaar geleden

Da's een mooie 🤩

6 jaar geleden

Ik heb deze.. De Mommy bag heeft super veel ruimte! In het begin sleep je zoveel mee, en ik heb 2 oudere kindjes, dus echt handig. Het kleine tasje "mommys treasures" is groot genoeg voor een verschonings matje, luiers, luier doekjes, en eventueel je portemonnee, sleutels, telefoon.. dus handig als je de kleine gaat verschonen.. of even snel weg moet.. Je hebt ze in verschillende kleuren/prints.. Daarnaast heb ik de onderste van mijn moeder cadeau gehad, die kan je op verschillende manieren dragen.. super handig als je je handen vrij wilt hebben, (dan gebruik je hem als rugzak) die is wel veel kleiner.. dus fijner als de baby wat ouder is en je minder mee hoeft te sleuren.. Succes.. 🍀

6 jaar geleden

Ik heb deze van lassig van mijn vorige zwangerschap, ik vond hem supermooi toen en nu nog altijd, is ook zeer praktisch! Dus ik gebruik hem terug 🤗

6 jaar geleden

Reactie op Mievie

Mijn schoonzusje had op haar babyshower cadeaulijst de mommy bag gezet. Me ...
Ik zag ook de mommy bag, je kan idd veel mee nemen. Ik heb ook altijd veel spullen bij. Vond het een goede alternatief en ik hou ook van grote tassen. Alleen ik krijg mijn man niet mee als hij alleen op pad gaat met de kids hahhaha🤣🤣😂🤣😂 hij is meer van hoe klein, hoe minder spullen hoe beter.

6 jaar geleden

Luiertassen van kipling zijn echt een aanrader!

6 jaar geleden

Wij hebben onze kinderwagen tweedehands gekocht: Joolz Geo2. Hier zat ook een luiertas bij, die hoort bij de kinderwagen. Maar ik zie zoveel leuke modellen op internet voorbij komen, dat ik er stiekem misschien nog wel eentje bij haal 😉🙈

6 jaar geleden

Ik had een luier tas van Cath Kidston gekocht voor ik zwanger was. Ben fan van Winnie The Pooh en die hadden eentje uit in de nieuwe Disney reeks. Nog niet gebruikt want eerste kindje is nog onderweg.

6 jaar geleden

Studio Noos is mijn tip! In allerlei mooie kleuren

6 jaar geleden

Heb deze via marktplaats gescoord. 😁

6 jaar geleden

Reactie op stephaniefranker

Wij hebben een luier rugzak gekocht vandaag binnen gekregen. Supper blij me ...
Ja is het een goede? Ik heb zoiets ook gezien. Met warm/koelhoud vak voorin. Lijkt me ook erg handig

6 jaar geleden

Reactie op stephaniefranker

Wij hebben een luier rugzak gekocht vandaag binnen gekregen. Supper blij me ...
Van welke merk of waar hebben jullie deze besteld?

6 jaar geleden

Reactie op BabyOktober2020S

Deze hebben wij besteld via aliexpress
Oh wauw, heb je een linkje van AliExpress?

6 jaar geleden

Wij hebben de Myomy luiertas aangeschaft!

6 jaar geleden

Zelf heb ik deze op het oog. Erg multifunctioneel en in meerdere kleurtjes