32 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb gewoon sudo crème. Ook erg fijn voor als je zelf wat last hebt van schrale plekken op je huid

5 jaar geleden

Wij hebben van alles geprobeerd bik onze zoon en weinig hielp, wij gebruiken neutral zinkzalf echt super spul, hij heeft het inmiddels niet meer nodig, zometeen voor onze twee zoons gaan we dit ook gebruiken.

5 jaar geleden

Sudo crème vinden wij toch het beste

5 jaar geleden

Ik vind zinkzalf van de etos fijn! Denk dat het ook even testen is veel vinden sudo creme fijn ( deze zit vaak in de gratis baby doos ) maar ik vind dat te stug met smeren en zinkzalf smeert lekker soepel uit en luieruitslag is zo weg!

5 jaar geleden

Onze dochter kon niet tegen sudo crème we zijn toen begonnen met zinkzalf het werkt perfect voor onze 2e dame gaan we ook gewoon zinkzalf gebruiken

5 jaar geleden

Vsm calendulan werkt hier het beste. Vinden we fijner dan sudo, bepanthen is ook prima

5 jaar geleden

Ik had sudocreme maar als me dochter echt rode billen had werkte dat niet zo goed. Het beste werkte dr leenarts maar die is niet goedkoop 🙈 maar je hebt er ook niet zo veel van nodig (in mijn ervaring)

5 jaar geleden

Weleda billenbalsem 👌🏻

5 jaar geleden

Heb van alles in me commode maar me eerste had nooit ergens last van alleen soms sudocreme gesmeerd. Ik hoop dat je t niet erg nodig heb maar in babydoos of andere pakketten krijg je ook zoveel.

5 jaar geleden

Ik zweer bij Weleda calendulan billenbalsum.. sudo en Bepanthen deden niet veel bij mijn zoontje. Weleda werkt super. Zelfs als zijn billen helemaal kapot zijn, is het de volgende dag vaak (bijna) helemaal weg. Bij zijn zusje ga ik ook zeker Weleda gebruiken.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Hier word Bepanthen gesmeerd en is ook multifunctioneel bij schaafwondjes of zelfs nieuwe tatoeages 😁

5 jaar geleden

Bepanthen 👌🏻 volgende dag roodheid bijna altijd weg.

5 jaar geleden

Bij onze eerste zinkzalf van Kruidvat. Onze tweede reageerde hier minder goed op. Daar werkt bepanthen het beste. Maar dat is meteen weer zo duur. En voor onze derde moeten we het nog gaan ondervinden 😊.

5 jaar geleden

Bij gewoon rode billetjes gebruiken we sudocreme of weleda. Als het echt erger is lanoline. Dat is niet zo goedkoop (purelan tepel crème, maar er zijn goedkopere opties), maar je gebruikt echt heel weinig, en meestal is het na 1 keer smeren ook al heel erg veel beter.

5 jaar geleden

Bepanten. Iets duurder dan een huismerk maar het werk super goed en je hebt ook zeker niet veel nodig. Smeer alleen als het rood is. Wij deden bijna een jaar met een tube.

5 jaar geleden

Eerst mijn staaltjes opgebruiken en dan Inotiol van bij de apotheker

5 jaar geleden

Wonderpotje van oriflame

5 jaar geleden

Probeer een paar verschillende merken waar jij je het best bij voelt, en kijk welke het beste werkt op de billetjes van je kind. Mij werd bepanten sterk aangeraden en ik kreeg een proef potje sudocrem ergens bij. De bepanten leek echt niet veel verlichting te geven en toen ik de sudocrem probeerde was het gelijk weg. Terwijl mijn schoonzus precies het omgekeerde ervaarde met haar kind. Probeer en ervaar is mijn advies!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Kokosolie 👍🏻

5 jaar geleden

Bepanthen, werkt perfect bij rode billetjes. Kan lang met een tube omdat ik het maar een paar dagen hoef te smeren. Ook idd bij wondjes/ruwe huid prima