Hey!😇
Welke maat bevallingsbal hebben jullie?
Ik heb een bevallingsbal besteld (65 cm) en heb die nu een weekje binnen maar ik merk dat ik hem echt te klein vind ik ben zelf niet zo heel groot 1,62 dus dacht dat deze maat wel goed was maar helaas niet dus.
Nu zit ik te twijfelen welke maat bal ik ga bestellen 75 of 85 ik had ergens gelezen dat je beter groter kan bestellen en dan minder vol moet oppompen.
Ik kreeg de tip om in de winkel verschillende maten te testen. Het gaat vooral om de lengte van je benen. Die moeten in ong. 90 graden staan als je erop zit. Ik ben 1.69 en voor mij is een 75cm perfect. Maar ligt dus ook aan je verhoudingen
Ik ben 1.66 en heb ook 75 cm. 65 had ook gekund, maar die heb ik retour gestuurd. Ik gebruik hem nu namelijk ook om op te zitten als ik werk (kantoorbaan volledig vanuit huis wegens corona). 65 cm is te laag voor een goede werkhouding bij mijn tafel.
Ik ben 1,73 en heb een 75 besteld. Helemaal opgepomt tot hij op maat was. Toen was hij net te groot maat hij loopt altijd wat terug. Nu is 'ie perfect en pakt mijn man vann1,87 hem graag🤣🤣
Wat is precies het voordeel van een bevalbal? En is een bevalbal nog anders ...
Helpt met de ontsluiting sneller en helpt je door de weeën heen en voor nu kan het helpen dat je kindje juist gaat liggen enz.
Volgensmij zit er niet een verschil tussen beval ballen en oefening/fysio ballen.
Ik kreeg de tip om in de winkel verschillende maten te testen. Het gaat voo ...
Ja klopt ik heb hier helaas geen winkels in de buurt dus dan zou ik eerst moeten kijken waar ze ze verkopen en kan testen en vervoer regelen omdat ik zelf geen auto heb een beetje veel gedoe haha.
Ik zit niet in die 90 graden en merk dat ik toch echt liever een maat groter heb maar ben een beetje bang als ik 75 koop dat ik dan weer de verkeerde maat heb maat 85 is weer zo overdreven groot😅
Ja klopt ik heb hier helaas geen winkels in de buurt dus dan zou ik eerst m ...
Je kan ook gewoon verschillende maten bij bol.com bestellen en gebruik maken van achteraf betalen 😁. Dan moet je er alleen een paar retourneren. Ik weet eigenlijk niet of ze per 5 of 10 cm gaan.. Anders zou je nog 70 ofzo kunnen proberen.
Wat is precies het voordeel van een bevalbal? En is een bevalbal nog anders ...
Je kunt op een eenvoudige manier allerlei oefeningen doen voor de bekkenbodemspieren. En het is fijn om tijdens de bevalling op te zitten om weeën op te vangen.