Dag mama’s met een mama fiets,
Ik heb een vraagje, ik wil een fiets aanschaffen met zitje. Mijn dochter is nu 20 mnd en ongv 11 kg.
Wat raden jullie aan.. een voor- of achterzitje?
Onze dochter is 13 kilo en past nog op het voorzitje. Zo gezellig! We hebben er 1 van marktplaats geplukt (zitje, niet dochter😅). Als ze naar achter gaat, kopen we een nieuw stoeltje.
Wij hebben onze zoon al, vanaf dat het mocht, voorop de fiets. Hij vind het geweldig en het is super gezellig (af en toe een kusje op zijn hoofdje🥰)
Maar ik vind het nu wel zwaar worden op het stuur, hij is nu 12 kilo. Als ik hem alleen op de fiets heb is het nog te doen maar als ik wat kleine boodschappen in mijn krat heb dan is het echt wel zwaar.
Helaas laatst ook heel stom met hem gevallen puur omdat mijn stuur te zwaar beladen was.
Onze zoon gaat dus binnenkort wel naar achteren.
Achter kan al prima. Onze dochter zit bij oma of de oppas achterop. Zelf vind ik het nog supergezellig dat ze voor zit. Lekker kletsen samen.
Zij vindt beide opties prima! Ze vindt het heerlijk op de fiets!
Ik vind voor wel heel gezellig, maar zou zelf geen voorzitje meer nemen op deze leeftijd. Ik heb 2 fietsen en op de ene een voor en de ander een achterzitje. Zij vindt beide prima, achter gaat ze met mijn shirt klieren🤪
Toevallig vorige week overgegaan op een zitje achter op de fiets. Mijn dochter werd te zwaar om te tillen in het voorzitje. Ze vind het helemaal prima achterop! Ik vind het zelf wel jammer, haha!