23 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook meer witte afscheiding, maar vanmorgen wel weer een nog donkerdere test gehad, denk dat het er gewoon bij hoort 🤗

4 jaar geleden

Is heel normaal! Ik was zelf ook verbaasd over zoveel afscheiding (en je leest er nooit iets over) dus heb even rondgevraagd bij mijn andere zwangere vriendinnen. Iedereen heeft daar ‘last’ van. :)

4 jaar geleden

Is heel normaal! Ik was zelf ook verbaasd over zoveel afscheiding (en je le ...
Nog een toevoeging, ook de ivf verpleegkundige gaf aan dat dit normaal is. Ter bescherming van je baarmoeder.

4 jaar geleden

Heel af en toe komt er hele waterige afscheiding. Maar tot nu toe (week 5+5) weinig toename gemerkt. Lees wel dat het juist normaal is als dit toeneemt ! Dus maak ik me gelijk zorgen of dit een slecht teken is voor mezelf. 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op BezigBijtje28

Heel af en toe komt er hele waterige afscheiding. Maar tot nu toe (week 5+5 ...
Herken ik ook! Ik heb helemaal niet heel veel afscheiding, maar ik lees juist dat het toe moet nemen! Ik heb af en toe is n plekje in mijn ondergoed van waterige afscheiding, meer niet.. ben ook niet ‘droog’, dus dat beschouw ik maar als positief! Volgens mij kan beiden! En misschien komt de afscheiding bij ons later nog... ik heb nooit veel gehad, ook niet voor zwangerschap..

4 jaar geleden

Ook bij zwangerschap goed teken! Zeker als het wit is. Liefs

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Herken ik ook! Ik heb helemaal niet heel veel afscheiding, maar ik lees jui ...
Ja precies. Nooit veel gehad. Met af en toe een uitschieter ! Laten we het niet droog zijn als positief ervaren ❤️ geniet !

4 jaar geleden

Reactie op BezigBijtje28

Heel af en toe komt er hele waterige afscheiding. Maar tot nu toe (week 5+5 ...
Herkenbaar😂 Ik schiet ook gelijk in de paniek-stand☺️

4 jaar geleden

Ja hier ook "last" van. Het wisselt wel enorm per dag.

4 jaar geleden

Oh ja, ik voelde net ineens 'iets' meteen dacht ik, oh nee, als het maar geen bloeding is!! Gelukkig, alleen maar witte afscheiding.. Pfieuw...

4 jaar geleden

Reactie op Jessybelle

Oh ja, ik voelde net ineens 'iets' meteen dacht ik, oh nee, als het maar ge ...
Ja dit heb ik af en toe ook, maar dan zit er n waterig plekje in m’n ondergoed (urine of waterige afscheiding)... maar meeste van de tijd loopt er niets spannends uit 😅😅

4 jaar geleden

Reactie op Jessybelle

Oh ja, ik voelde net ineens 'iets' meteen dacht ik, oh nee, als het maar ge ...
Zo liep ik net tijdens het eten ook naar de wc in te checken 😅

4 jaar geleden

Reactie op Jessybelle

Oh ja, ik voelde net ineens 'iets' meteen dacht ik, oh nee, als het maar ge ...
Dat gevoel heb ik ook steeds. Alsof je doorgelekt bent 🙈

4 jaar geleden

Hier ook zeker last van meer afscheiding! Ook lijkt mijn urine sterker te ruiken, maar drink ik zeker genoeg. Meer die dit ervaren?

4 jaar geleden

Reactie op Melliee

Hier ook zeker last van meer afscheiding! Ook lijkt mijn urine sterker te r ...
Ik had er ook last van was zo bang dat het niet normaal was dat ik me urine heb gebracht of ik geen ontsteking of iets heb maar was schoon en blijkbaar heel normaal

4 jaar geleden

Ikheb opnam enkele weken veen meer wit slijmverlies (dat je gewoon voelt lopen) Deze namiddag zag het er donker bruin uit 😱 Helemaal in paniek naar mijn gynaecoloog gebeld, ze was niet op de praktijk. Dus kreeg ik een nummer van de kraamafdeling van het ziekenhuis. Zou nog innestelingsbloed kunnen zijn. Wat zal ik blij zijn als volgende week alles in orde blijkt te zijn ☺️ nog 8 dagen (bang afwachten op onze echo)

4 jaar geleden

Jaaa dat heb ik ook af en toe... Soms voelt het net of je doorlekt 🙈🙈 Dan ga ik snel naar de wc en is het gewoon afscheiding..

4 jaar geleden

Ja heeel herkenbaar

4 jaar geleden

Nu 8 weken, en het was ook wel een van de eerste kwalen. Schijnt er bij te horen volgens huisarts en verloskundige