20 Reacties

één jaar geleden

Gefeliciteerd, wat een fijn nieuws! ❤️ Hier niet pril zwanger van de 2e maar ben nu de 29 weken voorbij, in Maart uitgerekend van een meisje dit keer

één jaar geleden

Allereerst gefeliciteerd!🥰 Ik ben 9 weken zwanger van de 2e, nadat we afgelopen zomer een miskraam hebben gehad. Ik heb het toen tot 8+5 gehaald, dus van de week een mini mijlpaal bereikt. Al 2 goede echo's gehad dus hebben er vertrouwen in💪🏼.

één jaar geleden

Van harte gefeliciteerd😊 wij zijn ook heel pril zwanger net 7 weken al wel een vroege echo gehad. Was wel moeilijk om iets te zien, dus 3 januari 2de echo hopen dat we dan meer zien !

één jaar geleden

Gefeliciteerd. Niet pril, wel 23 weken zwanger. Duurde hier een jaar(1e duurde 7 jaar)

één jaar geleden

Ooh wat leuk dat er zoveel mensen ook zwanger zijn van de 2e! Super leuk! Hier 3 januari de eerste echo. Echt weer spannend. Als symptomen dan komen en gaan, maakt mij dat toch onzeker merk ik!

één jaar geleden

Reactie op MelanieG

Allereerst gefeliciteerd!🥰 Ik ben 9 weken zwanger van de 2e, nadat we afg ...
Oh wat fijn voor jullie en wat een goede mijlpaal!! Gefeliciteerd! 😊

één jaar geleden

🙋‍♀️ nu 28 weken zwanger van ons 2e zoontje

één jaar geleden

Reactie op Motherofboys

🙋‍♀️ nu 28 weken zwanger van ons 2e zoontje
Ah super leuk!! 😀

één jaar geleden

Hier nu 30 weken zwanger van ons tweede kindje! Jurre krijgt een zusje over ongeveer 10 weekjes 💕

één jaar geleden

Yesss ruim 40 weken zwanger van onze 2e zoon 💙🥰 zo benieuwd of die toch nog in 2022 komt of toch 2023 🥳🤷🏼‍♀️🤗

één jaar geleden

Ja hier 27 weken van dochter nummer 2🥰

één jaar geleden

Van harte gefeliciteerd! Spannend, maar zo leuk! Wij zijn 12/12 bevallen van onze tweede 💙💖

één jaar geleden

Ja, hoogzwanger momenteel van ons 2e kindje 😀

één jaar geleden

Ik ben inmiddels bijna 19 weken zwanger van de tweede. Hiervoor twee keer, in april en in juli een miskraam gehad. Heb me heel lang heel onzeker gevoeld daardoor. Nu nog steeds af en toe. Maar kan inmiddels wel helemaal genieten van de tweede zwangerschap.

één jaar geleden

Reactie op LinnekeVH

Ik ben inmiddels bijna 19 weken zwanger van de tweede. Hiervoor twee keer, ...
Ah wat fijn dat je nu inmiddels wat meer kan genieten! ❤️. Hier nu de 2 weken geleden een goede eerste echo gehad. Merk dat er al iets meer vertrouwen komt. Ook al een pakje gekocht, maar blijft wel nog heel spannend vind ik! Maar probeer echt vertrouwen te houden en te hebben en te genieten! ☺️

één jaar geleden

Reactie op Died23

Ah wat fijn dat je nu inmiddels wat meer kan genieten! ❤️. Hier nu de 2 wek ...
Dat snap ik helemaal. Voor mij heeft de dertienweken echo wat meer rust gegeven. En toen ik de bewegingen van de kleine begon te voelen. Geeft dan toch een teken van leven en een bevestiging dat het goed gaat. Er wordt nauwelijks over gesproken over miskramen, maar hoe klein het vruchtje ook nog maar is, of hoe ver je ook bent wanneer het gebeurt, het blijft een heftige ervaring vind ik. Iets dat je niet zomaar afsluit. En een volgende zwangerschap is gewoon niet meer zonder zorgen. Maar vertrouw er op dat het nu goed gaat en geniet. Want deze zwangerschap vliegt ook weer zo voorbij!

één jaar geleden

Half juli wordt onze zoon grote broer💖💙 Inmiddels ruim 15 weken zwanger. Erg blij en dankbaar dat het ons nog een keer gegund is🥰

één jaar geleden

Reactie op LinnekeVH

Dat snap ik helemaal. Voor mij heeft de dertienweken echo wat meer rust geg ...
Wat een lief berichtje, dankjewel! 🥰. Inmiddels een week geleden een goede tweede echo gehad, nu 10 weken en 2 dagen. Rond 9 weken en 3 dagen dus nog een echo gehad. We zagen al beginnen handjes en voetjes. Het vertrouwen komt nu toch echt wat meer te komen! Ik kijk nu al uit naar de 13 weken echo! ❤️

één jaar geleden

Reactie op Jo91

Half juli wordt onze zoon grote broer💖💙 Inmiddels ruim 15 weken zwanger. ...
Jaaa zo fijn!! ❤️

één jaar geleden

Wij hebben al een zoontje van oktober 2020, in mei vorig jaar n miskraam en inmiddels bijna 20 weken zwanger van onze 2de zoon ❤️