20 Reacties
één jaar geleden
Gefeliciteerd. Niet pril, wel 23 weken zwanger. Duurde hier een jaar(1e duurde 7 jaar)
één jaar geleden
Yesss ruim 40 weken zwanger van onze 2e zoon 💙🥰 zo benieuwd of die toch nog in 2022 komt of toch 2023 🥳🤷🏼♀️🤗
één jaar geleden
Van harte gefeliciteerd! Spannend, maar zo leuk! Wij zijn 12/12 bevallen van onze tweede 💙💖
MOD
één jaar geleden
Reactie op LinnekeVH
Ik ben inmiddels bijna 19 weken zwanger van de tweede. Hiervoor twee keer, ...
Ah wat fijn dat je nu inmiddels wat meer kan genieten! ❤️. Hier nu de 2 weken geleden een goede eerste echo gehad. Merk dat er al iets meer vertrouwen komt. Ook al een pakje gekocht, maar blijft wel nog heel spannend vind ik! Maar probeer echt vertrouwen te houden en te hebben en te genieten! ☺️
één jaar geleden
Reactie op Died23
Ah wat fijn dat je nu inmiddels wat meer kan genieten! ❤️. Hier nu de 2 wek ...
Dat snap ik helemaal. Voor mij heeft de dertienweken echo wat meer rust gegeven. En toen ik de bewegingen van de kleine begon te voelen. Geeft dan toch een teken van leven en een bevestiging dat het goed gaat.
Er wordt nauwelijks over gesproken over miskramen, maar hoe klein het vruchtje ook nog maar is, of hoe ver je ook bent wanneer het gebeurt, het blijft een heftige ervaring vind ik. Iets dat je niet zomaar afsluit. En een volgende zwangerschap is gewoon niet meer zonder zorgen.
Maar vertrouw er op dat het nu goed gaat en geniet. Want deze zwangerschap vliegt ook weer zo voorbij!
MOD
één jaar geleden
Reactie op LinnekeVH
Dat snap ik helemaal. Voor mij heeft de dertienweken echo wat meer rust geg ...
Wat een lief berichtje, dankjewel! 🥰. Inmiddels een week geleden een goede tweede echo gehad, nu 10 weken en 2 dagen. Rond 9 weken en 3 dagen dus nog een echo gehad. We zagen al beginnen handjes en voetjes. Het vertrouwen komt nu toch echt wat meer te komen! Ik kijk nu al uit naar de 13 weken echo! ❤️