22 Reacties

2 jaar geleden

Zeker, gewone koemelk. Hoezo niet?

2 jaar geleden

Ik vroeg me dat deze week ook af 😅 Hier nog een avondfles opvolgmelk 4, 150ml. Hij zal het niet nodig hebben, maar hij geniet er wel nog echt van. Voor de rest let ik op met gewone melk, hier krijgt hij diarree van.

2 jaar geleden

Mijn zoon krijgt bij z’n ontbijt en middageten een beker halfvolle melk. En ‘s avonds voor het slapengaan (om 18:00 uur) een fles nutrilon 4, 180+6

2 jaar geleden

Zeker. Smorgens en smiddags halfvolle melk en voor het slapen gaan flesje dreumesmelk

2 jaar geleden

Avond flesvoeding 150+5 of 180+6, als die snachts komt (vrijwel elke nacht tussen 4.30 en 06.00u) halfvolle melk 150ml

2 jaar geleden

Waarom geen volle melk , maar halfvolle melk ?

2 jaar geleden

Reactie op Wensje84

Waarom geen volle melk , maar halfvolle melk ?
Is bij eigenlijk geen bewuste keuze, meer omdat ik zelf ook halfvolle melk gebruik

2 jaar geleden

De kleine van ons krijgt magere melk dat komt omdat ze redelijk aan de maat is, maar ze vind het heerlijk

2 jaar geleden

Ja! 150ml bij haar ontbijt en 150 ml warme melk voor het slapen gaan. Halfvolle melk trouwens…

2 jaar geleden

Halfvolle melk. Wij drinken dat ook

2 jaar geleden

Ja ‘s ochtends een flesje koemelk

2 jaar geleden

‘S ochtends en ‘s avonds een fles volle melk 190cc.

2 jaar geleden

Bij het ontbijt en lunch rietjesbeker met halfvolle melk. Ze wil het wel graag nog warm

2 jaar geleden

Geen flesjes meer, maar hij krijgt wel 1-2 porties zuivel per dag. Volle yoghurt of volle melk. Geen vast moment maar regelmatig nog een bekertje melk na het avondeten als ik me dan bedenk dat hij nog geen zuivel heeft gehad die dag. Of een bekertje melk bij de lunch.

2 jaar geleden

In de ochtend sinds kort een flesje 200ml halfvolle koemelk. In de avond voor dat ze gaat slapen drinkt ze nog bij mij aan de borst. Toetjes zoals magere kwark of smoothies/ fruitijsjes gaan er ook goed in!

2 jaar geleden

Onze krijgt ook 2x 150 ml half volle melk.. en als ie echt moe is en we hebben nog geen middag eten op dan krijgt hij dat ook. Anders is hij met een Half uur wakker, moet er eerst weer gegeten worden, gespeeld en wil hij eigenlijk niet meer terug naar bed. 😅

2 jaar geleden

Ik ben net een paar weken gestopt met de avond fles. Niet omdat hij het niet meer lekker vindt maar omdat ik vaak daarvoor zijn tanden al poetste en had laatst gelezen dat dat toch wel erg slecht voor het gebit is. De avond fles heb ik daarom nu vervangen voor een bakje yoghurt en daarna poets ik zijn tanden en is het bedtijd. Verder krijgt hij bij de lunch een beker melk. Hij was wel erg verdrietig dat hij zijn fles niet meer kreeg maar dat was na 3 dagen over. Nu zwaait hij me uit als ik hem in bed leg, zo schattig❤️.

2 jaar geleden

Hier ook nog 2 flessen nutrilon 4. 1 in de middag voor zijn middag slaapje en 1 in de avond (papfles) voor het slapen gaan. De middag fles zou ik er wel af kunnen houden zonder moeite maar de avond fles nog niet. Hij geniet er nog zo van dus wat geeft het 🤷🏼‍♀️.

2 jaar geleden

Hier alleen nog melk uit een beker, bij het ontbijt en de lunch. Geen avondmelk meer en überhaupt geen flesje meer.

2 jaar geleden

Overdag alleen koude halfvolle melk. De avonfles zijn we aan het afbouwen