45 Reacties

4 jaar geleden

Hoii ik ben Denise en zwanger van me eerste kindje ben nu 5+1 en woon in elburg

4 jaar geleden

Hoi hoi Zeker spannend !! Hier ook maar dan v mijn eerste en ook nog pril!

4 jaar geleden

Wat leuk, gefeliciteerd!! Ik ben ook zwanger van de eerste. Zit nu op 6+2 en kom uit Deventer😊

4 jaar geleden

Hi! Ik ben Marjolijn en Ik kom uit Nunspeet! Dus beetje uit jouw regio :) ca 8 weken zwanger!

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Ook nog pril allemaal zeg ! Een voorzichtige gefeliciteerd alvast toch :) Hier dus ook, zit op 6 weken en 3 dagen. Van welke klachten hebben jullie last ?

4 jaar geleden

Reactie op mars87

Hoi allemaal, Ook nog pril allemaal zeg ! Een voorzichtige gefeliciteerd a ...
Eigenlijk niet echt klachten.. Beetje opgeblazen, heb al best een buikje inmiddels😑 Geen baby buik uiteraard maar wel opgeblazen! Verder heb ik continu honger en kan ik sinds dit weekend de lucht van gebakken ei niet meer verdragen..

4 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Eigenlijk niet echt klachten.. Beetje opgeblazen, heb al best een buikje in ...
Ahhh shit 🙈🙈 Hahahha... 😩😅 Maar het valt dus verder aardig mee / met de bepaalde klachten.....Ook geen zere borsten?

4 jaar geleden

Reactie op mars87

Ahhh shit 🙈🙈 Hahahha... 😩😅 Maar het valt dus verder aardig mee / met de ...
Ja valt me echt alles mee! Ja, mijn borsten zijn wel wat gevoelig.. Ik masseer ze iedere avond voordat ik ga slapen😂 Mijn vriend lacht me altijd uit als ik dat doe🤣

4 jaar geleden

Reactie op mars87

Ahhh shit 🙈🙈 Hahahha... 😩😅 Maar het valt dus verder aardig mee / met de ...
Heb jij nog veel klachten?

4 jaar geleden

Hey, Dianne hier, wonend in Wierden en straks Vroomshoop. Nu vijf weken en zes dagen zwanger. Last van allerlei kleine kwaaltjes, haha!

4 jaar geleden

Hoii! Hier 5+2 weken, kom uit Deventer!

4 jaar geleden

Reactie op naaoms

Hoii! Hier 5+2 weken, kom uit Deventer!
Leuk! Ik ben precies een weekje verder en ook uit Deventer🥰🥰

4 jaar geleden

Hoihoi, ik ben Karin en kom uit kampen, ongeveer 8 weekjes zwanger 😊

4 jaar geleden

Hoi, Hier 5 wk+6 dg van 2e kindje. Woon in Deventer en werk in Zwolle! Hoe voelen jullie je?

4 jaar geleden

Reactie op AN2020-24

Hoi, Hier 5 wk+6 dg van 2e kindje. Woon in Deventer en werk in Zwolle! Hoe ...
Nog meer uit Deventer! Super leuk!

4 jaar geleden

Reactie op AN2020-24

Hoi, Hier 5 wk+6 dg van 2e kindje. Woon in Deventer en werk in Zwolle! Hoe ...
Voel me behoorlijk goed! Wel vaak misselijk & moe.. verder hele dag zin aan eten.. ook speelt er spanning & onzekerheid mee dus kan het honger hebben ook nog daar vanaf komen! Hoe voel jij je?

4 jaar geleden

Reactie op naaoms

Voel me behoorlijk goed! Wel vaak misselijk & moe.. verder hele dag zin ...
Ja het is ook heel spannend allemaal deze eerste weken. Ik zou blij zijn als we de eerste echo hebben gehad! Wanneer heeft iedereen de eerste echo? Of staat die nog niet gepland? Fijn dat je je verder in grote lijnen wel goed voelt! Ik ben inderdaad ook moe en had veel honger, maar dit slaat sinds het weekend om in misselijkheid... vind ik wel even spannend want vorige zwangerschap extreem misselijk en overgeven (hg) dus hoop eigenlijk dat dit me nu bespaard blijft haha!

4 jaar geleden

Hoi allemaal. Ik kom ook uit Deventer en ben nu ongeveer 5 weken zwanger. Ik heb op 16 maart de eerste afspraak bij de verloskundige staan.

4 jaar geleden

Reactie op AN2020-24

Ja het is ook heel spannend allemaal deze eerste weken. Ik zou blij zijn al ...
Ik heb mijn eerste afspraak pas met 8 weken en mijn eerste echo met 10 😞 En jij??

4 jaar geleden

Reactie op Sintiah

Hoi allemaal. Ik kom ook uit Deventer en ben nu ongeveer 5 weken zwanger. I ...
Gefeliciteerd! Welke vk heb je gekozen?