Mensen uit zwolle of omgeving?

Verwijderd lid
3 maanden geleden
Volgen
Komen er mensen uit zwolle of omgeving? Ik ben zwanger van mijn eerste eigen kindje (4+4) en heb al een stiefzoon van 6. Maar vind het heel spannend! Lijkt me leuk om contact te hebben!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
45 reacties
Deetje24
3 maanden geleden
Hoii ik ben Denise en zwanger van me eerste kindje ben nu 5+1 en woon in elburg
  • Rapporteren
mars87
3 maanden geleden
Hoi hoi Zeker spannend !! Hier ook maar dan v mijn eerste en ook nog pril!
  • Rapporteren
SaintlyPumpkin
3 maanden geleden
Wat leuk, gefeliciteerd!! Ik ben ook zwanger van de eerste. Zit nu op 6+2 en kom uit Deventer😊
  • Rapporteren
LaMayo
3 maanden geleden
Hi! Ik ben Marjolijn en Ik kom uit Nunspeet! Dus beetje uit jouw regio :) ca 8 weken zwanger!
  • Rapporteren
mars87
3 maanden geleden
Hoi allemaal, Ook nog pril allemaal zeg ! Een voorzichtige gefeliciteerd alvast toch :) Hier dus ook, zit op 6 weken en 3 dagen. Van welke klachten hebben jullie last ?
  • Rapporteren
SaintlyPumpkin
3 maanden geleden
Reactie op mars87
Hoi allemaal, Ook nog pril allemaal zeg ! Een voorzichtige gefeliciteerd alvast toch :) Hier dus ook, zit op 6 weken en 3 dagen. Van welke klachten hebben jullie last ?
Eigenlijk niet echt klachten.. Beetje opgeblazen, heb al best een buikje inmiddels😑 Geen baby buik uiteraard maar wel opgeblazen! Verder heb ik continu honger en kan ik sinds dit weekend de lucht van gebakken ei niet meer verdragen..
  • Rapporteren
mars87
3 maanden geleden
Reactie op SaintlyPumpkin
Eigenlijk niet echt klachten.. Beetje opgeblazen, heb al best een buikje inmiddels😑 Geen baby buik uiteraard maar wel opgeblazen! Verder heb ik continu honger en kan ik sinds dit weekend de lucht van gebakken ei niet meer verdragen..
Ahhh shit 🙈🙈 Hahahha... 😩😅 Maar het valt dus verder aardig mee / met de bepaalde klachten.....Ook geen zere borsten?
  • Rapporteren
SaintlyPumpkin
3 maanden geleden
Reactie op mars87
Ahhh shit 🙈🙈 Hahahha... 😩😅 Maar het valt dus verder aardig mee / met de bepaalde klachten.....Ook geen zere borsten?
Ja valt me echt alles mee! Ja, mijn borsten zijn wel wat gevoelig.. Ik masseer ze iedere avond voordat ik ga slapen😂 Mijn vriend lacht me altijd uit als ik dat doe🤣
  • Rapporteren
SaintlyPumpkin
3 maanden geleden
Reactie op mars87
Heb jij nog veel klachten?
  • Rapporteren
Dianne89
3 maanden geleden
Hey, Dianne hier, wonend in Wierden en straks Vroomshoop. Nu vijf weken en zes dagen zwanger. Last van allerlei kleine kwaaltjes, haha!
  • Rapporteren
naaoms
3 maanden geleden
Hoii! Hier 5+2 weken, kom uit Deventer!
  • Rapporteren
SaintlyPumpkin
3 maanden geleden
Reactie op naaoms
Hoii! Hier 5+2 weken, kom uit Deventer!
Leuk! Ik ben precies een weekje verder en ook uit Deventer🥰🥰
  • Rapporteren
Karii
3 maanden geleden
Hoihoi, ik ben Karin en kom uit kampen, ongeveer 8 weekjes zwanger 😊
  • Rapporteren
AN2020-24
3 maanden geleden
Hoi, Hier 5 wk+6 dg van 2e kindje. Woon in Deventer en werk in Zwolle! Hoe voelen jullie je?
  • Rapporteren
SaintlyPumpkin
3 maanden geleden
Reactie op AN2020-24
Hoi, Hier 5 wk+6 dg van 2e kindje. Woon in Deventer en werk in Zwolle! Hoe voelen jullie je?
Nog meer uit Deventer! Super leuk!
  • Rapporteren
naaoms
3 maanden geleden
Reactie op AN2020-24
Voel me behoorlijk goed! Wel vaak misselijk & moe.. verder hele dag zin aan eten.. ook speelt er spanning & onzekerheid mee dus kan het honger hebben ook nog daar vanaf komen! Hoe voel jij je?
  • Rapporteren
AN2020-24
3 maanden geleden
Reactie op naaoms
Voel me behoorlijk goed! Wel vaak misselijk & moe.. verder hele dag zin aan eten.. ook speelt er spanning & onzekerheid mee dus kan het honger hebben ook nog daar vanaf komen! Hoe voel jij je?
Ja het is ook heel spannend allemaal deze eerste weken. Ik zou blij zijn als we de eerste echo hebben gehad! Wanneer heeft iedereen de eerste echo? Of staat die nog niet gepland? Fijn dat je je verder in grote lijnen wel goed voelt! Ik ben inderdaad ook moe en had veel honger, maar dit slaat sinds het weekend om in misselijkheid... vind ik wel even spannend want vorige zwangerschap extreem misselijk en overgeven (hg) dus hoop eigenlijk dat dit me nu bespaard blijft haha!
  • Rapporteren
Sintiah
3 maanden geleden
Hoi allemaal. Ik kom ook uit Deventer en ben nu ongeveer 5 weken zwanger. Ik heb op 16 maart de eerste afspraak bij de verloskundige staan.
  • Rapporteren
SaintlyPumpkin
3 maanden geleden
Reactie op AN2020-24
Ja het is ook heel spannend allemaal deze eerste weken. Ik zou blij zijn als we de eerste echo hebben gehad! Wanneer heeft iedereen de eerste echo? Of staat die nog niet gepland? Fijn dat je je verder in grote lijnen wel goed voelt! Ik ben inderdaad ook moe en had veel honger, maar dit slaat sinds het weekend om in misselijkheid... vind ik wel even spannend want vorige zwangerschap extreem misselijk en overgeven (hg) dus hoop eigenlijk dat dit me nu bespaard blijft haha!
Ik heb mijn eerste afspraak pas met 8 weken en mijn eerste echo met 10 😞 En jij??
  • Rapporteren
SaintlyPumpkin
3 maanden geleden
Reactie op Sintiah
Hoi allemaal. Ik kom ook uit Deventer en ben nu ongeveer 5 weken zwanger. Ik heb op 16 maart de eerste afspraak bij de verloskundige staan.
Gefeliciteerd! Welke vk heb je gekozen?
  • Rapporteren