45 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb gekozen voor verloskundigenpraktijk stadshagen. Mijn 1e afspraak incl echo is op 10 maart!

4 jaar geleden

Ik heb 9 maart de eerste afspraak, heb dan ook een echo en ben dan 8 wk. Volgens mij verschilt het per praktijk (Of ze zelf een echo app hebben) wanneer je de eerste afpraak/echo hebt. We moeten allemaal dus nog even wachten, spannend..

4 jaar geleden

Ik heb aanstaande donderdag mijn eerste echo van ons eerste kindje dus ben nu ongeveer 8 weken zwanger 😍 ik ben zo ontzettend zenuwachtig! Ik woon nu in Steenwijk, lijkt me leuk om mensen te leren kennen (kom hier zelf niet vandaan😂)

4 jaar geleden

Ik kom uit Hattem! Lekker dichtbij;) zwanget van 3de kindje. Ergens tussen de 6 wkn en 7 wkn. 4 maart eerste echo.

4 jaar geleden

Ook Zwolle hier, afgelopen vrijdag 1e echo gehad bij 7+2 (vrij vroeg vanwege eerdere miskramen). We hebben een hartje zien kloppen...zoooooo bijzonder. 16 maart de volgende afspraak. Fingers crossed dat het goed gaat!!!

4 jaar geleden

Ja regio Zwolle 👍 5 +3 vandaag

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik kom ook uit omgeving Zwolle. Nu 6*5 weken zwamger van mijn tweede kindje.

4 jaar geleden

Yesss Zwolle hier! 5+5 en eerste kindje. Vind het ook erg spannend!

4 jaar geleden

Ik woon ook in Zwolle en ben zwanger van eerste kindje. Nu 7+1 en over 2 weken eerste echo. Ik vind het best spannend of het allemaal goed gaat. Ik kijk uit naar het zien van een hartslag.

4 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Nog meer uit Deventer! Super leuk!
Hier uit Olst 😄

4 jaar geleden

Ik kom ook uit Zwolle! Nu 5+4 van mijn eerste kindje 😊

4 jaar geleden

Ik woon ook in Deventer! Bij mij is het nog heel pril (zondag zwangerschapstest gedaan). Ben nu 4 weken en 2 dagen van ons 1e kindje. Mensen uit Deventer: welke verloskundige praktijk hebben jullie? Want hier moet ik nog naar op zoek :)

4 jaar geleden

Reactie op Janine1987!

Ik woon ook in Deventer! Bij mij is het nog heel pril (zondag zwangerschaps ...
Wij gaan naar de kuip. Bij de eerste ook geweest en heel tevreden , werken lieve betrokken en kundige verloskundigen. Wat bij mij toen de doorslag gaf is dat zij zelf een echo apparaat hebben dus je krijgt bij hen een vroege echo bij j e eerste afspraak e okns 8 (Dit bebben de andere niet) en op de 20 echo na kunnen de andere echo's, de termijn en liggingsecho , ook gewoon daar en hoef je niet naar fetura hiervoor.

4 jaar geleden

Reactie op Janine1987!

Ik woon ook in Deventer! Bij mij is het nog heel pril (zondag zwangerschaps ...
Ik ga naar baren enzo, maar twijfel nog om over te stappen naar de kuip.. vandaag een afspraak gemaakt bij futura voor mijn eerste echo en ik kreeg iemand aan de telefoon die er niet zoveel zin In had volgens mij.. voelde me niet echt welkom.. Dus ik ga morgen de vk bellen over hoe en wat..

4 jaar geleden

Reactie op Emma2021

Hier uit Olst 😄
Telt ook gewoon mee😁😁

4 jaar geleden

Reactie op Janine1987!

Ik woon ook in Deventer! Bij mij is het nog heel pril (zondag zwangerschaps ...
Anno is erg goed! Ze hebben een zwangerschapsclub waaraan je kan deelnemen. Zo krijg je ‘les’ over zwanger zijn en de periode erna met andere moeders die in dezelfde periode zijn uitgeteld. Wij zijn inmiddels verhuisd naar Olst. Ik twijfel of ik terug ga naar Anno in Deventer of naar Baren en zo. alleen zijn zij alleen woensdag middag in Olst 🤔 wat betekend dat ik altijd vrij moet nemen...

4 jaar geleden

Ik heb gekozen voor verloskundigenpraktijk stadshagen. Mijn 1e afspraak inc ...
Ik heb mijn eerste afspraak bij Verloskundigenpraktijk Stadshagen op 17 Maart. Succes!

4 jaar geleden

Reactie op SaintlyPumpkin

Ik ga naar baren enzo, maar twijfel nog om over te stappen naar de kuip.. v ...
Waarom twijfel je over Baren enzo? Ik zit nu te dubben tussen Baren enz en Anno. Baren enz zou ook een middag in de week in ons dorp komen. Voor Anno moet ik reizen..

4 jaar geleden

Ik heb mijn eerste afspraak bij Verloskundigenpraktijk Stadshagen op 17 Maa ...
Ik een weekje eerder! Heb je in stadshagen of dieze?

4 jaar geleden

Ik een weekje eerder! Heb je in stadshagen of dieze?
Ik heb mijn afspraak in Stadshagen. Ik ben zo nieuwsgierig hoe alles gaat. Het is voor mij de eerste kind.