Mensen uit zwolle of omgeving?

Verwijderd lid
3 maanden geleden
Volgen
Komen er mensen uit zwolle of omgeving? Ik ben zwanger van mijn eerste eigen kindje (4+4) en heb al een stiefzoon van 6. Maar vind het heel spannend! Lijkt me leuk om contact te hebben!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
45 reacties
Verwijderd lid
3 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
Ik heb mijn afspraak in Stadshagen. Ik ben zo nieuwsgierig hoe alles gaat. Het is voor mij de eerste kind.
Ik heb e 1e echo ook in stadshagen, daarna in Dieze. Is voor mij ook het eerste kindje!
  • Rapporteren
SaintlyPumpkin
3 maanden geleden
Reactie op Elisa89
Waarom twijfel je over Baren enzo? Ik zit nu te dubben tussen Baren enz en Anno. Baren enz zou ook een middag in de week in ons dorp komen. Voor Anno moet ik reizen..
Ik twijfel omdat ze geen eigen echo apparatuur hebben.. Maar ze zitten bij mij in de straat, dus lekker dichtbij😁
  • Rapporteren
Bloesem93
3 maanden geleden
Ik kom uit Epe. Wij krijgen onze intake en echte over 6 dagen ben dan 9+3.
  • Rapporteren
Lariesadelfgoew
3 maanden geleden
Ik woon in Zwolle, binnenkort Hasselt! Eerste kindje, nu 8 week + een beetje! Heb m'n eerste echo bij de praktijk in Stadshagen afgelopen vrijdag gehad, en heb 20 maart de 2e echo! Heel spannend allemaal!
  • Rapporteren
Mii88
3 maanden geleden
Gefeliciteerd allemaal! Hier ook zwanger van de eerste, nu op 10+2. Blijft erg spannend allemaal, maar de echo’s zijn super goed. Ik kom uit Dronten.
  • Rapporteren