Hoi hoi
Hoelang en Hoelaat slaapt jullie kindje nog in de middag ?
Mijn dochter van 19 maanden wil absoluut niet slapen overdag waardoor ze heel moe is einde van de dag en heel stout en gemeen gaat doen.
Wij hebben van alles geprobeerd al eerder naar bed later naar bed . Samen naar bed maar echt niets helpt met het middag slaapje
Nachts slaapt ze wel goed.
Heeft iemand toevallig tips ?
Volgens mij is het enige wat je kan doen het blijven proberen. Hoe lang probeer je het meestal? Onze dochter slaapt nog 2x op een dag (merk dat ze dat echt nodig heeft), maar valt soms pas na 3 kwartier in slaap.
Probeer het vanaf 12:30 tot 15:00 en als ze echt niet wil slapen dan probee ...
Ja precies. Misschien is het een sprong waar je kindje in zit en lukt het binnenkort wel. Zou goed slaapsignalen in de gaten houden en dan zo snel mogelijk op bed leggen. Succes!
Mijn zoon gaat rond 12:00/12:30 naar bed en slaapt tot 14:30/15:00 uur.
Wat doe je dochter als ze niet gaat slapen? Huilen, kletsen?
Mijn zoon gaat ‘s middags over het algemeen wel meteen slapen, maar ‘s avonds kan hij soms echt nog een half uur liggen kletsen.
Als je rond haar ‘slaaptijd’ gaat wandelen, wil ze dan misschien even slapen in de wandelwagen?
Ongeveer van half 1 tot 3. Ze wordt zonder slaapje ook heel irritant rond h ...
Sorry typte al enter. Tips? Gewoon neerleggen en weggaan? Hier zo weinig mogelijk eromheen doen. Oh en even wat drinken vooraf. Volle buik en even rustig worden.
Onze zoon slaapt op dit moment heel veel. Rond 8.30 maken we hem wakker (kan nu we niet werken). Ligt rond 13.15 in bed. Moeten hem dan na 2 /2,5 uur echt wakker maken. En ligt tegen 19.30 er weer in.
Verschilt hier heel erg. Op de opvang in de middag en thuis soms ochtend of ergens in de middag. Geen vaste tijd. En hoe lang verschilt ook. De ene keer een uur tot 1,5 andere keer 2 uur ofzo. Ik hou dat eigenlijk niet bij.