14 Reacties

2 jaar geleden

Onze zoon slaapt na zijn broodje zo rond half 1. Slaapt dan ongeveer 1,5 a 2 uurtjes.

2 jaar geleden

Volgens mij is het enige wat je kan doen het blijven proberen. Hoe lang probeer je het meestal? Onze dochter slaapt nog 2x op een dag (merk dat ze dat echt nodig heeft), maar valt soms pas na 3 kwartier in slaap.

2 jaar geleden

Hier slaapt ie tussen 1 en 3 uur ‘s middags… hij gaat rond 13:00 uur naar bed en slaapt meestal binnen 5 min.

2 jaar geleden

Ja hier slaapt ze nog overdag, meestal tussen 1 en 2. Misschien wil je dochtertje niet slapen omdat ze oververmoeid is?

2 jaar geleden

Reactie op Asinis

Ja hier slaapt ze nog overdag, meestal tussen 1 en 2. Misschien wil je doch ...
Nee want in de avond slaapt ze binnen een paar minuten en slaapt de hele nacht door tot 8 9 uur

2 jaar geleden

Reactie op Roos8102

Volgens mij is het enige wat je kan doen het blijven proberen. Hoe lang pro ...
Probeer het vanaf 12:30 tot 15:00 en als ze echt niet wil slapen dan probeer ik het na half uurtje weer maar overdag wil ze liever spelen dan slapen

2 jaar geleden

Reactie op yvonneW12

Probeer het vanaf 12:30 tot 15:00 en als ze echt niet wil slapen dan probee ...
Ja precies. Misschien is het een sprong waar je kindje in zit en lukt het binnenkort wel. Zou goed slaapsignalen in de gaten houden en dan zo snel mogelijk op bed leggen. Succes!

2 jaar geleden

Ons zoontje gaat rond 12 uur naar bed en slaapt dan meestal 2,5 uur. Hij is wel al heel vroeg wakker smorgens.

2 jaar geleden

Mijn zoon gaat rond 12:00/12:30 naar bed en slaapt tot 14:30/15:00 uur. Wat doe je dochter als ze niet gaat slapen? Huilen, kletsen? Mijn zoon gaat ‘s middags over het algemeen wel meteen slapen, maar ‘s avonds kan hij soms echt nog een half uur liggen kletsen. Als je rond haar ‘slaaptijd’ gaat wandelen, wil ze dan misschien even slapen in de wandelwagen?

2 jaar geleden

Onze dochter gaat rond half 1 naar bed en dan is ze half 2 weer wakker ze valt altijd meteen in slaap

2 jaar geleden

Ongeveer van half 1 tot 3. Ze wordt zonder slaapje ook heel irritant rond half 5

2 jaar geleden

Reactie op lsje88

Ongeveer van half 1 tot 3. Ze wordt zonder slaapje ook heel irritant rond h ...
Sorry typte al enter. Tips? Gewoon neerleggen en weggaan? Hier zo weinig mogelijk eromheen doen. Oh en even wat drinken vooraf. Volle buik en even rustig worden.

2 jaar geleden

Onze zoon slaapt op dit moment heel veel. Rond 8.30 maken we hem wakker (kan nu we niet werken). Ligt rond 13.15 in bed. Moeten hem dan na 2 /2,5 uur echt wakker maken. En ligt tegen 19.30 er weer in.

2 jaar geleden

Verschilt hier heel erg. Op de opvang in de middag en thuis soms ochtend of ergens in de middag. Geen vaste tijd. En hoe lang verschilt ook. De ene keer een uur tot 1,5 andere keer 2 uur ofzo. Ik hou dat eigenlijk niet bij.