7 Reacties

2 jaar geleden

Hier voorlopig niet, ons zoontje heeft t echt nog nodig. Van t weekend zaterdags 3.5u geslapen (was daarintegen al 6.15u wakker) en zondagmiddag 2.5u geslapen. Slaat ie m over dan word ie erg berig en slaapt ie snachts onrustig. En tis ook nog eens dat ie standaard elke nacht tussen half 5 en 6 komt voor melk of water.

2 jaar geleden

Ja soms heeft ie er geen zin in.. dan haal ik hem er weer uit en gaat ie spelen.. maak er geen probleem van..

2 jaar geleden

Reactie op Lotje6

Ja soms heeft ie er geen zin in.. dan haal ik hem er weer uit en gaat ie sp ...
Ja hier nu hetzelfde, ik blijf het wel maar gewoon aanbieden

2 jaar geleden

Reactie op Nickky

Ja hier nu hetzelfde, ik blijf het wel maar gewoon aanbieden
Ja en dat moet je ook gewoon doen.. als het echt tijden achter elkaar niet slapen is dan kun je wel stoppen.. maar komt nu sporadisch voor dat ie niet wil en dat is prima

2 jaar geleden

Onze dochter wil niet meer in bed slapen, ze ligt nu haar slaapje op de bank te doen. Ik was ook een uur bezig om haar inslaap te krijgen op bed maar zodra ik bewoog was ze weer wakker. Dacht dan maar op de bank andere steeds een humeurige dreumes want haar slaapje heeft ze echt nodig. Moet zeggen dat slapen nu sws een flinke issue is! Iets met slaapregressie heb ik gelezen.... ik geloof er wel in want ze is op het moment zo bezig met haar taalontwikkeling.

2 jaar geleden

Het verschilt bij onze zoon. (21) maanden. Op de opvang liggen ze soms met zijn alle in bed. Dan is hij echt een boef. Dan wil hij niet sltijd slapen. Tenzij ze een drukke ochtend hadden. Maar thuis meestal wel. Maar met de warme dagen e.d. is hij wel lastiger qua slapen.

VRIEND

2 jaar geleden

Hier slaapt ze wel, maar wel heel kort. Een dutje van 30 a 45 minuten is voor haar voldoende.