16 Reacties

2 jaar geleden

Niet meer in je bed laten slapen. Zij hebben geen besef van tijd en je leert ze aan dat dit fijn en goed is. Het eigen bed moet het fijnst voelen

2 jaar geleden

Reactie op Johannas

Niet meer in je bed laten slapen. Zij hebben geen besef van tijd en je leer ...
Ja dat probeer ik maar dan is ze ontroostbaar.

2 jaar geleden

Hier ook een hele poos gehad. Toch wel terug gelegd in haar eigen bed als ze sliep of te onrustig was. Maar uiteindelijk is het vanzelf weer goed gegaan en slaapt ze nu de hele nacht in haar eigen bedje. Ook het probleem met inslapen hadden wij en dat is ook vanzelf over gegaan. Wij gingen dan even met haar zitten legde haar weer terug enz.

2 jaar geleden

Reactie op Zusjes

Hier ook een hele poos gehad. Toch wel terug gelegd in haar eigen bed als ...
Oke. Dan moet ik nog even doorzetten me terug leggen.

2 jaar geleden

Misschien heeft dit er ook mee te maken waarom ze zo snel wakker is. Zie ik nu staan in de app.

2 jaar geleden

Is het een mogelijkheid dat ze in haar eigen kamertje slaapt? Misschien slaapt ze dan beter omdat ze geen afleiding heeft met de geluiden die jullie maken. Hoort misschien ook beetje bij de fase. Ons zoontje werd ook vaak in de nacht wakker, na ruim 1 uur proberen lukte het alleen in ons bed. Dus ik snap je haha.

2 jaar geleden

Reactie op Ons_Wondertje_Bowie

Oke. Dan moet ik nog even doorzetten me terug leggen.
En vooral je gevoel volgen ! Hele belangrijke 😊

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Is het een mogelijkheid dat ze in haar eigen kamertje slaapt? Misschien sl ...
We wonen niet zo groot. Helaas hebben we geen extra kamertje. Klopt hier ook. Het enige wat helpt is dan bij ons. Maarja dan slaap je zelf niet echt lekker. Laatste uurtje is niet erg maar de hele nacht…

2 jaar geleden

Misschien heeft dit er ook mee te maken waarom ze zo snel wakker is. Zie ik ...
Aha! Onze klein man ook opeens weer steeds wakker en gillen/krijs geven…vannacht klaarwakker rond half 4. Maar moesten bijna weer de baby voeden, dus hij in bed, man naar beneden op de bank en Baby in box 🤷🏼‍♀️🤪

2 jaar geleden

Reactie op Bloem43

Aha! Onze klein man ook opeens weer steeds wakker en gillen/krijs geven…van ...
Ja dat doe ik ook als niet wil slapen. Dan maar in de box en even later weer proberen.

2 jaar geleden

Hebben wij ook een tijdje gehad. Ik liet hem dan gewoon lekker slapen want dan kon ik ook gewoon slapen. Zo ineens was het klaar en sliep hij weer in zijn eigen bedje.

2 jaar geleden

Reactie op Anoniem2468

Hebben wij ook een tijdje gehad. Ik liet hem dan gewoon lekker slapen want ...
Oke ja mijn dochter slaapt ook meteen. Wie weet dat ze inderdaad op een gegeven moment wel gewoon door slaapt in haar eigen bedje.

2 jaar geleden

Misschien heeft dit er ook mee te maken waarom ze zo snel wakker is. Zie ik ...
Welke app is dit? :)

2 jaar geleden

Reactie op Ingrid3005

Welke app is dit? :)
De 24 baby app van dut forum.

2 jaar geleden

Wij hebben een slechte slaper die vaak wakker wordt maar wat wij doen is luier checken/verschonen, troosten en dan terug naar bed. Dan is hij natuurlijk boos dus ook huilen maar daarna gaat hij vaak wel weer slapen. Als hij blijft huilen dan ga ik er weer heen, troosten en weer in bed leggen (maar ik hoor natuurlijk ook wel het verschil tussen beetje tegensputteren een echt overstuur zijn). Maar goed hij slaapt niet bij ons in bed. Als we dat doen gaat hij het hele bed door dus dat is gewoon werkbaar/niet veilig. Het consequent hetzelfde doen werkt wel. Hij is dan toch snel weer stil omdat hij weet wat hij kan verwachten.