7 Reacties

2 jaar geleden

Zou het iets kunnen zijn van zien eten doet eten? Mijn zoon eet op zich prima, maar ik hoor regelmatig dat hij bij de gastouder drie broodjes eet tussen de middag. Thuis krijg ik er echt geen drie in

2 jaar geleden

Op de opvang eten alle kindjes en dus hebben ze sneller de neiging gewoon mee te doen. Onze dochter at ook geen groente. Ik zet nu voor we aan tafel gaan wat plakjes komkommer of wat reepjes paprika in de bakje voor haar en meestal eet ze dan wel. 'Warm' eten met groente eet ze hier ook niet. Ze groeit goed en doet het goed, dus vast een fase die wel weer over gaat denk ik dan

2 jaar geleden

Pff ik zie pas dat ik blijkbaar met mijn hoofd ergens anders zat toen ik dit typte😂🙈 Moest zijn: mijn dochter eet geen groente thuis maar wel op de opvang.

2 jaar geleden

Reactie op Nikki93

Op de opvang eten alle kindjes en dus hebben ze sneller de neiging gewoon m ...
Mijn dochter eet pap, brood, fruit en beschuitjes. Groente lukt voor geen meter. Wat ik ook probeer. Ben wel blij dat ze het op de opvang wel goed doet.

2 jaar geleden

Reactie op Pink27

Zou het iets kunnen zijn van zien eten doet eten? Mijn zoon eet op zich pr ...
Bij ons thuis eten we ook samen maar nee hoor hoeft ze echt niet.

2 jaar geleden

Reactie op Ons_Wondertje_Bowie

Bij ons thuis eten we ook samen maar nee hoor hoeft ze echt niet.
Het komt d as toch wel op neer. Jullie zijn de ouders...die tellen in dit geval niet🤣. Maar die kindjes die lekker eten...nou dan moeten ze het ook hoor, want je kunt niet onder doen voor de rest

2 jaar geleden

Hier ook hoor. Wat helpt is dat we hem laten helpen met groenten snijden met een kindermes. Dan herkent hij de champignons op z’n bord. Of tijdens het snijden neemt hij ineens een hapje paprika?! Yey! En verder maken we smoothies met fruit en groente. Die tikt hij graag weg! Ook lijken overschotels er makkelijker in te gaan. Ik probeer erniet over te stressen, lukt niet altijd hoor haha. Als hij op de opvang z’n groenten eet is dat al een plus.