Hoi allemaal,
Ik moet het even kwijt. Onze dochter is bijna 14 maanden. Ze is een heel vrolijk kindje. Maarja kinderen huilen ook. Het viel mij al langer op maar mijn man heeft echt geen geduld met haar. Ik snap dat je gefrustreerd kan raken dat heb ik ook en iedereen denk ik. Maar bij hem is het gewoon eng en het maakt mij echt bang. Mijn man is lief hoor en zorgt goed voor onze dochter. Mag wel veel meer en vooral de taken in huis ook verdelen. Maar als het om huilen gaat heeft hij echt geen geduld. Als onze dochter ook maar even huilt en hij met haar bezig: verschonen,eten geven, schoenen aan doen of wat dan ook dan wordt hij gewoon agressief. Hij doet dan heel ruw en wordt boos. Ik durf mijn dochter al niet te lang bij hem te laten omdat hij zo snel geirriteerd enzo is. Maar het maakt mij zo bang. Ik ben echt bang dat hij ooit een keer zal gaan slaan. ( hij is in het buitenland opgegroeid en ik weet dat ze daar ook slaan) maar ik vertrouw hem echt niet. Als er niks aan de hand is doet hij het super. Maar huilen of jammeren. Nee. Ook als ze naar bed gaat en overstuur is dan pak ik haar op en loop met haar en praat met haar tot ze weer rustig en leg haar weer in bed. Hij pakt haar op en legt haar weer op haar rug en loopt weg. Of hij propt er gelijk een flesje in terwijl dat helemaal niet hoeft. 1 ding is zeker. Als hij haar ooit met een vinger aanraakt…. Dan doe ik echt alles om mijn kind te beschermen.
Pff moest het even kwijt.