13 Reacties
4 jaar geleden
Mijn dochter had dit best wel ik deed direct na het douchen borstelen je moet vooral goed wassen en borstelen.
En niet kammen want als het vast zit kan je het kapot trekken en dan ga je wondjes maken ofzo tenminste leek me logisch.
Maja ik heb geborsteld en bij mijn dochter ging het zo weg.
Als ik losse velletjes zie ga ik met de borstel een beetje van links na rechts maar niet al te lomp en hard.
Veel succes mama♥️🤲🏽
4 jaar geleden
Berg / melk korstjes. Ik gebruik de schuim shampoo van Mustela & hun crème super resultaat, geen geprul & snel resultaat.
Succes ♥️
4 jaar geleden
Mijn meisje van 10 mnd heeft het ook.
Niet teveel wassen met shampoo en het word vanzelf minder.🥰
4 jaar geleden
Een of twee dagen even goed olie erop (lekker vet). En vervolgens goed uitspoelen met shampoo en zachtjes een beetje met een washandje losweken/wrijven. Wij merkten dat het ineens terug was nu we met de oliebadjes waren gestopt Ivm de warmte. Baby borsteltje kun je prima gebruiken mits heel zacht. Die borstelt het er juist vaak heel zachtjes en fijn uit.
Begreep dat ze er vroeger olie op smeerden en het er met een creditcard afschraapten. Mij te hardhandig. Maar zachtjes boenen met washandje en eruit borstelen is geen enkel probleem. Ze laten vanzelf makkelijk los met bovenstaande tips.
4 jaar geleden
Bedankt voor de tips allemaal!
Ik was haar haartjes ind maar 3 keer per week als ze in bad gaat.