24 Reacties

6 jaar geleden

Oei, dat herken ik ook wel. Het liefst zit ik alleen in mijn veilige bubbel met mijn partner 😅

6 jaar geleden

Heel herkenbaar, ik heb precies hetzelfde.. word ook sneller geirriteerd van mensen waar ik al niet op me gemak bij was. Hoort er denk ik ook bij nu.. de een zal er meer last van hebben dan de ander.

6 jaar geleden

Oei. Dit heb ik al heel m’n leven 🤣

6 jaar geleden

Heel herkenbaar! 😂

6 jaar geleden

Ja, herken ik wel.

6 jaar geleden

Absoluut yes hier! Liefst zonder al dat volk bij m'n man.

6 jaar geleden

O ja heel herkenbaar. Lekker doen waar je zin in hebt. Ook al is dat alleen maar thuis op de bank hangen.

6 jaar geleden

Heb dat ook nu. zelfs met vriendinnen wil Het liefst alleen met mijn man zijn

6 jaar geleden

Heel herkenbaar ik heb dit ook wil alleen mijn kids en me man om me heen hebben , en een 2 tal vriendinnen en mijn ouders en dat was het wel 😊 Vind het wel even lekker zo en fijn ben wel blij dat ik dus lees dat ik niet de enige ben die dit zo heeft (vandaag 1 verjaardag zo geen zin in) maar even paar uurtjes gaan en dan weer lkkr naar huis 😊

6 jaar geleden

Heb ik ook hoor, wel jammer dat mn man dit niet heeft. Die wil het liefst iedere dag op pad. Waar ik ook geen energie voor heb, om eerlijk te zijn. (Heb slechte nachten)

6 jaar geleden

Ben zo blij dat ik niet de enige ben, ik heb dit ook, ik heb helemaal geen zin om andere mensen te zien of te spreken, blijf gewoon het liefst in mijn eigen cocon met mijn man en kindjes. Ik voelde mij hier zo schuldig door, heb ook geen energie en dat is zo frustrerend maar een geruststelling dat het er allemaal bij hoort blijkbaar. Bij mijn andere zwangerschappen had ik hier niet zo veel last van. Nu zou ik zelfs kunnen huilen als er onverwachts iemand aan de deur staat.

6 jaar geleden

Ja herkenbaar! De mensen bij wie ik me prettig voel heb ik graag om me heen maar mensen die ik voor mijn zwangerschap al niet zo goed kon hebben.... En ben ook heel graag alleen nu het nog even kan!

6 jaar geleden

Reactie op MamaNikki1986

Oei. Dit heb ik al heel m’n leven 🤣
Hahaha 🤣

6 jaar geleden

Heb dit altijd al gehad, nu veel meer, en voel me er niet slecht over. Ik geef het ook aan, bijv als ik niet mee doe met de groep dan wordt er gevraagd of ik dichterbij wil komen. Dan zeg ik dat ik het zo wel goed vind, en ff geen zin heb om te babbelen. Vinden ze best, en zo is iedereen anders.

6 jaar geleden

Ik kan minder goed tegen drukte vooral s avonds. Als ik de hele dag druk ben geweest en tussendoor geen rustmoment heb gehad, heb ik er ook helemaal geen zin in. Is al paar keer voorgekomen dat als wij bezoek hadden dat ik soms naar boven sloop om even paar uur te rusten of even kort dutje te doen.

6 jaar geleden

Yes. Hier ook heel herkenbaar. Ik vroeg me van de week al af of het door Corona quarantaine tijd kwam of m’n zwangerschap... maar feit is; ik heb ook geen behoefte aan mensen. M’n vriend wel (gelukkig haha) en af en toe m’n beste vriendin en ouders en broertje maar meer ECHT niet haha, wegblijven allemaal. Ik kan me ook niet goed interesseren voor andere mensen, dat vind ik soms wel erg, voor andere, niet voor mezelf. Lekker rustig.

6 jaar geleden

Dit is voor mij echt heel herkenbaar. Zoals mijn man het laatst zou mooi verwoordde, toen ik mij hardop afvroeg waarom ik was veranderd van een eens zo’n super sociale meid in een persoon die liever op haarzelf is. ‘ je hebt nu gewoon even geen zin in mensen schat , dat is het ‘ wij hebben bijvoorbeeld nieuwe buren en eigenlijk klikt het wel heel goed , super lieve mensen , maar nu wil mijn buurvrouw iets met mij gaan drinken en het idee alleen al zorgt echt bijna voor een paniekaanval , terwijl ik het normaal heel gezellig zou vinden. Nu zijn de buren “ nieuwe” contacten , maar ik heb het dus ook een beetje met vriendinnen soms. ☺️☺️ fijn dat ik niet de enige ben die een beetje in mijn isolement zit.

6 jaar geleden

Gelukkig, ben dus niet vreemd...lig nu heerlijk alleen boven met het raam open een boek te lezen

6 jaar geleden

Met heel het Corona gegeven, is ieders wereld wel veel kleiner geworden ☺️ Ikzelf zie ook niet veen mensen, al kol ik nog wel graag buiten. Mijn zus heeft het veel erger, ze is nu +/-36weken zwanger en sinds 1 februari heb ik haar niet meer gezien (toen was het het verjaardagsfeestje van onze papa) ik had wel graag buikfoto’s ofzo van ons als 2 zwangere zussen ☺️😔

6 jaar geleden

Hier het zelfde