Minder zin in seks ?

Mell90
één maand geleden
Volgen
Ik weet niet hoe het zit onder jullie ? Maar ik heb zo veel pijn in mijn borsten dat mijn bij zo veel pijn doet laat staan als ze er willen met spelen 😁 waardoor het nee is bij mij .. eigenlijk wel erg voor mijn man .. of ben ik niet de enigste ?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
19 reacties
Ishhh
één maand geleden
Ik herken dat van mijn 1ste 2 zwangerschappen. Nu juist meer zin. Alleen mag mijn man niet aan mijn borsten zitten of in mijn nek kussen.. Dat is allemaal te gevoelig.. 😂
  • Rapporteren
Mamajet
één maand geleden
Hoi Mell, heel herkenbaar haha. Maar niks zielig voor de mannen. Wij zijn super hard aan het werk en voelen ons ellendig. Ga ik niet ook nog rekening houden met m'n partner hoor. Beter andersom ;)
  • Rapporteren
Roos24
één maand geleden
Ik heb ook geen zin meer. Ik ben erg moe, misselijk, mijn tepels zijn erg gevoelig en ik heb gewoon echt geen zin in gefriemel aan mijn lichaam. Ik vind dat ook erg vervelend voor mijn vriend, maar het is even niet anders. Hopelijk voel ik me binnenkort weer beter en komt het dan weer goed..
  • Rapporteren
xTessx
één maand geleden
Pff ik heb totaal geen zin in aanrakingen. Word al iets beter knuffelen al stuk meer maar moet niet eens aan sex denken.. hebben nu al dik een maand geen sex meer gehad🙈
  • Rapporteren
Anouk_12
één maand geleden
Herkenbaar! Maar bij mij meer vooral omdat ik regelmatig licht bloedverlies heb gehad de afgelopen weken (na bv. ontlasting en sex), waardoor ik een beetje bang ben geworden. Mijn nuchtere kant weet dat er niks kan gebeuren, mijn bange-(bijna)moeder hart denkt daar anders over! 😅 Mijn vriend maakt al grapjes over dat ik hem alleen voor zijn zaad gebruikt heb, oeps! Haha
  • Rapporteren
RooS1992x
één maand geleden
Ik heb wel zin in sex, maar het voelt gewoon niet fijn vanbinnen🙈. Toch proberen we t regelmatig te doen. Mn borsten zijn niet meer zo gevoelig dus als hij voorzichtig Is mag hij er aan zitten. Daarbij zijn er genoeg manieren om hem zn pleziertje te geven😉
  • Rapporteren
xTessx
één maand geleden
Reactie op Anouk_12
Herkenbaar! Maar bij mij meer vooral omdat ik regelmatig licht bloedverlies heb gehad de afgelopen weken (na bv. ontlasting en sex), waardoor ik een beetje bang ben geworden. Mijn nuchtere kant weet dat er niks kan gebeuren, mijn bange-(bijna)moeder hart denkt daar anders over! 😅 Mijn vriend maakt al grapjes over dat ik hem alleen voor zijn zaad gebruikt heb, oeps! Haha
Hahaha mijn vriend zegt precies hetzelfde. Maar dat we geen sex hebben wilt niet zeggen dat ik hem niet verwen. Oow dit is zo raar om te zeggen ene kant.
  • Rapporteren
Mirmic
één maand geleden
Ik ben blij dit te lezen. Heb deze maand ook nog geen behoefte gehad aan seks. Hopelijk komt dat snel weer.
  • Rapporteren
Madelene
één maand geleden
Ik heb gelukkig helemaal geen last van erg gevoelige borsten. Bij onze vorige zwangerschap ook nergens last van gehad. Maar ik heb hem wel gewaarschuwd dat 2 zwangerschappen lang niet altijd hetzelfde zijn. Haha.
  • Rapporteren
SaintlyPumpkin
één maand geleden
Minder? Ik denk dat mijn vriend gek van mij word😅 Ik kan niet van hem afblijven.... het is echt verschrikkelijk en gewoon niet voldaan.
  • Rapporteren
Wishful
één maand geleden
Hier is alles juist nog intenser en fijner. Wel gevoelige borsten dus voorzichtig mee zijn 😉 En als ik echt te moe ben houdt het op.
  • Rapporteren
Chanti1310
één maand geleden
Hier is het ook al even geleden.. wij hebben icsi traject gedaan... en mijn baarmoeder word nog ondersteund door vaginale bolletjes. Dan vind ik sex ook echt nog geen optie hahah vieze derrie. Maar ik moet zeggen dat ik ook echt knetter moe ben en er dus helemaal geen zin heb 🙈
  • Rapporteren
Bloesem93
één maand geleden
Ik heb er ook op het moment echt geen behoefte aan. Niet alleen omdat ik nog net niet 24/7 misselijk ben en over moet geven maar ook omdat het pijn doet en het niet fijn voelt nu dan. Met mijn afgesproken dat als ik me er weer fijn bij voel en het lukt wel om dan weer te beginnen maar voor nu nee ik hoef er even niets van te hebben..😥
  • Rapporteren
Lisaaah1
één maand geleden
Hier ook al dik een maand geen seks meer gehad. Ik ben zo misselijk en moe dat ik er echt niet aan moet denken. Mijn vriend vind het geen probleem, er zijn ook andere manieren om hem blij te maken 😬
  • Rapporteren
JRbaby
één maand geleden
Aan mijn lijf geen polonaise haha! Ik voel me zo rot.. misselijk en vermoeid.. geen puf om iets te doen en m'n stemming is ook niet heel gezellig.. aan mn borsten mag hij met 1 vinger want ze doen zoo zeer🙈 Gelukkig heeft hij er begrip voor! Die lieverd!
  • Rapporteren
Bonny28
één maand geleden
Hier geen last van 😁 Ik moest mijn vriend juist extra verleiden. De zwangerschap kwam bij hem binnen als shock ook al is het gepland. Het gaf even een domper op zijn libido. Gelukkig is hij nu weer helemaal ready to go zodra ik zin heb😂 Maar wel uitkijken met mijn borsten want die doen zeeeerrrr😱
  • Rapporteren
Noukiejjjj
één maand geleden
Herkenbaar.. hiervoor hoog libido en sinds ik zwanger ben totaal niet meer.. haha me vriend snapt het wel maar zei al voor de grap de buit is binnen zeker 😅🤣 komt vast wel weer terug maar nu moet ik er echt niet aan denken
  • Rapporteren
Marrielle112
één maand geleden
Ik heb juist meer zin en hoger libido. Heb wel duidelijk gemaakt dat tepels Enzo gevoelig zijn. Dus die voorzichtig benaderen haha
  • Rapporteren
ColetV
één maand geleden
Oh ja schei uit.⛔..normaal heel hoog libido hoor en bij de eerste zwangerschap verkrachtte ik hem bijna elke dag... MAAR nu.... pfff zo geen zin in.. Hopelijk trekt het bij... 🙈🤰
  • Rapporteren