Miskraam

stph1!
3 maanden geleden
Volgen
Hallo allemaal Vandaag onze eerste echo gehad en helaas het slechte nieuws gekregen dat ik op een termijn zat van 4 weken ipv 7,5 week๐Ÿ˜” Dit zag er niet goed uit en moet morgen naar het ziekenhuis en dan gaan ze verder kijken wat ze gaan doen of vaginale tabletten of curretage ๐Ÿ˜” 30 januari had ik een positieve test dus ik had nu verder moeten zijn . Ik heb verder geen last van kwaaltjes alleen vollere gespannen borsten en vermoeidheid . Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt ?๐Ÿ˜ข
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
345 reacties
Mirel
3 maanden geleden
Oh dat lijkt me vreselijk om te horen. Heel veel sterkte!๐Ÿ˜ญ
  • Rapporteren
JoseBakker-Leek
3 maanden geleden
Ik heb dat indd ook mee gemaakt in oktober. Ook alleen zere borsten en verder niet. Bij de 2de echo helaas had het los gelaten. Heb toen curretage had.
  • Rapporteren
Sani2020
3 maanden geleden
Ahh wat verdrietig om te horen :( Heel veel sterkte
  • Rapporteren
aef
3 maanden geleden
Geen ervaring mee maar wil je heel veel sterkte wensen!
  • Rapporteren
Jennsie
3 maanden geleden
Ik vorige week ik moest ook op 7 weken zijn ...
  • Rapporteren
Nona2020
3 maanden geleden
Ja helaas wel... vorig jaar in Augustus een miskraam gehad.. volgens de telling was ik over de 8 weken heen maar het ging fout met 5 weken 6 dagen...
  • Rapporteren
Fiona1987
3 maanden geleden
๐Ÿ˜”๐Ÿ˜ญ heel veel sterkte
  • Rapporteren
Monny89
3 maanden geleden
Jeetje, wat ontzettend naar! Hier ook al meerdere miskramen gehad die niet zelf op gang kwamen. Ik heb gekozen voor cytotec tabletten. Heb t als heftig ervaren, maar zou t zo weer 10x liever doen dan een curretage. Toch heeft ieder haar eigen voorkeur. Ik wens jullie heel veel sterkte. Dot is een enorme klap๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ€
  • Rapporteren
19951409
3 maanden geleden
Heel veel sterkte โ˜น๏ธ
  • Rapporteren
Naomi1986
3 maanden geleden
Wat verdrietig! Ik heb dit vorig jaar gehad, bij 10 weken, vanaf 9 weken al wat bloedverlies. Het vruchtje bleek ten grote te zijn van 6 weken. Het is er een paar dagen later vanzelf uitgekomen. Zoiets hakt er in, neem de tijd om het te verwerken voordat je verder gaat.
  • Rapporteren
Tily
3 maanden geleden
Ik heb dit ook vorige week meegemaakt bik ma eerste echo ik wak 7 weken e 4 dagen ๐Ÿ˜ญ
  • Rapporteren
Dekkertje88
3 maanden geleden
Lieve stephhh Wat ontzettend verdrietig Helaas heb ik het zelfde mee gemaakt een jaar geleden, ik had een positieve test en bij de eerste echo bleek der niets te zijn gedeeld,( windei) Ik ben toen de 14feb gecuriteerd, ik wens je heel veel sterkte en praat der vooral over want het weg stoppen is niet goed goed idee, dikke knuffel Lisette
  • Rapporteren