345 Reacties

4 jaar geleden

Sterkte !馃ズ

4 jaar geleden

Oh dat lijkt me vreselijk om te horen. Heel veel sterkte!馃槶

4 jaar geleden

Veel sterkte 馃尮

4 jaar geleden

Ik heb dat indd ook mee gemaakt in oktober. Ook alleen zere borsten en verder niet. Bij de 2de echo helaas had het los gelaten. Heb toen curretage had.

4 jaar geleden

Ahh wat verdrietig om te horen :( Heel veel sterkte

4 jaar geleden

Geen ervaring mee maar wil je heel veel sterkte wensen!

4 jaar geleden

Ik vorige week ik moest ook op 7 weken zijn ...

4 jaar geleden

Heel veel sterkte馃様

4 jaar geleden

Heel veel sterkte 馃槩

4 jaar geleden

Ja helaas wel... vorig jaar in Augustus een miskraam gehad.. volgens de telling was ik over de 8 weken heen maar het ging fout met 5 weken 6 dagen...

4 jaar geleden

馃様馃槶 heel veel sterkte

4 jaar geleden

Sterkte馃槴馃槝

4 jaar geleden

Heel veel sterkte 馃槩

4 jaar geleden

Jeetje, wat ontzettend naar! Hier ook al meerdere miskramen gehad die niet zelf op gang kwamen. Ik heb gekozen voor cytotec tabletten. Heb t als heftig ervaren, maar zou t zo weer 10x liever doen dan een curretage. Toch heeft ieder haar eigen voorkeur. Ik wens jullie heel veel sterkte. Dot is een enorme klap馃槬馃崁

4 jaar geleden

Heel veel sterkte 鈽癸笍

4 jaar geleden

Wat verdrietig! Ik heb dit vorig jaar gehad, bij 10 weken, vanaf 9 weken al wat bloedverlies. Het vruchtje bleek ten grote te zijn van 6 weken. Het is er een paar dagen later vanzelf uitgekomen. Zoiets hakt er in, neem de tijd om het te verwerken voordat je verder gaat.

4 jaar geleden

Ik heb dit ook vorige week meegemaakt bik ma eerste echo ik wak 7 weken e 4 dagen 馃槶

4 jaar geleden

Wat naar! Heel veel sterkte!

4 jaar geleden

Lieve stephhh Wat ontzettend verdrietig Helaas heb ik het zelfde mee gemaakt een jaar geleden, ik had een positieve test en bij de eerste echo bleek der niets te zijn gedeeld,( windei) Ik ben toen de 14feb gecuriteerd, ik wens je heel veel sterkte en praat der vooral over want het weg stoppen is niet goed goed idee, dikke knuffel Lisette

4 jaar geleden

Sterkte 馃様