345 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op VJ 25

Heel veel sterkte lieve meiden! Helaas ben ik ook nog steeds niet klaar. An ...
Bij mij kwam de miskraam heel snel op gang door de tabletten. De bloedingen zijn vorige week gestopt en ik heb gelukkig geen krampen meer gehad alleen erg moe.. Wat vervelend! Heel veel sterkte!

4 jaar geleden

Ik heb maandag de medicatie genomen en maandagnacht ben ik het vruchtje verloren. Nu moet ik van mijn gynaecoloog 1 maand de pil nemen (Graciel) zijn er nog die dit moeten doen?

4 jaar geleden

Reactie op Ronnes

Ik ben gisteren begonnen met de medicatie en ik vind het heel erg meevallen ...
Bedankt voor je reactie. Ik ben vanmorgen begonnen met de medicatie. Heb het idee dat er nog veel meer uit moet komen, maar het lijkt nu wat gepauzeerd. Ben toch wel zenuwachtig dat niet alles schoon wordt straks. Wat een nare verhalen hier dat controles niet doorgaan! Hopelijk krijgt iedereen snel toch duidelijkheid. Sterkte allemaal.

4 jaar geleden

Is iemand van jullie na de miskraam al i ongesteld geworden?

4 jaar geleden

Gister met de echo bevestigd dat ik weer een miskraam krijg 😢 het is niet gegroeid wat inhoudt dat het al 2 weken daar zit zonder iets te doen inmiddels.. door Corona krijg ik nu geen pillen en moet afwachten tot de natuur het vruchtje eruit werkt.. wat een ellende, ik wil er gewoon zo snel mogelijk vanaf zodat ik dit achter me kan laten en weer naar de toekomst kan kijken.. ben nog zwanger van iets wat nooit verder zal groeien 😢

4 jaar geleden

Reactie op kikjaa

Gister met de echo bevestigd dat ik weer een miskraam krijg 😢 het is niet ...
Wat erg, sterkte ❤️🙏

4 jaar geleden

Reactie op kikjaa

Gister met de echo bevestigd dat ik weer een miskraam krijg 😢 het is niet ...
Verschrikkelijk nieuws zeg.. Erg naar he dat andere opties niet mogelijk zijn i.v.m. corona. Ik vond het “wachten” op de miskraam de zwaarste tijd. Veel sterkte!💋

4 jaar geleden

Reactie op kikjaa

Gister met de echo bevestigd dat ik weer een miskraam krijg 😢 het is niet ...
Wat vreselijk.. ik heb nog "geluk" gehad dat ik wel pillen mocht.. Heel veel sterkte en neem de tijd heeft zoveel meer impact dan ik had verwacht..

4 jaar geleden

Reactie op kikjaa

Gister met de echo bevestigd dat ik weer een miskraam krijg 😢 het is niet ...
Jeetje heeel veel sterkte 😔😔 ik weet hoe rot je je nu voelt en ik hoop dat je als nog pillen zal krijgen of dat je lichaam t snel zelf afstoot .. zodat je verder kan en het een plekje kan geven . Hoe moeilijk dat nu ook is ♥️

4 jaar geleden

Ik zou 8+4 zijn helaas was dit 5+3. Morgen een nieuwe echo om veder te kijken.. hopen dat het gegroeid is.. Ik wens all jullie dames veel sterkte! En hoop dat iedereen het een mooi plekje kan geven.. ❤️

4 jaar geleden

Ik heb nog eens naar de gynaecoloog gebeld, zelfde antwoord geen pillen, huisarts gebeld die kan het niet voorschrijven, verloskundige belt mij straks nog hopelijk gaan ze het toch voorschrijven.. ik wil dit afsluiten en mijn normale leven weer oppakken vóór hoever “normaal” in deze Corona tijd.. 😢

4 jaar geleden

Reactie op Damy_91

Verschrikkelijk nieuws zeg.. Erg naar he dat andere opties niet mogelijk zi ...
Hoelang heb jij moeten “wachten” voor je lichaam snapte dat het eruit moest? 😞

4 jaar geleden

Reactie op kikjaa

Ik heb nog eens naar de gynaecoloog gebeld, zelfde antwoord geen pillen, hu ...
Ellendig he, in deze tijd ook nog eens een miskraam. Ik heb het een week geleden gehad, bij mij kwam het na 2 weken nog steeds niet vanzelf op gang en heb ik van de gynaecoloog pillen gehad. Bij mij was het kindje 9+2 wij stoppen met groeien, weet niet of dat nog verschil maakt... Ik hoop dat het bij jou sneller gaat of dat je toch gauw pillen mag krijgen....sterkte!!

4 jaar geleden

Reactie op Mamavanwondertjes

Ellendig he, in deze tijd ook nog eens een miskraam. Ik heb het een week ge ...
Kindje is op 6 weken blijven hangen in groei.. zit er nu dus al ruim 2 weken in zonder iets te doen en ze zagen wel woekeringen op de echo (bloed) maar dat zagen ze 16-03 ookal en tot nu toe verlies ik alleen heel soms wat beige of een klein streepje roze 😢 lijkt in niks op mijn miskraam van 27-12 hoe die doorzetten dus denk dat het nog wel even duurt voor de natuur iets doet

4 jaar geleden

Hoi, gisteren had ik mijn eerste termijnecho en zou op 9-10 weken moeten zitten. De verloskundige heeft een inwendige echo moeten doen. Alles was zat er maar er was geen hartje te zien😔. Er is een grote kans dat het geen vitale zwangerschap is zei ze😢. Nu moet ik volgende week dinsdagochtend weer terugkomen maar dan bij de gynaecoloog en gaan ze weer kijken. Verlies geen bloed en voel nog steeds alle zwangerschapskwaaltjes.

4 jaar geleden

Volgens de meting op de echo was het 6 weken

4 jaar geleden

Ik heb vandaag gelukkig nog wel m'n nacontrole gehad na een ronde Mifegyne/Cytotec. In eerste instantie werd ik gebeld omdat ze zo veel mogelijk telefonisch willen doen, maar ik zei al dat ik niet veel verschil merkte met m'n eerdere miskraam (waarbij na de cytotec nog niet alles weg was). Mocht dus wel langskomen. Het ziekenhuis leek wel een spookstad, hoefde me niet eens te legitimeren en was dus wel lekker snel aan de beurt. Bij de echo bleek dat ik de vruchtzak volledig verloren ben, er zijn nog wel wat restjes achtergebleven maar dat zou met de volgende menstruatie mee naar buiten moeten komen. Krijg alleen nog een belafspraak over 6 weken. Echt heel vervelend voor alle dames die nu niet bij de gynaecoloog terecht kunnen. Onzekerheid is echt niet leuk. Hou vol allemaal! 🌻

4 jaar geleden

Reactie op Suuus

Is iemand van jullie na de miskraam al i ongesteld geworden?
Yes ik ben vandaag ongesteld geworden ! Precies 28 dagen nadat ik begon te vloeien ( cytotec tabletten gehad ) en 2 weken gevloeid . Mijn zwangerschaps test was tot vorige week nog positief .. niet verwacht dat ik daarom zo snel ongesteld ging worden. Maar ook erg blij dat me lichaam zich snel hersteld heeft !

4 jaar geleden

Zijn er meer vrouwen die na de cytotec weinig gevloeid hebben wel vruchtje en stolsels verloren volgens vk is alles dan weg. Echter blijf ik buikpijn houden die rond 15:30 begint.. ik heb er veel last van benieuwd wat voor klachten jullie hadden

4 jaar geleden

Reactie op stph1!

Yes ik ben vandaag ongesteld geworden ! Precies 28 dagen nadat ik begon te ...
Fijn dat je meteen een regelmatige cyclus hebt! Wel gek dat je vorige week nog positief testte met een zwangerschapstest.. Kun je een ei-sprong hebben als je nog zwangerschap-hormonen in je lichaam hebt? Morgen is mijn miskraam 7 dagen geleden. Ga morgen ook beginnen met testen op de paar dagen zodat ik een beetje een beeld krijg van mijn cyclus.