345 Reacties

4 jaar geleden

Zijn er meer vrouwen die na de cytotec weinig gevloeid hebben wel vruchtje ...
Ik heb nooit het vruchtje verloren dmv cytotec, bij mij deed het behalve erge krampen helemaal niks. Maar ik heb dus wel daarna een curretage gehad en bleef daarna klachten houden van bloedverlies. Bleek dat er nog steeds een stuk weefsel in zat en moest dus nogmaals. Dus als je klachten houdt, zeker aan de bel trekken.

4 jaar geleden

Reactie op Damy_91

Fijn dat je meteen een regelmatige cyclus hebt! Wel gek dat je vorige week ...
Jaa dat is een goeie vraag .. ik dacht als je nog hcg hebt dan zal de eisprong wel later komen ( niet dus ) .. wilde ook ovulatietesten doen maar dat had geen zin ivm mijn hcg waardes . Nu op naar de volgende ronde !

4 jaar geleden

Zijn er meer vrouwen die na de cytotec weinig gevloeid hebben wel vruchtje ...
Ik heb zelf erge krampen gehad dat heeft zo’n 2 uur geduurd en daarna begon ik met vloeien en verloor ik veel bloed en stolsels .. 2 weken heeft t vloeien geduurd maar geen buikpijn meer gehad .. zou toch even aan de bel trekken als je zoveel buikpijn blijft houden .

4 jaar geleden

Reactie op stph1!

Ik heb zelf erge krampen gehad dat heeft zo’n 2 uur geduurd en daarna begon ...
Ik heb dus eigenlijk niet gevloeid, alleen de eerste dag na de eerste 2 tabletten, die nacht verloor ik het ook daarna geen bloedverlies meer. Alleen nu steeds pijn in mijn buik.. gisteren met de vk gebeld die zei dat het erbij hoort maar het belemmerd me nu. Ik denk dat ik morgen overleggen ga met de huisarts

4 jaar geleden

Ik heb dus eigenlijk niet gevloeid, alleen de eerste dag na de eerste 2 tab ...
Hmm ik heb zelf 4 tabletten moeten inbrengen .. Mischien is toch alles eruit bij je maar zou t toch even laten nakijken als je buikpijn blijft houden . Sterkte met alles !!

4 jaar geleden

12 maart 2e echo gehad, geen kloppend hartje. Het verdriet is heel groot, ik weet niet goed wat ik ermee aan moet. Kan niet even naar mn bestie rijden of naar mn moeder...want ja, kut corona. Het is was mn 3e zwangerschap. Heb 2 gezonde kids, maar alsnog is het een harde klap en groot verlies. Mn vent gaat er wat makkelijker mee om. Ik heb 13 maart tabletten gehad en 2 dagen later ben ik het vruchtje verloren. Alleen samen met het vruchtje veel bloed verloren...ervoor en erna bijna niet. Heb totaal denk ik 6 dagen gevloeid. Vrijdag controle bij de gynaecoloog, hopelijk is alles eruit. Ik moest dit even van me afschrijven. Iemand hier nog tips? De angst is er enorm om dit nog een keer te moeten meemaken. Ben bang dat mocht ik weer zwanger worden, ik de hele zwangerschap angstig zal zijn. Ppff moeilijk hoor. Ik wens jullie allemaal sterkte ❤ Geen vrouw zou dit gevoel moeten mee maken, helaas gebeurd het vaker dan ik dacht...

4 jaar geleden

Reactie op Baby Loveee

12 maart 2e echo gehad, geen kloppend hartje. Het verdriet is heel groot, i ...
Heel veel sterkte met dit grote verdriet .. Helaas gebeurd het veel maar het is voor elke vrouw een heftige gebeurtenis 😔 Dit verdriet wil je natuurlijk met je familie of vrienden delen zodat je erover kan praten .. helaas is door de Corona indd niks mogelijk . Toen het mij overkwam vorige maand dacht ik ook wat een heftige ervaring dit wil ik nooit meer 😰 maar ik probeer nu positief naar de toekomst te kijken .. we hebben al een gezonde dochter en we zien het wel hoe t loopt .. natuurlijk hopen we ook snel zwanger te zijn maar ook dan zal het met veel stress en angst zijn .. bang dat het weer zal gebeuren. Alvast succes bij de Gynaecoloog! Hopelijk is alles eruit

4 jaar geleden

Reactie op Baby Loveee

12 maart 2e echo gehad, geen kloppend hartje. Het verdriet is heel groot, i ...
In december hetzelfde meegemaakt, zwanger van de 3de maar helaas op 5 dec geen kloppend hartje meer. Had er ook behoorlijk veel verdriet van en heb dat maar gewoon er laten zijn. Ik kan me voorstellen dat je het contact en arm van moeder of vriendinnen enorm mist. Wens je veel sterkte! Ik had geluk dat ik in kan gelijk weer zwanger ben geworden..... had dit zelf niet verwacht en had het daardoor ook laat door (domdom). Ben nu ruim 11 weken en voelde me vooral opgelucht dat ik de 8-9 weken voorbij was. Vind het nu nog wel spannend maar verloskundige is super begripvol en heeft ondanks de corona situatie best lang de tijd genomen voor de echo. Heel veel sterkte voor jou gewenst 😘 Groet muriel

4 jaar geleden

Reactie op stph1!

Yes ik ben vandaag ongesteld geworden ! Precies 28 dagen nadat ik begon te ...
Heb je dan de dagen die je gevloeid hebt meegeteld? Of ben je pas gaan tellen nadat het vloeien gestopt was?

4 jaar geleden

Mijn huisarts heeft gelukkig voor elkaar gekregen dat ik morgen toch een nacontrole krijg bij de verloskundige praktijk. Dit wilde ze eerst niet doen, maar gelukkig heb ik een hele fijne begripvolle huisarts en die heeft ze toch zo ver gekregen. Ik woon in Brabant dus je komt hier de ziekenhuizen niet meer in ivm corona. Is echt een gekkenhuis hier. Ik ben vorige week woensdag begonnen met de tabletten. En sinds gisteren alleen nog een beetje bruin/rode vegen bij het afvegen. Dus ik ben bijna van het vloeien af. Ik had eigenlijk verwacht dat ik veel langer zou vloeien. In het ziekenhuis zeiden ze 2 tot 4 weken. En normaal duurt mijn menstruatie ook al 8 dagen. Maar ik heb geluk dat het maar een weekje ongeveer is. 😌

4 jaar geleden

Reactie op Ronnes

Heb je dan de dagen die je gevloeid hebt meegeteld? Of ben je pas gaan tell ...
Ik heb op woensdagavond 26 maart cytotec gehad en donderdagochtend begond de bloeding ( die als eerste dag geteld ) maar totaal niet verwacht al na 28 dagen een menstruatie te krijgen . Het kan dus toch

4 jaar geleden

Reactie op Baby Loveee

12 maart 2e echo gehad, geen kloppend hartje. Het verdriet is heel groot, i ...
Voor mij hetzelfde. Was ook de derde, en heb 2 gezonde boys. Maar juist omdat je weet wat je nu mist is het verdriet zo groot. En wat je zegt, niemand zou dit mee moeten maken, het is echt een verschrikkelijke ervaring he. Sterkte ook met het verwerken. Tips? Geen idee, ik struggle er ook mee. Vooral open zijn en erover praten helpt mij..

4 jaar geleden

Ik dacht er met een "gelukje" doorheen te zijn gekomen met mijn miskraam die toch nog spontaan op gang kwam maar vanmiddag bleek bij de controle dat ik maar 1 van de 2 vruchtzakjes kwijt ben geraakt. Echt heel erg balen dus... Begon met net beter te voelen en had sinds afgelopen zaterdag voor het eerst in 6 weken geen bloedverlies meer. Ik heb de misoprostol nog in huis (had ik niet gebruikt omdat ik dacht dat alles al weg was) dus daar ga ik nu morgen maar mee starten. Hopelijk is dan over 2 weken alles weg.

4 jaar geleden

Reactie op Mamavanwondertjes

Voor mij hetzelfde. Was ook de derde, en heb 2 gezonde boys. Maar juist omd ...
Jeetje, wat vreselijk voor je. Het komt hard aan, of het nu je 1e of 6e kind is...het gevoel is pijnlijk. Bedankt voor je lieve woorden. Ik wens jou ook veel sterkte! ❤

4 jaar geleden

Reactie op mudy

In december hetzelfde meegemaakt, zwanger van de 3de maar helaas op 5 dec g ...
Aah jeetje, wat erg maar nu gelukkig goed nieuws en fijn dat je gelijk weer zwanger bent geworden! Hopelijk geniet je van deze zwangerschap en blijft alles goed gaan. Door corona is het leven nu sws anders, en er zijn ergere dingen dan nu even niet met je vriendinnen of moeder samen zijn maar ik vind het heel moeilijk, juist nu. Maja..gezondheid gaat voor! Bedankt voor je lief berichtje❤

4 jaar geleden

Reactie op stph1!

Heel veel sterkte met dit grote verdriet .. Helaas gebeurd het veel maar he ...
Lief! Dank je wel. Jij ook veel sterkte! ❤ Positief blijven, dat is de enige houvast waar ik mezelf continue aan moet herinneren. Hopen en dromen dat alles goed komt en je niet laten leiden door angst.

4 jaar geleden

Ik ben net gelukkig schoon verklaard! Ik heb maar 8 dagen gevloeid. Waarvan de laatste 2 dagen bijna niks was. Nu dus afwachten op de volgende menstruatie. Maar ik heb dus het gevoel dat ik daar geen 4-6 weken op hoef te wachten.

4 jaar geleden

Reactie op Ronnes

Ik ben net gelukkig schoon verklaard! Ik heb maar 8 dagen gevloeid. Waarvan ...
Wat fijn! Kan toch een “opluchting “ zijn he. Mijn miskraam is vandaag 8 dagen geleden. Vanmorgen was een zwangerschapstest hartstikke negatief. (Klinkt gek, maar dit was fijn) Ik verwacht dat mijn cyclus ook weer begonnen is.

4 jaar geleden

Reactie op stph1!

Hmm ik heb zelf 4 tabletten moeten inbrengen .. Mischien is toch alles erui ...
Ja ik in totaal 8.. morgenochtend naar de gynaecoloog we zullen zien

4 jaar geleden

Even een vraagje dames. Ik ben gisteren ‘schoon’ verklaard en vloei ook sinds gisteren niet meer. Vanochtend een zwangerschapstestje gedaan, maar deze is nog steeds positief. Vervolgens een ovulatietest erachteraan gedaan, omdat ik weer een beetje grip wil krijgen op mijn cyclus. Maar deze slaat meteen op de piek uit. Kan het zijn dat je ovulatietesten altijd een piek uitslaan als je zwangerschapstest nog positief is?