345 Reacties

4 jaar geleden

Hallo Allemaal, Dinsdag 7-4 de tweede echo en intake gehad. Ook de NIPT test laten doen. Zeiden dat ik op een termijn zat van 11+4 en het hartje was ook goed te zien op de echo. Helaas vandaag naar de spoedpoli geweest, omdat ik een grote hoeveelheid bloed verloor einde van de ochtend. Ik heb daar nog het hartje zien kloppen op de echo maar met het kijken via de eendenbek naar de baarmoeder zei de gyn dat het er niet best uitzag. Het bloed kwam namelijk vanuit mijn baarmoeder. Grote kans dat ik alsnog een miskraam ga krijgen. Maar heel onzeker dus allemaal en dat maakt me helemaal gek. Ik heb nog steeds last van bloedverlies helaas maar nog geen hevige krampen. Ik hoop op het beste maar bereid me voor op het ergste.

4 jaar geleden

Reactie op MamaL

Hallo Allemaal, Dinsdag 7-4 de tweede echo en intake gehad. Ook de NIPT tes ...
Jeetje wat heftig allemaal .. ik begrijp je zorgen en vooral als de gynaecoloog dat ook zo heeft uitgesproken .. mijn zusje heeft dit ook meegemaakt veel bloedverlies hele zwangerschap en dat bleek een hematoom te zijn geweest .. hoop dat alles toch goed zal komen馃崁馃崁 sterkte !!

3 jaar geleden

Reactie op MamaL

Hallo Allemaal, Dinsdag 7-4 de tweede echo en intake gehad. Ook de NIPT tes ...
Hee hoe is het afgelopen met je?