345 Reacties

4 jaar geleden

Hey lieve Stephhh... Om te beginnen een enorme knuffel voor jullie... ik weet wat jullie meemaken. 1,5 jaar geleden stonden wij voor dezelfde situatie. Ik was vrij snel zwanger, na 2 maandjes proberen, en waren over the moon! Ik kreeg rond 5 a 6 weken kwaaltjes... pijnlijke borsten, misselijk, moe... ik stond er totaal niet bij stil dat ik ook wel eens slecht nieuws kon krijgen. Bij onze eerste echo ging het echter fout. Er was niks te zien... miskraam was de conclusie. Ik heb 2 weken gewacht op een natuurlijke miskraam maar omdat er na twee weken niets kwam zijn ze na controle over gegaan naar een curretage. We waren het kwijt. Mijn lichaam deed alles wat het moest doen maar het vruchtje deelde zich niet zoals het hoorde. Nu 1,5 jaar later na onze IVF poging zijn we eindelijk terug zwanger. Dit lukte niet meer... maar de angst zit er bij ons uiteraard wel in nu... ik heb dikwijls willen opgeven en met bang in mn hart ga ik er nog steeds voor... dus ik kan alleen maar zeggen... wat er ook komt, niet opgeven! En als het moeilijk is, beeld je dan een enorme knuffel in van mij 💋💋💋❤

4 jaar geleden

Heel veel sterkte 😢😢 ! Ik krijg nu ook een onzeker gevoel.. zit nu op 7 weken heb ook gespannende borsten, af en toe misselijk. Eerste echo over 2 weken verder ook niet echt symptomen !!??

4 jaar geleden

Enorm veel sterkte! Heb het zelf nog niet meegemaakt maar moet vreselijk zijn...

4 jaar geleden

Ik heb ook eerder een miskraam gehad. Normaal ben ik 8 weken volgens het bloed, nu woensdag eerste echo hopelijk is alles oké.. veel sterkte gewenst!

4 jaar geleden

Word nu ook zenuwachtig omdat ik zelf ook gespannen borsten heb en verder nergens echt last van heb.. 9 maart pas eerste echo! Echt heel veel sterkte mop!✨

4 jaar geleden

2 keer mee gemaakt helaas. Hopelijk nu 3 keer scheepsrecht... De tabletten werkten bij mij niet. Curretage werd mij erg afgeraden door risico op verklevingen en verhoogde kans op vroeggeboorte bij volgende zwangerschap. Uiteindelijk deed de natuur haar werk net voordat ik voor de tweede keer de tabletten wilde gaan nemen. Al met al heeft het 6 weken geduurd vanaf de echo, waarbij we hoorden dat het gestopt was met groeien, tot de daadwerkelijke miskraam. Ik wens je veel sterkte en hoop dat het bij jou minder lang zal duren. Het is al verdrietig genoeg...

4 jaar geleden

Heel erg veel sterkte❤

4 jaar geleden

Dikke knuffel voor jou lieverd❤️

4 jaar geleden

Lieve Stephhh en alle anderen die het hebben meegemaakt heel veel sterkte met het verwerken. Dikke knuffel!

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Word nu ook zenuwachtig omdat ik zelf ook gespannen borsten heb en verder n ...
Ik precies zo lieverd!

4 jaar geleden

Wat ontzettend verdrietig voor jullie. Ik heb het helaas ook 2 keer meegemaakt. 1e keer kwam spontaan op gang, tweede keer een curretage. Probeer er mee om te gaan op jouw/jullie manier. Iedereen doet het anders. En vergeet niet dat anderen niet kunnen bepalen hoe je je verdriet verwerkt. Of je er nou snel vrede mee hebt of nog maanden lang verdriet (ik heb er soms nog verdriet van, een half jaar later). Blijf als partners met elkaar praten en zoek steun bij geliefden. Mocht je een curretage moeten ondergaan, het viel mij erg mee. Ik las allerlei enge verhalen, maar ben met heel veel respect geholpen in het ziekenhuis en ben goed hersteld. En zodra alles achter de rug is, kun je weer vooruit gaan denken en hopen❤ Heel veel sterkte gewenst.

4 jaar geleden

Ten 1e wat erg sterkte 😔 Vorig jaar augustus dit ook gehad 2x de pillen gehad en uiteindelijk met 10 weken alsnog gecurreteerd super heftig

4 jaar geleden

Heel veel sterkte 😔

4 jaar geleden

Oh wat vreselijk! Ik wens jullie onwijs veel sterkte toe. ❤❤

4 jaar geleden

Nachtmerrie... sterkte🌟

4 jaar geleden

Ik heb het helaas ook twee keer meegemaakt 😢. Ik koos voor de pillen, omdat een curettage risico's met zich meebrengt, maar bij mij werkte het niet, dus toen alsnog wel de curettage gehad (met idd verklevingen als gevolg) Heel veel sterkte, het is zo verdrietig! 😢

4 jaar geleden

Ik heb dit twee keer meegemaakt. Een paar jaar geleden bij de eerste echo mooi hartje gezien vol goede moed verder. Bij de tweede echo werd het stil. Het was gestopt ondanks dat ik alle symptomen nog had. Toen kozen voor Futterage. Vorige maand weer een miskraam. Ik was Zevenbergen envruchtje vier weken. Na een paar dagen kwam het gelukkig vanzelf op gang. Sterkte

4 jaar geleden

Hartverscheurend moet dat voor jullie zijn. Ik stuur jullie veel licht, warmte en liefde uit. Neem vooral voldoende tijd om het te verwerken. Doe aan zelfzorg en zorg goed voor elkaar. Knuffel!

4 jaar geleden

Wat afschuwelijk en verdrietig, heel veel sterkte de komende tijd. Ik heb vorig jaar ook een miskraam gehad bij net geen 6 weken. Het is toen spontaan op gang gekomen.

4 jaar geleden

Ik heb bijna hetzelfde verhaal. Ik had ook op 30 januari een positieve test. Afgelopen woensdag opeens een lichte bloeding. Bij de echoscopist geweest, die zei dat ik nog maar 5+3 was ipv 7+2. Nu 5 dagen later zit ik tegen een miskraam aan.