345 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Wendyarnaud

Ik heb dit twee keer meegemaakt. Een paar jaar geleden bij de eerste echo m ...
Lieve Wendy. Ik wil je als eerste veel sterkte wensen! Ik wil je wat mee geven, ik heb namelijk een vriendin die is dmv ivf zwanger geworden, zij heeft in de eerste weken bloedingen gekregen en ze was toen in het buitenland. Daar hebben ze gezegd dat indd het hartje van een van de babys niet meer klopte. Later weer een bloeding en weer zelfde verhaal. Toen hebben ze indd gezegd dat ze haar zouden schoonmaken maar heeft ze niet gedaan. Toen is ze in Nederland weer naar het ziekenhuis gegaan voor de echo bleek dat een kindje toch in orde was en hartje wel klopte. Op een lagere echo bleek dat 2 babys in orde waren!! Je weet maar nooit dus zou altijd echt goed zorgen dat je zeker bent dat het niet goed zit vooral als je wel symptomen hebt.

4 jaar geleden

Als eerste heel veel sterkte. Ik heb afgelopen kerst en miskraam gehad waarbij het gelukkig vanzelf op gang is gekomen. Inmiddels 5+3 en hopen op een goede echo. Helaas kan ik je niet helpen met de vraag wat je voor moet kiezen, maar het enige wat ik kan zeggen is doe wat bij jou goed voelt. Succes en nogmaals sterkte

4 jaar geleden

Wat heftig, veel sterkte!

4 jaar geleden

Voor de mensen die bang zijn omdat ze weinig symptomen hebben... dit zegt niks. Ik heb 2 zwangerschappen gehad zonder enige misselijkheid in het begin alleen als ik honger had. Wel borsten die pijn deden. Nu van onze 3e in verwachting en weer weinig symptomen alleen me borsten en soms krampen. 12 maart eerste echo nu 5 weken en 4 dagen. 🤞

4 jaar geleden

Heel veel sterkte toegewenst! 🍀😘

4 jaar geleden

Wat een naar nieuws. Heel veel sterkte! 🍀

4 jaar geleden

Ahhh das echt super naar nieuws! Hoop dat alles toch goed komt uiteindelijk! Heel veel sterkte gewenst!

4 jaar geleden

Heel veel sterkte ♥️

4 jaar geleden

Sterkte lieverd. Jammer genoeg komt dit zo vaak voor.. ik had eind november ook een mk, zo hard was dat en ik heb daar echt van afgezien. Ik kan me inbeelden waar je nu doorgaat. Ik wil jou oprecht veel sterkte toewensen ❤️

4 jaar geleden

Jeetje , wat verschrikkelijk om te horen! Heel veel sterkte.❤ Ik heb zelf helaas afgelopen november ook een miskraam gehad. Na 6 weken is het vruchtje niet meer verder gaan groeien. Ik had ook geen last meer van misselijkheid en gevoelige borsten. Mijn verloskundige vertelde mij toen dat ze eigenlijk pas op het laatst voor een curretage willen gaan , als er geen andere mogelijkheden zijn. Verloskundige heeft voor mij toen een afspraak gemaakt bij de gynocoloog. Van de gynocoloog medicatie gekregen ( die ik ook vaginaal zou moeten inbrengen). Ik zou er toen einde van de week mee beginnen om de miskraam op te wekken. Maar die zelfde middag/avond is het vanzelf op gang gekomen. Begon met heel veel pijn, vooral pijn in de onderrug.. continu naar de wc omdat ik zoveel bloed aan het verliezen was. Toen die avond het ziekenhuis gebeld (verloskunde afdeling) en moest toen gelijk naar het ziekenhuis komen. Uiteindelijk hebben ze in het ziekenhuis pas het vruchtje eruit gehaald! En luister alsjeblieft naar je lichaam, het een enorme klap! Ik was heel eigenwijs en had zo iets van ik moet weer door. Ben de tweede dag gewoon weer gaan werken, maar uiteindelijk ging dat gewoon niet omdat ik écht pijn had. Zowel geestelijk als lichamelijk! Ik wens je nogmaals heel veel sterkte ❤❤

4 jaar geleden

Bij mij ook zoiets. Vorige week donderdag eerste echo (zou toen 7wkn moeten zijn) en toen bleek het een vroege miskraam te zijn die het lichaam niet zelf verwerkte. Ze wilde het een weekje aankijken of het zelf op gang zou komen. Anders ook via de gynaecoloog. Zondag begon het met hevige buikpijn en rugpijn en gisteren met veel bliedverlies en ook grote stolsels. Ik moet donderdag op controle om te kijken of alles dan schoon is. Van de ene kant ben ik wel opgelucht dat het vanzelf op gang is gekomen.. Het is emotioneel toch zwaarder dan je denkt.. onderschat dit inderdaad niet.. het is niet niks allemaal.. heel veel sterkte!

4 jaar geleden

Ik heb het ook meegemaakt. Ik verloor teveel bloed en moest met spoed gecuretteerd worden .. echter hadden ze weefsel laten zitten dus maanden nog zo gelopen. Voordeel van de pillen is denk dat je thuis bent in je eigen omgeving... Heel veel sterkte met dit verlies, het is zo emotioneel.

4 jaar geleden

Heel veel sterkte! 💔😥

4 jaar geleden

Och! Ik leef met je mee. Hier ook twee miskramen doorleefd, de ‘afwikkeling’ verliep bij allebei anders. Heel veel liefde, sterkte, warmte en kracht gewenst ❤️

4 jaar geleden

2weken gelede geopereerd aan een bbz heel veel sterkte

4 jaar geleden

Mega veel sterkte toegewenst! Dikke knuffel💞

4 jaar geleden

Wat verdrietig zeg, héél veel sterkte toegewenst 😘 knuffel

4 jaar geleden

Hoi, ik heb dit zelf een half jaar geleden mee gemaakt, tijdens de eerste echo geen kloppend hartje. Ik wilde het graag natuurlijk laten komen, maar dit is een groot drama gekomen waardoor ik werd opgenomen in het ziekenhuis met ernstig bloedverlies. Zelf ben ik nu opnieuw zwanger (5+3) en ongelofelijk onzeker of alles nu wel goed is.

4 jaar geleden

Reactie op skr

Hoi, ik heb dit zelf een half jaar geleden mee gemaakt, tijdens de eerste e ...
Sorry, uiteraard heel veel sterkte, ik weet hoe het voelt en er is niets wat iemand tegen je kan zeggen wat het minder pijnlijk maakt. Maar onthoud 1 ding: het ligt niet aan jou, je kan hier zelf niets aan doen!!!

4 jaar geleden

Ik heb helaas vanavond hetzelfde gehoord bij de verloskundige! Vrijdag of volgende week maandag naar de gynaecoloog die gaat dan kijken hoe en wat maar voor 99% zit het niet goed. Dus ik leef enorm met je mee ondanks dat ik je niet ken. Heel veel sterkte!