345 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Suuus

Ik heb helaas vanavond hetzelfde gehoord bij de verloskundige! Vrijdag of v ...
Heel veel sterkte gewenst ❤

4 jaar geleden

Reactie op kaayleigha

Heel veel sterkte gewenst ❤
Dank je wel, super lief ❤!

4 jaar geleden

Reactie op Suuus

Ik heb helaas vanavond hetzelfde gehoord bij de verloskundige! Vrijdag of v ...
Ook heel veel sterkte voor jou ! 😔😔😔 Succes bij de gynaecoloog . En ga voor de keuze die jij denkt dat het beste is . Ik heb zelf de tabletten gekozen en volgende vrijdag moet ik terug om te kijken of alles schoon is . De gynaecoloog had gemeten en kwam op 6 weken 2 dagen uit dus dat was wel even confronterend 😔 Sterkte !!!

4 jaar geleden

Heel veel sterkte ❤ Ik heb dit ook meegemaakt. Er zijn geen woorden voor om zo'n verlies te beschrijven. 💔 Wees lief voor jezelf.

4 jaar geleden

Hoi Stephhh, Ik heb helaas t zelfde mee gemaakt 5 maanden geleden. Was dit jouw eerste zwangerschap? Bij mij wel. Alleen ik had een miskraam die spontaan op gang kwam en ik had nog geen echo gehad. T lijkt me zo naar voor je om met de hoop en blijdschap voor t eerst je kindje te zien naar een echo te gaan en dan zo’n resultaat te krijgen! Ik ben er sinds een paar dagen achter gekomen dat ik weer zwanger ben. Ben natuurlijk blij maar merk ook dat de zorgeloze blijdschap zoals de eerste keer nu weg blijft. Een eerst zien dan geloven gevoel overheerst nu. Ik hoop dat jij er hoop uit kunt putten dat ik in ieder geval wel weer redelijk snel zwanger ben geworden en mijn vriend en ik hebben het rustig aan gedaan en geen druk er op gelegd in de tussentijd. Maar neem ook de tijd en de ruimte om op je eigen manier te rouwen. Ook al weten we dat het heel vaak voor komt, t is toch even een toekomstbeeld waar he erg naar uit keek wat in eens van tafel wordt geveegd. Heel veel liefs en sterkte en weet dat je niet alleen bent. 🤍🤍🤍

4 jaar geleden

Reactie op Suuus

Ik heb helaas vanavond hetzelfde gehoord bij de verloskundige! Vrijdag of v ...
Ach neen toch 😦! Heel veel sterkte ♥️

4 jaar geleden

Reactie op leonoor-24

Hoi Stephhh, Ik heb helaas t zelfde mee gemaakt 5 maanden geleden. Was dit ...
Hoi leonoor, Bedankt voor je lieve bericht . Het is emotioneel heel zwaar en ook al weet ik dat dit vaker voorkomt dit hadden we even niet zien aankomen bij de eerste echo . We hebben gelukkig al een gezonde dochter en dat is ons grootste geluk ♥️ voor onze dochter heb ik al eerder een vroege miskraam gehad toen wist ik het pas 4 dagen maar nu wisten we het toch al 3 weken en dat maakt t toch wat heftiger .. We hadden afgelopen maandag heel graag onze dochter willen vertellen dat er een broertje of zusje op komst was . Maar nu we dit meemaken weet ik dat als er een volgende keer mag komen we daar wat langer mee wachten😢 Vandaag beginnen met de tabletten .. hopelijk valt t allemaal mee en is volgende week alles schoon 😞 Bedankt .

4 jaar geleden

Mijn vriendin pas ook. Die bleek 6w+2d zwanger te zijn geweest. En toen is het gestopt. Veel sterkte met het verwerken can dit verlies. Ik heb zelf vier vroege miskramen gehad. Hopelijk zit het nu wel goed. Volgende week de echo. Maar ben mij nu heel erg bewust van het feit dat we kinderen krijgen ipv nemen. Veel sterkte

4 jaar geleden

Reactie op stph1!

Hoi leonoor, Bedankt voor je lieve bericht . Het is emotioneel heel zwaar ...
Heel veel sterkte! Is niet niks een miskraam.. En dat dus voor een 2e keer. Ik heb zelf ook een miskraam gehad voor mijn zwangerschap nu. Nooit verwacht dat het zo'n impact op iemand kon hebben! Neem de tijd voor jezelf. Nogmaals super veel sterkte! ❤️

4 jaar geleden

Hier ook net een 1e echo gehad en helaas ook slecht nieuws.. bij ongeveer 6 weken is het gestopt.. wat komt dit aan zeg 😢😢

4 jaar geleden

Reactie op Suzi04

Hier ook net een 1e echo gehad en helaas ook slecht nieuws.. bij ongeveer 6 ...
Oh meid !! Wat erg !!😢 we maken hetzelfde mee inderdaad .. bij mij kwam er uiteindelijk in t ziekenhuis uit afgelopen dinsdag dat het ook gestopt was met 6 weken 2 dagen .. ik wens je heel veel sterkte de komende dagen 😢

4 jaar geleden

Reactie op Suzi04

Hier ook net een 1e echo gehad en helaas ook slecht nieuws.. bij ongeveer 6 ...
Wat heftig, heel veel sterkte! ❤🍀

4 jaar geleden

Reactie op stph1!

Oh meid !! Wat erg !!😢 we maken hetzelfde mee inderdaad .. bij mij kwam er ...
Ja het is vreselijk! 😢 Dankjewel! Jij ook heel veel sterkte

4 jaar geleden

Reactie op Karlien-

Ach neen toch 😦! Heel veel sterkte ♥️
Ja morgen naar de gynaecoloog 😭 Die heeft betere apparatuur en als het echt niet goed is dan word ik gecureteerd..

4 jaar geleden

Reactie op Suzi04

Hier ook net een 1e echo gehad en helaas ook slecht nieuws.. bij ongeveer 6 ...
Bij mij hetzelfde.. Ook 6 weken en een paar dagen.. Komt het bij jou ook niet los?

4 jaar geleden

Reactie op Suuus

Bij mij hetzelfde.. Ook 6 weken en een paar dagen.. Komt het bij jou ook ni ...
Oh sterkte 😢😢 Nee nog geen bloed gezien..

4 jaar geleden

Reactie op stph1!

Ook heel veel sterkte voor jou ! 😔😔😔 Succes bij de gynaecoloog . En ga ...
Dank je wel, super lief! Het is echt verschrikkelijk dit, je kijkt uit naar dat ene moment. Die allereerste echo en dan blijkt het een nachtmerrie te zijn.. 😥😭 Kwam het bij jou ook niet vanzelf los? Ik vind het zo eng morgen.. Wat is het verschil tussen curretage of de tabletten?

4 jaar geleden

Reactie op Suzi04

Oh sterkte 😢😢 Nee nog geen bloed gezien..
Dank je wel, voor jou ook ): Weet jij al wat je gaat doen?

4 jaar geleden

Reactie op Suuus

Ja morgen naar de gynaecoloog 😭 Die heeft betere apparatuur en als het ech ...
Het is een moeilijke periode waar ik zelf ook nog in zit .. heb eerst een tablet gehad dinsdag die ik moest slikken dat is een antihormoon wat de werking van progesteron stop zet en je baarmoedermond zachter maakt en gisteravond de 4 vaginale tabletten genomen .. waarop ik na een paar uur veel krampen kreeg en heel veel bloed en grote stolsels verloor ter grootte van 2 tennisballen 😔 maar denk dat t ergste nu eruit is en hopelijk is volgende week alles schoon als ik terug moet . Heb de curretage niet gepakt ivm de kleine risico’s wat erbij zitten Maar de keuze is aan jezelf en waar je je zelf prettige bij voelt als het niet oké is .. Heel veel sterkte ♥️♥️

4 jaar geleden

Reactie op alette-25

Ik heb het helaas ook twee keer meegemaakt 😢. Ik koos voor de pillen, omda ...
Hoi Alette, Mag ik vragen wat voor risico's het met zich meebrengt bij curretage? En wat zijn verklevingen?