10 Reacties

2 jaar geleden

Wat heftig en verdrietig... Sterkte🌷

2 jaar geleden

Och wat naar allemaal! Hoe veel weken was je zwanger? Heel vreemd dat je man zo reageert, ik hoop dat je nog wel met hem hier over kunt praten. Hier kun je in ieder geval je hart luchten. Rustig aan! En geniet nu van de afleiding die je hebt ❤️

2 jaar geleden

Reactie op Lotje6

Och wat naar allemaal! Hoe veel weken was je zwanger? Heel vreemd dat je m ...
Dankjewel❤️ was bijna 10 weekjes. Nog pril maar als nog erg pijnlijk mentaal wou zou graag een 2e. En ja ik laat mij goed afleiden

2 jaar geleden

Reactie op Kiki2020

Wat heftig en verdrietig... Sterkte🌷
Dankjewel❤️

2 jaar geleden

Reactie op mellietje

Dankjewel❤️ was bijna 10 weekjes. Nog pril maar als nog erg pijnlijk mentaa ...
Tuurlijk is het heftig! En snap ook totaal niet dat je man zo reageert en daarom hoop ik dat je er nog met hem over kunt praten

2 jaar geleden

Reactie op Lotje6

Tuurlijk is het heftig! En snap ook totaal niet dat je man zo reageert en d ...
Jaaa dat hoop ik dus ook!

2 jaar geleden

Vervelend voor jou dat je man zo reageert… Heel veel sterkte! Ik denk alleen wel dat je moet bedenken dat het voor mannen heel anders kan voelen: zij merken niks aan hun lijf, zullen er in hun hoofd niet zo mee bezig zijn (er is nog niks te zien, dus het is er nog niet echt ofzo?) en dus komt die klap ook niet zo hard aan. Denk ik? Hiermee probeer ik niks goed te praten, maar wel even een andere kijk erop geven. Want ik vind dan nog dat hij er voor jou zou moeten zijn. Of… Hij heeft het er ook moeilijk mee en dit is zijn manier van er mee omgaan: vluchten? Maar nogmaals veel sterkte en hoop dat jullie er samen uit gaan komen!

2 jaar geleden

Reactie op Sassiej89

Vervelend voor jou dat je man zo reageert… Heel veel sterkte! Ik denk all ...
Dankjewel! Hij is in de avond gekomen. En heeft sorry gezegd. Hij was in shock en wist niet hoe er mee om te gaan. Maar hij zegt nu heel lief dat ik het moet verwerken op mijn manier en dat hij mij zal steunen. Ben blij dat het nu zo gaat. En hij verwerkt het natuurlijk op zn manier. Maar is wel gewoon zwaar dat je je man zn steun op zn moment even mist

2 jaar geleden

Reactie op mellietje

Dankjewel! Hij is in de avond gekomen. En heeft sorry gezegd. Hij was in sh ...
Ik wilde al zeggen toen ik dit las, het kan best zijn dat hij niet weet wat hij er mee moet een zijn eigen gevoelens nog moet plaatsen en eigenlijk niet echt beseft wat er gebeurd en wat het betekend. Veelal is een miskraam(en zeker een vroege) vele malen heftiger voor een vrouw dan een man. Die voelen jou lichaam niet etc. Het is en blijft verschrikkelijk stom hoe hij gereageerd heeft en dat mag je best boos om zijn hoor... echt ik zou zelf zeggen dat hij weg mag blijven. En als hij sorry zegt mag hij het 1000x goed maken ;). Heel veel sterkte geef je frummeltje maar een mooie naam en misschien kun je het begraven en er een mooi plantje op plaatsen.

2 jaar geleden

Reactie op Mamameisje

Ik wilde al zeggen toen ik dit las, het kan best zijn dat hij niet weet wa ...
Ik heb mijn boefje een naam gegeven. En in een mooi kistje met een briefje begraven❤️