18 Reacties
5 jaar geleden
Ik ook. Net wel een heerlijke pasta salade gemaakt. Voordeel is dat we er morgen ook heerlijk van kunnen eten.

5 jaar geleden
Pasta salade is lekker fris, een normale salade. Iets voor geroosterd groente ( kan ook op bbq ) vlees valt best zwaar dus dat is niet heel goed nu in deze hitte. Ik eet het wel gewoon maar daar kan je snel misselijk van worden... taco’s of wraps zijn ook heel lekker nu vooral omdat je daar van alles kan op doen zoals sla, paprika, tomaat enzovoort. Als dit allemaal niet gaat, hou het op licht eten. Zoals een boterham ofzo
5 jaar geleden
Eet vooral koude salades of een goede soep maar mijn eetlust is ook weg door de warmte ijskoud water gaat er wel zo in en wayerijses
5 jaar geleden
Soep is lekker of een salade met gebakken asrdappeltjes. Gister aten wij taco's met gehakt, boontjes en maïs. Zo klaar en zo lekker !
5 jaar geleden
Ik had echt zin vandaag in warm eten dus heb ik lekker rode kool stampot gemaakt was echt lekker maar ik had het gisteren dat ik niet veel honger had maar vandaag heeft me de rode kool gesmaakt
5 jaar geleden
Ik heb ook veel moeite met warm weten. Ik probeer daarom gedurende de dag wel aan mijn 2 ons groente te komen door rauwe wortels te eten en smoothies te maken met blad spinazie, kokos water en banaan.
Koude pasta salade of een stokbroodje met tomaat, basilicum en wat olijf olie gaat er gelukkig nog redelijk in in de avond.
Wraps vind ik ook altijd fijn met warm weer je kan ze zowel koud als warm “beleggen”.
5 jaar geleden
Hier ook geen eetlust. Neem goed ontbijt en genoeg met lunch, maar aan het einde van de dag heb ik echt geen trek. Koude vruchtenyoghurt is het enige wat ik s avonds eet. Nu al drie dagen. Voor gezonde koude maaltijd tip: couscous salade. Couscous in een bak gooien, wat boullionpoeder erbij, overgieten met kokend water zodat er een klein laagje boven staat en dan af laten koelen. Daarna alles naar je smaak toevoegen. Bijvoorbeeld feta, olijfjes, tomaat, peterselie, gegrilde aubergine en courgette, wat je dan ook maar lekker vindt. Kan je ook goed in de ochtend al maken en dan in de koelkast laten staan tot je het opdient. Succes en eet smakelijk.
5 jaar geleden
Koude gazpacho!
Bijvooorbeeld:
halve courgette
teentje knoflook
blik grote witte bonen
6 kleine tomaatjes
pot geroosterde paprika
1 lepel harissa
allemaal in de blender, snel, koud en super lekker!
5 jaar geleden
Ja ik word ook misselijk vd hitte. Eet ook vooral salades en drink koude verse vruchten sapjes/smoothies voor vitamines. Mijn favoriete frisse recept: https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R431358/wraps-met-gerookte-kip-en-avocado
5 jaar geleden
Ik word ook heel erg misselijk van de warmte.. word er helemaal naar van en nu heb ik net een paar dagen vrij gehad en eigenlijk alleen maar een beetje gezeten en rustig aan gedaan, morgen werken maar ik kijk er enorm tegenop.. geen airco en ik werk in de gehandicaptenzorg.
5 jaar geleden
Huzarensalade op brood met unox knakworsten!!! Eet makkelijk weg en toch lekker
5 jaar geleden
Ik word ook heel erg misselijk van de warmte.. word er helemaal naar van en ...
Bij mij op werk hebben we ook geen airco🥵 ben ook niet vooruit te branden. En mijn voeten zijn ook dik alsof ze in brand staan.