54 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb 7 jaar geleden voor het eerst mee gedaan, en a.s maandag me intake. Het was ff uitzoeken wat het beste werkte voor mij, maar was er snel aan gewend hoor

4 jaar geleden

Ik heb in 2017 mee gedaan toen ik net zwanger was van me 3e kindje , het is idd beetje een gedoe met de urine enzo maar ik bleef voor eraan denken dat ik er andere vrouwen mee hielp 😊 dus vond het dan niet zo erg heb ook met alle liefde en plezier eraan mee gewerkt ♡ Gr Sarah

4 jaar geleden

3 jaar geleden mee gedaan en ook dit keer weer, afgelopen maandag de intake gehad. Het is inderdaad wat meer gedoe dan gewoon naar de wc gaan 😉 maar je doet het natuurlijk voor een goed doel, en dat vind ik een paar weekjes de extra moeite wel waard.

4 jaar geleden

Een gedoe wil ik niet zeggen, ik moet er even bij stil staan dat ik het opvang en in de fles doe. Het ruikt niet echt lekker. Maar ik hou voor ogen dat ik een andere vrouw met een kinderwens mee kan helpen. Daarnaast alle beetjes helpen, de flessen hoeven niet dagelijks vol (alhoewel ik daar geen moeite mee heb)

4 jaar geleden

Ik heb vandaag ook een eerste afspraak! En tuurlijk, het is eventjes wat ‘gedoe’ om het op te vangen, en gewoon in de pot plassen is makkelijker. Maar ach, als je daar andere vrouwen mee kunt helpen hun droom waar te maken, dan heb ik dat er met alle liefde voor over ❤️ en vanzelfsprekend ga ik het alleen thuis opvangen!😅

4 jaar geleden

Ik heb me gisteren aangemeld. Ben zwanger van ons eerste kindje, dus heb hier verder nog geen ervaring mee. Ik las inderdaad ook dat het door een aantal vrouwen ervaren wordt als 'gedoe'. Dat heeft me de eerste paar dagen een soort van tegen gehouden. Maar al snel kwam de gedachte: 'Wat nou als het bij ons niet wilde lukken?' Het antwoord is natuurlijk dat ik die hulp dan zelf met beide handen aan wil grijpen. Toen was is ik snel om en besloot me meteen aan te melden. Ik hou me vast aan de gedachte dat ik er anderen mee kan helpen, fantastisch toch! 💖💙🍀

4 jaar geleden

Ik ben er zelf mee geholpen voor mijn eerste zwangerschap. Het is maar tot 16 weken. Dus even gedoe zodat er vrouwen ook moeder kunnen worden heb ik er heel graag voor over!! Gewoon ff doorzetten en er. Zal iemand heeeeeeel dankbaar zijn!

4 jaar geleden

Omdat ik twee keer een miskraam heb gehad wacht ik nog even met het aanmelden tot na de eerste echo op 3 maart. Daarna ga ik mij ook aanmelden. Er is niets erger dan een kinderwens hebben, maar moeilijk of enkel met hulp zwanger te raken. Ik spreek uit eigen ervaring. Hoe mooi is het dan dat je een toekomstige moeder kan helpen, en er door jouw bijdrage een gezin het zelfde geluk mag ervaren. Ik denk dat bij die gedachte de ongemakken dan een kleine moeite zijn. Geniet van je zwangerschap!!

4 jaar geleden

Ik ga beginnen volgende week! 🥰

4 jaar geleden

Ik heb vrijdag een intakegesprek ben erg benieuwd of het veel gedoe is, maar zoals vele van jullie ook schrijven het is wel de moeite waard voor anderen ☺️

4 jaar geleden

Heb het bij mijn eerste zwangerschap ook gedaa. Gedoe is een groot woord maar je moet er ietsiepietsie moeite voor doen door plas op te vangbe. Dus no big deal lijkt me als je er andere vrouwen mee kan helpen, en wie weet jezelf ooit indien nodig. Het is van 6 tot 16 weken geloof ik. En je mag het doen zolang jij wil dus niks verplicht. Enige nadeel vond ik het ophalen van de bakken. Uit t zicht zetten voor mensen als de zwangerschap nog niet openbaar is. Maar ach wees creatief 🤪

4 jaar geleden

Heb bij alle 3 mijn zwangerschappen gedaan. Het is wel een dingetje, maar uiteindelijk prima vol te houden. En voor diegene die je ermee kunt helpen echt een groot gebaar. Ik ga dit zo weer doen.

4 jaar geleden

Ze hebben mij vandaag gebeld. Vrijdag 6 maart heb ik een intakegesprek. Ik ben dan precies 7 weken, dus ik verwacht dat ik dan meteen kan starten!! Spannend, maar wel heel mooi dat ik dit kan doen voor andere vrouwen! ❤

4 jaar geleden

Allemaal super bedankt voor de reactie.. We gaan er van uit dat we er handigheid in krijgen; Komt vast goed, weer helemaal positief door jullie 😊😊

4 jaar geleden

Reactie op Karii

Allemaal super bedankt voor de reactie.. We gaan er van uit dat we er handi ...
Je krijgt er een enorme opvang-kan bij dus echt easy! De bokalen zijn voorzien van een geur-neutraliserend spul. Dus ruiken doet t niet.

4 jaar geleden

Ik heb bij de 2de en 3de zwangerschap meegedaan, idd een kleine moeite om een ander gelukkig te maken. Ik meld mij aan na de eerste echo, eerst wat zekerheid🤗

4 jaar geleden

Ik heb mij weer aangemeld! 3 maart de intake, mooi initiatief en makkelijk vol te houden. Het geeft niet als je soms vergeet in de kan te plassen.

4 jaar geleden

Eerlijk gezegd doe ik niet mee deze zwangerschap! Vorige 2 keer wel, maar mijn laatste zwangerschap ook heel veel misselijk geweest, en die geur van die kannen kon ik dus echt niet hendelen haha. Ook ben ik vooral een nachtplasser, en vond ik het ook een gedoe half slaperig 6x per nacht 😅 daarom er nu voor gekozen het niet te doen. Maar super van degene die het wel doen!!

4 jaar geleden

Ik heb me ook aangemeld en volgende week woensdag heb ik de intake. 😊

4 jaar geleden

Ze zijn gister langs geweest voor intake gesprek en vanaf dinsdag ga ik starten. Het is even wennen je moet er even in komen maar het is voor een goed doel. Je hoeft alleen maar je urine op te vangen daarmee help je zoveel andere vrouwen