54 Reacties

4 jaar geleden

Heb mij vorige week donderdag aangemeld. Hoe snel hoorden jullie iets na aa ...
Ik had mij op de 9 maanden beurs aangemeld en die week erna een belletje. Geloof met 2/3 werkdagen zoiets.

4 jaar geleden

Reactie op Sjanete89

Ik had mij op de 9 maanden beurs aangemeld en die week erna een belletje. G ...
Thanks!

4 jaar geleden

Ik vind het prima te doen. Vind de geur niet vervelend en het plassen in de kan is wel makkelijk. En fijn om zo anderen te kunnen helpen :)

4 jaar geleden

Ik heb 21 maart mijn intake en zal dan horen of ik mag helpen 😊

4 jaar geleden

Heb mij vorige week donderdag aangemeld. Hoe snel hoorden jullie iets na aa ...
Ik heb me vorige week dinsdag aangemeld en kreeg net rond 20:30 een telefoontje. Had niet verwacht dat ze avonds zouden bellen🤭

3 jaar geleden

Jippie vandaag is de laatste plas opgehaald😀😀 Ik was er ook wel klaar mee

3 jaar geleden

Reactie op Suusq

Jippie vandaag is de laatste plas opgehaald😀😀 Ik was er ook wel klaar mee ...
Bij mij afgelopen dinsdag de laatste! Ik was er ook klaar mee en kan nu weer heerlijk onbezorgd plassen 😂

3 jaar geleden

Ik doe nu al 3.5 week mee, de doek is inderdaad een leuk en vooral zacht kado! Ik merk wel dat ik het onhandig vind met mn werk, maar ik vang zoveel mogelijk op

3 jaar geleden

Ik heb het 8weken gedaan en totaal niet als onhandig ervaren. Plus je helpt er zoveel vrouwen mee 🙏🏻

3 jaar geleden

Ik ben net klaar en vond het helemaal niet erg om te doen. Zeker nu we in deze tijd veel thuis zitten ging het nog gemakkelijker. Ik vond het ook een fijn idee andere vrouwen te kunnen helpen. Je hebt snel handigheid in het plassen in de kan.

3 jaar geleden

Ben nu bezig met de laatste ronde. Vond het helemaal niet vervelend en/of onhandig. Begonnen toen het nog normaal was en zelfs toen waren de flessen zo vol.

3 jaar geleden

Ik heb ook meegedaan! Het vraagt wel iets van je, maar ik vind het de moeite waard. Ik mag zelf van geluk spreken dat wij gewoon zwanger konden worden en ik hoop hiermee anderen te kunnen helpen voor wie dat niet zo makkelijk gaat. Dus als ik even dacht; ik heb hier geen zin meer in, probeerde ik me maar te bedenken dat stellen die jaren moeten wachten op een kindje daar ook ‘geen zin in hebben’.

3 jaar geleden

Ik heb het ook gedaan! Ik vond het niet zo’n probleem eigenlijk. Ik ben blij dat ik alleen maar door te plassen andere vrouwen kan helpen met zwanger worden. Kleine moeite voor een enorm groot plezier 😊

3 jaar geleden

Ik ben sinds vorige week klaar, maar het deed mij goed om te weten dat er zo ook vrouwen geholpen worden om zwanger te raken. Dus als ik even d8 ik stop, dan dacht ik daar aan terug. En opzich zijn die paar weken zo voorbij.