3 Reacties
2 jaar geleden
Ik vind niet dat je teveel vraagt. Maar de vraag is: snapt hij het ook? Uit jouw verhaal op te maken begrijp ik van niet. Het is inderdaad teleurstellend maar bij sommige mannen moet je duidelijk aangeven: dan en dan is het Moederdag en ik heb daar het volgende beeld bij: ontbijtje maken + knutsel geven en samen wat leuks doen. En aangeven hoe je je voelt. Nu ben jij eigenlijk al teleurgesteld en gefrustreerd dus dan is het lastig om dat nog op een positieve manier aan de overkant te krijgen. Maak er voor jezelf een leuke dag van en geniet lekker met jullie kindje met of zonder je man. Zonde als je deze dag laat verpesten en hopelijk volgende keer beter.
2 jaar geleden
Reactie op Julie89
Ik vind niet dat je teveel vraagt. Maar de vraag is: snapt hij het ook? Ui ...
Ik heb al weken geleden aangegeven het is dan moederdag. Hij weet denk na 10 jaar dat ik dat soort dagen heel belangrijk vind, heb dat ook nogmaals gezegd. Maar ik moet blij zijn met wat ik krijg. Vorig jaar was ik ook boos. Toen waren ik en mijn dochter allebei ziek...en hij liet ons echt aan ons lot over.
Het bijzondere is...hij denkt echt dat hij veel doet. Maar 2 min spelen met haar en hij doet dan ook alsof hij heel veel doet.
2 jaar geleden
Of je teveel verwachtingen hebt weet ik niet. Het hangt er namelijk ook van af wat jullie erover besproken hebben. Mijn man en ik hebben duidelijk afgestemd dat we geen cadeautjes doen op vader/moeder dag behalve een eventueel knutselwerkje van de opvang en dat we een lekker ontbijtje doen, maar verder niets.
Mijn man heeft vorige week ook nog even bij me gepolst of ik er nog hetzelfde in stond, maar er zijn natuurlijk genoeg mannen/vrouwen die daar niet aan denken. Is het onderwerp überhaupt ter sprake gekomen? Volgend jaar zou je ook zelf kunnen aankaarten 'zondag is het moederdag en ik zou het leuk vinden om...'.
Hopelijk heb je alsnog een fijne, zonnige dag!