36 Reacties

4 jaar geleden

Ik wil wel weeer mee gaan doen las alleen op de site dat ze in februari een stop hebben. Maar ga me zeker weer opgeven als dinsdag bevestigt is via bloedtest

4 jaar geleden

Ik ga meedoen. Ik heb me al aangemeld op de site, nu wachten op een reactie voor een afspraak. Bij de eerste ook meegedaan. Een fijn gevoel dat ik mensen om me heen kan helpen die problemen ervaren bij zwanger worden.

4 jaar geleden

Ik zou wel weer mee willen doen, maar wil eerst een klippend hartje hebben gezien. Voor onze MA ook meegedaan, maar moest het toen afzeggen natuurlijk. Dat vond ik best moeilijk.

4 jaar geleden

Ik weet hoe moeilijk het kan zijn als het niet allemaal van zelf gaat. Ik ga zeker meedoen om het voor andere vrouwen ook mogelijk te maken om zwanger te raken

4 jaar geleden

Reactie op Framini

Ik zou wel weer mee willen doen, maar wil eerst een klippend hartje hebben ...
Oh ik snap je. Ik zou ook weer heel graag mee willen doen. Maar idd toen ik ze moest vertellen dat ik moest stoppen vond ik dat ook echt heel lastig!

4 jaar geleden

Reactie op Ingridb-24

Ik wil wel weeer mee gaan doen las alleen op de site dat ze in februari een ...
Ik zie het idd! Toch maar opgeven voor er na! Vind het zn mooi doel!

4 jaar geleden

Ik zie het idd! Toch maar opgeven voor er na! Vind het zn mooi doel!
Helemaal mee eens. Ik heb 'me net al via de site aangemeld

4 jaar geleden

Oh ik snap je. Ik zou ook weer heel graag mee willen doen. Maar idd toen ik ...
Het kan altijd mis gaan, maar kan ook goed gaan. Het heeft bij mij ook een drukke dat er nog 2x flessen werden geleverd toen ik het stop had gezet

4 jaar geleden

Ik ben nu 4 +4 wkn dus ga me ook alvast opgeven. Geeft een fijn gevoel om zo'n doel te kunnen steunen.

4 jaar geleden

Reactie op Framini

Ik zou wel weer mee willen doen, maar wil eerst een klippend hartje hebben ...
Precies hetzelfde hier. Opgegeven maar nooit meegedaan. Ik denk dat ik me dit keer ook niet op ga geven.

4 jaar geleden

Zit hier wel over te denken... Het is wel mooi als je andere vrouwen hiermee kunt helpen. Maar eerst de eerste ego afwachten.

4 jaar geleden

Het lijkt mij het meest verschrikkelijke als je geen kinderen kan krijgen. Ik doe zeker mee, ookal is het nog heel pril. Volgende week de afspraak al staan.

4 jaar geleden

Moeders voor moeders was hier net maar de testen van hcg waren negative . Ze zegt moet morgen de huisarts bellen of nog een test doen.als je een miskraam heb gehad is je test positieve of negative

4 jaar geleden

Reactie op Ingridb-24

Ik wil wel weeer mee gaan doen las alleen op de site dat ze in februari een ...
Febaury gaan ze verbouwen vanaf 25feb beginnen

4 jaar geleden

Ik vraag me af waar jullie de flessen dan neerzetten? Ik heb zelf geen voortuin en wil natuurlijk in de eerste weken ook niet dat iedereen het ziet. Verder loopt achter de achtertuin een brandgang, maar dat is een ‘doorgang’ natuurlijk. Ik wil ook niet echt mijn poort open laten, aangezien al eerder spullen uit onze tuin zijn gestolen. Iemand tips?

4 jaar geleden

Reactie op evk-25

Ik vraag me af waar jullie de flessen dan neerzetten? Ik heb zelf geen voor ...
Er is meestal wel een oplossing voor. Ik haalde ze op bij iemand anders die wel een tuin had. Die vrouw vond het niet erg. We wonen zelf in een afgesloten flat en de huisbaas wilde de flessen niet beneden in de hal hebben. Toen kwam de consulent met dit idee. Ze denken heel erg mee

4 jaar geleden

Reactie op Amsie

Moeders voor moeders was hier net maar de testen van hcg waren negative . ...
Jeetje wat heftig. Heb je negatief getest bij hun? Heb je dr dokter of verloskundige al gesproken?

4 jaar geleden

Dat is balen Amsie. Ik ben pas 4 weken maar heb me wel opgegeven. Bij de oudste ook meegedaan.

4 jaar geleden

Als alles goed gaat, doe ik het ook (:

4 jaar geleden

Ik wil heel graag maar ik kom helaas noet in aanmerking 😭😣