36 Reacties

4 jaar geleden

Lijkt me heel mooi om mee te doen. Ben zelf zwanger geworden via IUI dus wil zeker meehelpen. Moet je je voor 6 weken al opgeven of pas als je 6 weken bent?

4 jaar geleden

Ik ben ook zwanger geraakt door IUI, dus wil heel graag meedoen! Ze komt 4 Feb langs voor een intake!

4 jaar geleden

Ik ben 4 weken en heb me opgegeven, ze komt a.s donderdag langs voor de intake.

4 jaar geleden

Dinsdag komen ze bij mij langs voor een intake. 😊

4 jaar geleden

A. 's woensdag komen ze bij mij langd

4 jaar geleden

Ik heb me ook aangemeld!!

4 jaar geleden

Bij mij komen ze vanavond langs 😁

4 jaar geleden

Toch maar aangemeld. Wilde wachten tot na de 1e echo, maar goed ivm de stop die ze hebben in Februari heb ik mij alvast maar aangemeld. 14 februari heb ik de intake.

4 jaar geleden

Heb me gelijk aangemeld na positieve test. Ik wacht nog op bericht 😄

4 jaar geleden

Gisteren meteen aangemeld na de positieve test, wacht nog op bericht

4 jaar geleden

Zo mooi en bijzonder vind ik het als vrouwen hier aan mee willen doen. Zelf ben ik die vrouwen allemaal eeuwig dankbaar, want dankzij die medicijnen ben ik nu zwanger geworden. Vandaag intake gehad om een beetje terug te kunnen geven en nieuwe moeders te helpen ❤

4 jaar geleden

Heb je aangemeld voor moeder voor moeders en vandaag kwam een vrouw. Hcg test gedaan, leuke wikkeldekken gekregen, super lief! En de hcg test verdwijnt niet zei ze 😁 vind wel goed om iets te kunnen doen voor anderen die net zo graag een kinderwens willen en moeite hebben. Zo mooi initiatief!

4 jaar geleden

Vandaag mijn 7 weken echo gehad. Alles zag er goed uit dus mijzelf zojuist ingeschreven. Mooi dat het bestaat. 🙌🏼

4 jaar geleden

Vandaag is ze net langs gekomen! Ik start volgende week en doe mee tot 27 april. Kleine moeite, groot gebaar!

4 jaar geleden

En de test 😍

4 jaar geleden

Reactie op M-loes

Vandaag is ze net langs gekomen! Ik start volgende week en doe mee tot 27 a ...
Ik ook precies! Vandaag tot 27 april 🥰