53 Reacties

5 jaar geleden
Aiii nu krijg je terror over je heen🙈 ik zou overleggen met je vk. Ik heb het zelf ook moeilijk hoor maar merk wel dat afleiding echt helpt en die 1 op de dag maakt voor je verslaving geen verschil meis

5 jaar geleden
Ik ben zelf voor meerdere redenen bij een goede accupuncturist. Hoor van meerdere dat stoppen met roken ook daar kan helpen. Je kan het proberen :) ! Plus het is iets waar je echt door heen moet! De app Kwit heeft mij destijds geholpen om te stoppen.

5 jaar geleden
Ik ben in oktober gestopt en nam zoethout of een glas water. Zoethout is bloeddruk verhogend dus nu niet heel verstandig. Ook probeerde ik iets te gaan doen als ik trek in een sigaret had. Stukje wandelen, schoonmaken of de was.
Succes met stoppen! Als het mij gelukt is moet het jou ook lukken :)

5 jaar geleden
Reactie op Minnie1991
Aiii nu krijg je terror over je heen🙈 ik zou overleggen met je vk. Ik heb ...
Ja dat kan best wel! Maar is ook zo vroeger rookte iedereen en ik heb sinds donderdag niet gerookt. En als ik 1 op dag zou roken is minder erg. Ik rookte die afgelopen 4 weken elke dag 10 sigaretten ofzo. Dus ik denk van ja weetje iedereen zo zijn ding. Ik heb natuurlijk mijn bedenkingen erbij maar de stress is ook niet goed voor de baby

5 jaar geleden
Hoi,
Ja ook 1 sigaret of minder roken dan normaal is schadelijk. Je moet er echt ff doorheen! Vooral de eerste week is even lastig, maar denk aan je kindje, het is voor een goed doel. Hou vol!!
Liefs Sanne

5 jaar geleden
Reactie op xTessx
Ja dat kan best wel! Maar is ook zo vroeger rookte iedereen en ik heb sinds ...
Ja klopt. Maar ja je weet gewoon dat het niet goed is. Als er wat met je kind is vergeef je het jezelf nooit meer. Je bent al bijna een week gestopt ik zou doorpakken

5 jaar geleden
Ja lastig hè..
Ik ben al sinds 2011 gestopt met roken en 2 jaar geleden begonnen met een vape vanwege de heerlijke smaak!
Ik heb er geen nicotine in zitten dus het is niet persee verslavend (of slecht voor je lichaam). Ik ben er wel mee gestopt en merk dat het vooral de gewoonte is die ik mis dat zal bij jou ook het geval zijn. Je bent namelijk na een week van je lichamelijke verslaving af.. nu de geestelijke nog!
Komt goed, je weet waar je het voor doet😘

5 jaar geleden
Zeker lastig! Ik ben sinds zondag ook gestopt en ook ik heb nog steeds behoefte.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik er totaal geen moeite mee, na 2 jaar weer begonnen tot afgelopen zondag 1,5 jaar gerookt tussen door maar nu heb ik continu trek in een sigaret. Afleiding helpt, en ik drink elle keer een glas water. Succes ik hoop dat je het redt. Elke sigaret die je rookt komt ook bij jou kindje en kan de groei verminderen.

5 jaar geleden
Hoi,
Ik heb nicotine pleisters gekregen van het zh (ivf) die je ook via de huisarts kunt krijgen dan word het ook nog eens vergoed. Het helpt echt een heel stuk. Je krijgt nog wel afbouwend wat nicotine binnen maar je zuurstof gehalte van het bloed word wel normaal (dus ook voor je kindje). Plus het aantal toegevoegde slechte stoffen krijg je niet meer binnen.

5 jaar geleden
Koop via bol.com het ereader boek. Stoppen met roken voor vrouwen van alan carr! Kan je op je telefoon lezen! Bij de 1ste is het mij gelukt. Na de miskraam toch weer gerookt. Toen ik opnieuw zwanger werd geem sigaret meer aangeraakt! You can do it 💪

5 jaar geleden
Twee weken doorbijten dan ben je het ergste door, je weet waar je het voor doet!
Ik ben 13 maanden geleden gestopt, ben super blij. (En je houd geld over😜gezien je andere topic )

5 jaar geleden
Reactie op xTessx
Ja dat kan best wel! Maar is ook zo vroeger rookte iedereen en ik heb sinds ...
Ik zou echt per direct op zoek gaan naar iets anders dat stress verhelpt. Stress is niet goed, maar roken ook niet. De trek in roken is nu even, maar gevolgen voor de baby kunnen er zijn/haar leven lang zijn.. ik wil het je echt op je hart drukken. Zoek lekker veel afleiding en zoek desnoods prof hulp. Geef je kindje de beste start!