31 Reacties

6 jaar geleden

Wij hebben de Icon! Nog niet in gebruik natuurlijk, maar al geoefend met in en uitklappen en wij vinden het echt een fijne wagen 😊

6 jaar geleden

Wij hebben de mutsy Nio en zeer tevreden mee, ook gekocht bij baby dump, snap dat je twijfelt over de Joolz,is ook een mooi merk 😉

6 jaar geleden

Wij hebben de Hub gekocht, nog niet in gebruik maar echt een fijne en mooie wagen. Ook heel compact als die is ingeklapt. Zoveel keus in wagens 🤭

6 jaar geleden

Wij hebben de Hub gekocht, nog niet in gebruik maar echt een fijne en mooie ...
Ja klopt ik weet het even niet meer haha. Heb de Joolz Hub wel niet gezien daar helaas. Ze hadden alleen Geo’s. En online zag ik dan opeens de Hub maar toen was ik al thuis haha.

6 jaar geleden

Wij hebben de Icon! Nog niet in gebruik natuurlijk, maar al geoefend met in ...
Welke kleur reiswieg heb je? Ik heb daar ook mee gereden in de winkel vond die wel leuk en klein gevouwd. Want heb een kleine kofferbak. Twijfel nu alleen met een Joolz Hub, deze stond niet in de winkel helaas dus heb niet kunnen testen.

6 jaar geleden

Ik heb ook musty kinderwagen ik heb grijs kleur

6 jaar geleden

Reactie op Nathalie 22102020

Ik heb ook musty kinderwagen ik heb grijs kleur
Ben je er tevreden mee?

6 jaar geleden

Wij waren ook overtuigd om een mutsy icon te halen nadat ik hier eerder een topic voor had geopend. Door de handgreep die ook nog in graden versteld kan worden en het compacte ingeklapte formaat wilde wij deze aanschaffen. Echter na in de winkel meerdere malen de kinderwagen in en uit te klappen, met het hele systeem en zoveel handelingen voor iemand die niet zo groot is (1.62). Kwamen we tot de conclusie dat dit hem niet ging worden. Wij werden verliefd op de uitstraling van de mutsy icon in deze kleur en omdat hij in 1 keer uit te klappen is hebben we uiteindelijk hiervoor gekozen. Joolz geen ervaring mee, daar kon ik moeilijk overheen kijken met mijn lengte dus niet verder gekeken hiernaar

6 jaar geleden

Reactie op MelanieG

Wij waren ook overtuigd om een mutsy icon te halen nadat ik hier eerder een ...
Dit is de nio toch

6 jaar geleden

Reactie op MelanieG

Wij waren ook overtuigd om een mutsy icon te halen nadat ik hier eerder een ...
Aanvulling op vorige reactie: wij hebben uiteindelijk voor de mutsy NIO gekozen en geen icon. Typfoutje in het laatste stuk. Ook was deze bij van asten scherp afgeprijsd ondanks een 2020 kleur. Dat was ook mooi meegenomen

6 jaar geleden

wij hebben dr musty nio adventure in pine green super blij mee kregen 15%korting en maxi cosi erbij bij baby tienerland vond de joolz te duur en de musty heeft ook alles wat ik wilde

6 jaar geleden

Wij hebben een hub, zijn beide niet de langste en deze wagen is mooi en compact. Je verzuipt er niet achter. Ook heel klein in te klappen.

6 jaar geleden

Reactie op Mama96

Welke kleur reiswieg heb je? Ik heb daar ook mee gereden in de winkel vond ...
Sorry voor de late reactie! Pff ik denk de titanium grey 😅

6 jaar geleden

Reactie op Liez💕

Wij hebben een hub, zijn beide niet de langste en deze wagen is mooi en com ...
Welke kleur heb je?

6 jaar geleden

We wilden eerst ook de mutsy icon na goede verhalen van bekenden. In de winkel hebben we een testbaantje gereden. Op de klinkers en onverhard pad vond ik hem wel erg schudden. Aangezien ik van wandelen hou en onverhard terrein hier in de omgeving snel tegenkom hebben we uiteindelijk toch voor een bugaboo gekozen. Die reed een stuk comfortabeler.

6 jaar geleden

Wij hebben de Hub gekocht, nog niet in gebruik maar echt een fijne en mooie ...
Ze zeggen dat de Geo 2 net wat groter en robuuster is dan de andere versies. Wij hebben daardoor de day 3 gekozen van Joolz. Zie wel over de hub maar vraag mij dan ook af wat het verschil weer is? 🤷🏻‍♀️

6 jaar geleden

Wij hebben deze gekocht ❤️

5 jaar geleden

De hub is lekker smal, goed wendbaar en gemakkelijk in gebruik. Ikzelf vind de cocoon ook erg handig. Zo hoef je niet zo’n grote reiswieg mee te nemen in de auto bijv.

5 jaar geleden

Reactie op Mama96

Welke kleur heb je?
Brillant Black