32 Reacties

4 jaar geleden

Hee Laya, Klinkt wel heel duidelijk hoor. Even testen?! :) Veel succes en laat je het weten?

4 jaar geleden

Heel herkenbaar, voor elke menstruatie had ik het gevoel dat ik zwanger kon zijn. Ik had 'typische' klachten die naar mijn gevoel op een zwangerschap duiden. Ik werd toch elke keer ongesteld. Tot nu toe dan 😂 Het is echt niet te zeggen, tenzij je een positieve test in handen hebt. Je zou al een vroege test kunnen doen nu, dan weet je het in elk geval. Al kan het dan wel mis gaan...

4 jaar geleden

Ooh wat is de natuur toch mooi en naar tegelijkertijd. 😅 Nu is mijn menstruatie wel altijd spot on op de dag dat ik het verwacht. Dus als ik overtijd ben dan weet ik het al. Maar toch voor mijn eigen gemoedsrust naar de winkel rennen zo. 🤞 To be continued..

4 jaar geleden

Ja zou gewoon een test halen! Kruidvat 2v5 zijn heel betrouwbaar al zo vroeg. Of je haalt een vroegtest voor de zekerheid!?

4 jaar geleden

Ik had precies hetzelfde en een positieve test! Had ook 3dagen voor NOD getest. Dus waag een zwangerschapstest en je zult het zien. Succes!!

4 jaar geleden

Reactie op Laya

Ooh wat is de natuur toch mooi en naar tegelijkertijd. 😅 Nu is mijn menstr ...
Ik liep van de winkel langs een ruimte in de winkelstraat. En schrok van een super lieve jongetje (lichtgetint en krulletjes) die keihard op de winkelraam sloeg. Nou ik had het niet meer hoor. Met een brede glimlach op mijn gezicht snel naar huis. En nu dit..Mijn eerste test is negatief..heel erg naar om te zien als alle tekenen de andere kant op staan. Ik wacht het gewoon rustig af :)

4 jaar geleden

Reactie op Laya

Ik liep van de winkel langs een ruimte in de winkelstraat. En schrok van e ...
Geduld is helaas moeilijk op te brengen als je zo vlak voor je nod zit! Ik weet er alles van. Ik duim voor je en hoop het van harte!

4 jaar geleden

Reactie op Laya

Ik liep van de winkel langs een ruimte in de winkelstraat. En schrok van e ...
Met ochtendurine nog eens proberen morgen of overmorgen??

4 jaar geleden

Reactie op Laya

Ik liep van de winkel langs een ruimte in de winkelstraat. En schrok van e ...
Ik heb vorige week ook een negatieve test gehad met mijn middag urine en 2 dagen daarna met ochtend urine twee hele duidelijke testen gehad en maandag morgen ook met clear blue! Hou hoop! Komt goed 💙🙏🏼

4 jaar geleden

Oh het zou zo leuk zijn en tegelijkertijd eng. Mijn broer en zijn vriendin zouden vorig jaar nota bene op mijn verjaardag uitgerekend zijn (16 dec). Maar toen bleek bij de echo toen ongeveer bij 19 weken, dat het hartje niet meer klopte. De controles daarvoor niks aan de hand. Dus vlak daarna is het toch misgegaan. Maar ik wil me niet op iets instellen als de kans op een teleurstelling groot is. Maar ik kijk naar mijn test.. is ik zie een heeeel vaag streepje🤞😱 Ik ga het zeker de komende dagen in de dagen houden!! Spannend!

4 jaar geleden

Reactie op Laya

Oh het zou zo leuk zijn en tegelijkertijd eng. Mijn broer en zijn vriendin ...
Ik wil je niet teleurstellen maar zo ziet een vals positieve test eruit ☹️ als de streep even wijd is als de andere streep is het oké, deze van de kruitvat geven dit beeld wel vaker ☹️

4 jaar geleden

Reactie op Lisaaah1

Ik wil je niet teleurstellen maar zo ziet een vals positieve test eruit ☹️ ...
Ik had al wel het vermoeden. Zondag toch de 2v5 of clear blue proberen als ik niet ongesteld ben geworden. 🙂

4 jaar geleden

Reactie op Laya

Ik liep van de winkel langs een ruimte in de winkelstraat. En schrok van e ...
Als ik je mag adviseren... wacht tot je NOD! Ik had 2 testen gedaan ervoor ( zelfs de clearblue 5 dagen voor je NOD ) en die gaven negatief aan. In de ochtend op mijn NOD meteen getest en die zei ZWANGER! Nu 4 testen verder en elke keer wordt de streep duidelijker. Geduld is een schone zaak! Liefs, K

4 jaar geleden

Reactie op Kayleejm

Als ik je mag adviseren... wacht tot je NOD! Ik had 2 testen gedaan ervoor ...
Hallootjes, ik heb gewacht. Vandaag is mijn NOD. En ik voel me alles behalve ongesteld. Ik moet nog heel even in onzekerheid leven want... Na een slapeloze nacht besloten om te gaan testen. Niet zozeer omdat ik het heel graag wilde weten, maar ik moest zo nodig plassen dat het mij zeker niet tot de ochtend ging lukken. (Nadien zeker nog 5-6x moeten plassen) maargoed.. alleen mijn test is mislukt. Geen controle streep verschenen. Dus straks een paar nieuwe testen halen. En als ik eind van de dag nog steeds overtijd ben. 🙈🤞

4 jaar geleden

Reactie op Laya

Hallootjes, ik heb gewacht. Vandaag is mijn NOD. En ik voel me alles behalv ...
Spannend!!! Laat he weten hoe de test uitpakt????

4 jaar geleden

Reactie op Jessybelle

Spannend!!! Laat he weten hoe de test uitpakt????
Ik durf het nog steeds niet te zeggen. Ik kon niet wachten tot de avond, dus met een heel zwak plasje een poging gedaan. En ik know.. 🤦🏾‍♀️ stupid stupid stupid.. maar geen knaller. Ik kan wel staren tot mijn neus lang is. Ik zie een heel licht streepje. Denk ik?! Wel even dik als de teststreep. Morgen als ik NOD+1 opnieuw proberen.

4 jaar geleden

Reactie op Laya

Ik durf het nog steeds niet te zeggen. Ik kon niet wachten tot de avond, du ...
Ik zie ook een streepje, was dit binnen de afleestijd? Positieve streepjes zijn roze of blauw naar gelang de test. Indroogstrepen zijn vaker wit...

4 jaar geleden

Reactie op Lisaaah1

Ik zie ook een streepje, was dit binnen de afleestijd? Positieve streepjes ...
Dit was nog binnen de afleestijd. Alleen ik krijg het er niet goed op. Het is echt heel licht rose. Maar misschien wil ik het iets te graag zien. Dus ik wacht het nog maar een dag of twee af. Beetje frappant dat ik niet ongesteld ben nog. Normaal heb ik dagen ervoor ook andere afscheiding. Maar nu volkomen normaal. Dus tjaa.. tranquilo 🤗

4 jaar geleden

Reactie op Laya

Dit was nog binnen de afleestijd. Alleen ik krijg het er niet goed op. Het ...
Oehh, nou... Dan zou ik er nog een testje aan wagen. Je zou nu ook die van clear blue kunnen doen, dan zie je gelijk of en hoe lang nu je na je nod bent😁 ik duim voor je! 🤞

4 jaar geleden

Reactie op Laya

Dit was nog binnen de afleestijd. Alleen ik krijg het er niet goed op. Het ...
Hahah ik snap je spanning volledig. Ik had toen ik 2 dagen overtijd was getest en er was niks. Na 4 dagen weer negatief. Maar ik was nog steeds over tijd. Ergens op internet gelezen om een digitale test te gebruiken. Dus afgelopen vrijdag die gebruikt. Duurde 3 min wachten het leek in een eeuwigheid maar stond duidelijk zwanger. Dus anders ook maar een digitale test proberen ?