32 Reacties

4 jaar geleden

Ga ook vooral voor ochtendurine, daar zit de sterkte concentratie in :)

4 jaar geleden

Reactie op Laya

Ik durf het nog steeds niet te zeggen. Ik kon niet wachten tot de avond, du ...
Heb je alweer opnieuw getest vandaag Laya??

4 jaar geleden

Reactie op Shelbyy

Heb je alweer opnieuw getest vandaag Laya??
Hai, super lief dat je het vraagt! Ik ben nu NOD+2 en ik heb het niet meer getest. Ik moet wel eerlijk zeggen dat de moed in een beetje in mijn schoenen zijn gezonken. Een negatieve test op 31-1, een mislukte op 1-2, en een Ieniemienie licht streepje op 3-2. Het liefst zou ik ook een klapper van een uitslag willen en het in de forum van de daken willen schreeuwen. Maar ik heb het voor nu even losgelaten. Want ik kreeg allemaal nare ideeën over.. dus ik ga wachten. Als ik morgen ook niet ingesteld wordt, dan is het 48 uur na die lichte streepje en moet mijn hCG toch wel gestegen zijn. ❤️Liefs

4 jaar geleden

Reactie op Laya

Hai, super lief dat je het vraagt! Ik ben nu NOD+2 en ik heb het niet meer ...
Veel succes ❤️ probeer dan gelijk de clear blue wekenidicator ben daar echt tevreden over.

4 jaar geleden

Reactie op Laya

Hai, super lief dat je het vraagt! Ik ben nu NOD+2 en ik heb het niet meer ...
Ah succes! Geef de moed niet op hé. Je lijf kan rare dingen doen! De dokter adviseerde me, blijf het proberen en met dat in me achterhoofd toen ik ook dacht het zal niet toch een test gedaan die hartstikke positief was! Succes!❤️❤️

4 jaar geleden

Reactie op Shelbyy

Ah succes! Geef de moed niet op hé. Je lijf kan rare dingen doen! De dokter ...
Ja, hier het zelfde! Flink ziek geweest, (2 maanden lang) en nu was ik eindelijk klachten vrij en over tijd.. (Heb altijd klachten rond mijn nod, en ik wist gewoon zeker dat het niet zo zou zijn) maar jawel hoor.. Kon het zo niet geloven, smiddags nog 1x getest daarom, en die was ook meteen positief.. succes

4 jaar geleden

Reactie op Shelbyy

Ah succes! Geef de moed niet op hé. Je lijf kan rare dingen doen! De dokter ...
Goedemorgen, Ja dat is het inderdaad! Ik ken mijn lichaam. En die doet nu gewoon raar. Het is niet zo dat we heel actief aan gezinsuitbreiding doen, maar het was meer van als het gebeurt dan gebeurt het. En dan is het meer dan welkom. Dus ik volg nadat ik gestopt ben met de pil heel duidelijk mijn cyclus. Ik weet dat deze 26 dagen is en precies altijd ongesteld op de dag dat ik het verwacht. Maar nu dus mijn derde dag zonder ongesteldheid. Maar het gevoel is nu gewoon heel sterk, icm met alle kwaaltjes. Dus ik hoop dat het vandaag goed blijft. En dan kan ik morgen testen💕🤗

4 jaar geleden

Reactie op Laya

Goedemorgen, Ja dat is het inderdaad! Ik ken mijn lichaam. En die doet nu g ...
Oooh wat hoop ik dat voor je!! Maar, ik heb ook altijd een vaste cyclus, en vorig jaar februari en afgelopen november, had ik een cyclus van 40 dagen.. (meer dan 1 wel te laat) wat was ik teleurgesteld.. Ik begreep er niks van.. Ik deel mijn ervaring, om je te laten weten dat het helaas toch anders kan, wat ik niet hoop voor je!! Hopelijk krijgen we morgen goed nieuws van je :)

4 jaar geleden

Reactie op Laya

Goedemorgen, Ja dat is het inderdaad! Ik ken mijn lichaam. En die doet nu g ...
Wrm doe je vandaag geen clearblue wekenindicator?

4 jaar geleden

Reactie op Laya

Goedemorgen, Ja dat is het inderdaad! Ik ken mijn lichaam. En die doet nu g ...
Heb je al getest? Xx

4 jaar geleden

Je hebt een licht streepje Je bent dus sowieso zwanger (geweest). En verder afwachten maar.

4 jaar geleden

Reactie op momof2!

Heb je al getest? Xx
Hai lieve mama's, vandaag ben ik 6 dagen overtijd (4+5), zonder maar een druppeltje bloed gezien te hebben. Dus Ik heb vanmorgen weer een nieuwe reeks testen gedaan incl de clearblue indicator. Maar ze zijn allemaal negatief. ☹️ Maargoed, volgens mij is het wel duidelijk. Nu gewoon goed ongesteld worden en dan is er geen twijfel meer over mogelijk. Ik geloof dat ik nu na 3 dagen nogmaals moet testen en als ik overtijd blijft, contact ga opnemen met de huisarts. En misschien heb ik deze maand opeens een hele rare lange cyclus. Bizar wel. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie. Heel veel liefs ❤️🤗