5 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook zo. Lijkt mij normaal, snachts verwerk je de dag. Wij proberen er rekening mee te houden. Een drukke dag of veel nieuwe input betekent de dag erna rustig aan. Verder lijkt het te helpen als we voor het slapen even lekker gek doen samen, beetje ontladen voor het slapen.

2 jaar geleden

Reactie op Ellesssa

Hier ook zo. Lijkt mij normaal, snachts verwerk je de dag. Wij proberen er ...
Ja wij doen inderdaad ook na een drukke dag een rustige dag. Oke dus juist even gen doen kan helpen. Bedankt voor de tip. Ik ga dat proberen.

2 jaar geleden

Hier ook. Na een dag kdv is het heel de nacht huilen, zo ook met andere activiteiten. Ik probeer rust momenten in te lassen, even boekje lezen etc, dit ook op kdv gevraagd.

2 jaar geleden

Onze zoon heeft dit echt al van baby af aan. Ik zorg dat we altijd op tijd thuis zijn. Hij gaat rond half 7 naar bed dus ik wil echt altijd voor half 6 thuis zijn. Niet altijd even leuk voor ons maar als we hiervan afwijken merk ik het meteen! Als we thuis een drukke dag hebben gehad met bezoek is het minder dan wanneer we weg zijn geweest. Het gaat inmiddels wel steeds beter gelukkig 😊.

2 jaar geleden

Reactie op Mamameisje

Hier ook. Na een dag kdv is het heel de nacht huilen, zo ook met andere ac ...
Ja dat merkte ik vorige week ook nadat ze op de opvang is geweest. Heeft de nacht was ze onrustig