9 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Cecile85
Thanks! Gaat t met de romper los niet heel erg hangen en los zitten? Z鈥檔 lu ...
Misschien juist eerder verschonen? Zodat de luier niet zo gigantisch vol is. Stel hij slaapt om 7 en je gaat zelf om 11 naar bed, dan even snel verschonen?
2 jaar geleden
Niet heel duurzaam. Maar ik doe een pamper premium protection en een luierbroekje van de ah of kruidvat erover heen. En dan haar romper los. Dit is de enige manier dat ze hier niet doorlekt 馃樁 Ik heb toevallig een wasbare luier besteld, zodat ik deze voortaan als luierbroekje eroverheen kan doen. Hopen dat dat ook werkt 馃き
2 jaar geleden
Reactie op Cecile85
Dat deed ik vroeger idd, maar op deze leeftijd om 11 uur wakker maken is ge ...
Vaak blijven ze ook slapen. Paar keer gehad dat als ik ging kijken voordat ik naar bed ging echt een poeplucht rook. Heb ik hem verschoond is hij meteen weer verder gaan slapen. Je moet wel geen licht aanmaken. Ik had op de gang licht aan gedaan. Hem op commode gelegd en zsm verschoond.
2 jaar geleden
Wat vervelend zeg. Slaapt voor jullie kleintje ook niet lekker. Vaak zit er een bepaald ritme in de stoelgang. Ons zoontje poept vaak s ochtends tussen 6-7 (als hij al uit bed is), nadat ik hem een cracotte heb gegeven. Is er iets wat je in de voeding anders zou kunnen doen? Bijv. S morgens meer vezels geven zodat de tijd waarop hij poept verschuift? En bijv aan het begin van de dag meer drinken te geven zodat hij gedurende de dag meer plast? Heel veel succes!