9 Reacties

2 jaar geleden

Ohja, hij is 18 maanden, 90cm en zo鈥檔 13 kilo denk ik? Volgende week weer meten en wegen

2 jaar geleden

Vervelend dat je zoon ook altijd een poepluier heeft 鈥榮 nachts! Qua doorlekken, ik heb hier ook een tijd gehad dat m鈥檔 zoon elke nacht doorlekte en bij mij werkt luierbroekje maat 6 van de Kruidvat en romper niet vast. Is nu 9 van de 10 keer niet doorgelekt

2 jaar geleden

Reactie op Pink27

Vervelend dat je zoon ook altijd een poepluier heeft 鈥榮 nachts! Qua doorle ...
Thanks! Gaat t met de romper los niet heel erg hangen en los zitten? Z鈥檔 luier is altijd mega zwaar snachts 馃槄

2 jaar geleden

Reactie op Cecile85

Thanks! Gaat t met de romper los niet heel erg hangen en los zitten? Z鈥檔 lu ...
Misschien juist eerder verschonen? Zodat de luier niet zo gigantisch vol is. Stel hij slaapt om 7 en je gaat zelf om 11 naar bed, dan even snel verschonen?

2 jaar geleden

Niet heel duurzaam. Maar ik doe een pamper premium protection en een luierbroekje van de ah of kruidvat erover heen. En dan haar romper los. Dit is de enige manier dat ze hier niet doorlekt 馃樁 Ik heb toevallig een wasbare luier besteld, zodat ik deze voortaan als luierbroekje eroverheen kan doen. Hopen dat dat ook werkt 馃き

2 jaar geleden

Reactie op Mamameisje

Misschien juist eerder verschonen? Zodat de luier niet zo gigantisch vol is ...
Dat deed ik vroeger idd, maar op deze leeftijd om 11 uur wakker maken is geen goed idee, dan zit hij goed in z鈥檔 diepe slaap en krijg ik hem nooit meer terug in slaap

2 jaar geleden

Reactie op MEG12

Niet heel duurzaam. Maar ik doe een pamper premium protection en een luierb ...
Ik ga ook maar een dubbele luier proberen, en anders toch maar wasbaar, goede verhalen gehoord daarover

2 jaar geleden

Reactie op Cecile85

Dat deed ik vroeger idd, maar op deze leeftijd om 11 uur wakker maken is ge ...
Vaak blijven ze ook slapen. Paar keer gehad dat als ik ging kijken voordat ik naar bed ging echt een poeplucht rook. Heb ik hem verschoond is hij meteen weer verder gaan slapen. Je moet wel geen licht aanmaken. Ik had op de gang licht aan gedaan. Hem op commode gelegd en zsm verschoond.

2 jaar geleden

Wat vervelend zeg. Slaapt voor jullie kleintje ook niet lekker. Vaak zit er een bepaald ritme in de stoelgang. Ons zoontje poept vaak s ochtends tussen 6-7 (als hij al uit bed is), nadat ik hem een cracotte heb gegeven. Is er iets wat je in de voeding anders zou kunnen doen? Bijv. S morgens meer vezels geven zodat de tijd waarop hij poept verschuift? En bijv aan het begin van de dag meer drinken te geven zodat hij gedurende de dag meer plast? Heel veel succes!