5 Reacties
2 jaar geleden
Ik zit nu ook naast een bedje, hij huilt in ze slaap maar is echt niet wakker (vanmorgen naar de dierentuin geweest) ik denk dat ze volop in de verwerking zitten op z’n moment! Duurt al zeker een half uur. Ik heb net wat dingen op internet gelezen. Ik begon tegen hem te praten en over ze rug te aaien. Online staat dat alleen er bij blijven voldoende is. Ik merk ook dat ie rustiger is als ik nu “niks” doe
2 jaar geleden
Hier regelmatig night terrors gehad. Eerste reactie was oppakken en troosten, contact proberen te krijgen, maar dat lukte natuurlijk niet en werkte averechts (lees 3 tot 4 uur huilen). Toen we erachter waren wat het was kregen we van het cb de tip om niets te doen en eventueel erbij te gaan zitten, maar niet aanraken. Dat werkte! Ze huilde dan maximaal 15 tot 30 minuten. Nog steeds niet fijn om haar zo overstuur te zien en niets te kunnen doen, maar zelf lijkt ze zich er niets van te herinneren 🤗 Het heeft hier ongeveer een half jaar geduurd, paar keer per week.
2 jaar geleden
Bij ons een paar weken terug 5 nachten achter elkaar en toen was het ineens over. Wij probeerden ook te troosten en contact te krijgen maar dat helpt totaal niet. Flesje leek te helpen maar vlak daarna werd hij wakker en begon de dag. Echt helemaal niets doen is alleen de laatste nacht gelukt… en toen was het dus ineens over. Sterkte!!
2 jaar geleden
Ik vind het vervelend om te lezen van jullie maar ik ben zo blij om te lezen dat wij niet de enige zijn. Onze dochter van bijna 2 heeft al ruim 1 jaar deze nachtterrors. Het is vreselijk soms meerdere keren per nacht vaak in een soort patroon qua tijden. Helaas niks aan te doen. bijzitten als ze gek doet in bed in haar slaap terwijl ze alles bij elkaar schreeuwt en heel hard huilt. Wij zijn al ruim 1 jaar gebroken zeker nu we er ook een dochter van 3 maanden nog bij hebben. Alle tips van iedereen zijn welkom!